Opinie o Kipriotis Maris

Kategoria lokalna 5

4.8/6
(121 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Polecam z zastrzeżeniami

    Piotr, ... 15.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel ładny i czysty . Przemiły recepcjonista na nocnej zmianie. Cały personel uśmiechnięty i robi co może żeby nam umilić pobyt. Jedzenie akceptowalne dobre bez ochów i achów. Kawa z proszu puszczana z automatu nie robi dobrego wrażenia . Minusy to głównie sprawy techniczne obiektu , którym jednak ktoś zarządza i podejmuje decyzje . Najważniejszy brak to klimatyzacja , która jest wyłączona w restauracji i lobby oraz w pokoju mimo iż biuro i sam hotel we wręczanej gościom informacji informuje , że działa od 1 czerwca , a na każdych drzwiach SZEROKO otwartych jest prośba o ich zamykanie z powodu włączonej klimatyzacji. Nie widzę w tym logiki ani wiarygodności u gości takich jak ja którzy 100 razy wszędzie sprawdzają czy jest już działająca klimatyzacja ponieważ to mnie należy wybór czy chce przebywać na słońcu czy w chłodzie zjeść gorący posiłek i wypić drinka bez lejącego się potu za kołnierzem wymaganego stroju oficjalnego w czasie posiłków. Po wielokrotnych prośbach następnego dnia przyszedł technik i uruchomił klimatyzację w pokoju w którym w nocy było ok 25-26 stopni wg wskazań telefonu. Sprawa druga to sejf , który jest blokowany i też trzeba wielokrotnie monitować o odblokowanie zanim przyjdzie ktoś i to zrobi co oznacza siedzenie w pokoju i czekanie żeby pozbyć się gotówki, dokumentów , kluczy do domu i samochodu i zamknąć je w końcu w sejfie albo chodzenie z tym wszystkim ze sobą . I sprawa ostatnia . W wielu pokojach nie działały tel do końca wyjazdu i tu monity nic nie pomogły ani zaklinania miłego recepcjonisty żeby z problemami dzwonić do niego tak jak z budzeniem 🤔 Każdy monit to osobista wycieczka do recepcji z innego budynku. Brak też wsparcia przy nocnym wstawaniu na wyjazd. Zdany jest się wyłącznie na siebie i budzik w telefonie. Łazienka czysta ale jej standard to max 3 * , pamięta jeszcze czasy wczesnego Gierka , a brodzik to max 70/70cm. Z tego i powyższych powodów hotel oceniam na słabe 4 *ponieważ nie spełnia standardów działania hoteli 5* gwiazdowych . Ratuje go czystość i przemiły personel. Management jednak do wymiany. Pozdrawiam serdecznie całą obsługę w restauracji , która pracuje w pocie lejącym się na twarz , ja tylko jadłem a było mi bardzo niekomfortowo. Jeżeli komuś ni przeszkadza brak telefonu, zabytkowa łazienka i brak WŁĄCZONEJ ! klimatyzacji , która jest w ofercie to hotel uważam za godny polecenia.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Turcja czy Grecja ?

    IWONA BEATA, Skubianka 28.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Po pierwsze przestrzegam przed naciągactwem przez silniejszą sieć turecką, która automatycznie się podłącza i w ciągu kilku minut można stracić 200- 300 zł. Co więcej, Rezydenci o tym wiedzą i dlaczego już na lotnisku nie powiedzą? Nie wiem. Witają życząc miłych wakacji a przestają być miłe gdy jeszcze się nie rozpakowałam a straciłam 192 zł, inni więcej 😬 Dopiero na spotkaniu następnego dnia Pani Rezydent informuje o powyższym, ale za późno. UWAŻAJCIE. Reszta ok, tylko 4 *, trzeba odnowienia hotelu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Podziękowanie za wspaniałe Greckie Wakacje

    IWONA, Oborniki Śląskie 17.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Bardzo dziękujemy za opinię i uczciwość pracownikom Hotelu jak zgubiła/ zostawiłam saszetkę z dokumentami i pieniędzmi

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    udane wakacje

    Jan, Ruda Slaska 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wakacje uważamy za udane ,mimo że nie Hotel nie zasługuje na 5* . Głównie z powodu obleśnych łazienek,które nadają się do kapitalnego remontu. Leżaki i baldachimy na plaży nadają się do wymiany. Feler to też basen-tylko dla pływających, głębokość 155 co utrudnia animacje wodne. Poza tym reszta jest w porządku. Jedzenie bardzo dobre,różnorodne, na życzenie np. vege dania.Obsługa jest największym plusem tego Hotelu, stawiamy ją na największym poziomie, bardzo przyjemna,życzliwa atmosfera , czuliśmy się jako wczasowicze bardzo mile widziani. Animacje i animatorzy jak i wieczory tematyczne bardzo fajne. Plaża kamienista,łagodne zejście do wody,buty obowiązkowe. Polecamy wycieczkę statkiem pirackim na 3 wyspy z kąpielą na otwartym morzu. Pewne uwagi można mieć do Pani rezydentki Magdaleny z powodu braku istotnych informacji dot.wycieczki, np. brak info o dodatkowych opłatach na wycieczce oraz ostentacyjnego i nieprofesjonalnego traktowania wczasowiczów podczas spotkania po przyjeździe do Hotelu. Warto wybrać się na kolację tematyczną do Hotelu Panorama. Do stolicy Kos można dojść pieszo w 45 min,co może być szysze niż oczekiwanie na autobus. Jeżeli ktoś wybiera się na mszę na godzinę 18.00 w niedziele to mszy we wrześniu nie było. Ogólnie hotel jest godny polecenia.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem