Opinie o Kipriotis Maris

Kategoria lokalna: 5

4.8/6
(149 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dla emerytów

    Joanna 15.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Może zacznę od początku, nie wybrałam tego hotelu, rezerwowalam inny w First minute, tydzień przed wyjazdem dostałam wiadomość,że wybrany przeze mnie hotel zbankrutował i mogę albo zamienić na ten albo dostanę zwrot pieniędzy. Tydzień przed urlopem nie było już żadnego wyboru, nawet z innych biur podróży więc przystałam na propozycje biura. Ogólnie nuda (zwłaszcza dla dzieci 8 i 10 lat) Hotel nijak ma się do 5* . Po prostu zasługuje najwyżej na 3*. Wszystko w hotelu nosi duże ślady zużycia, nie ma ściany, podłogi, ścieżki brukowej, schodka, dosłownie wszędzie żeby nie było dziurawe, potłuczone, uszkodzone , pourywane itd. Jeden basen, jedna restauracja. Teoretycznie jest przy plaży, raczej jednak obok, żeby się na nią dostać trzeba przejść przez bardzo ruchliwą ulicę i kawałek ścieżką. Bar na plaży to stary food truck obity czymś. Polskie animacje fajne, dziewczyny się starają. Wieczorem jednak nie ma nic ciekawego, atrakcje typu bingo, karaoke czy oglądanie filmu i tyle. Osoby starsze jak najbardziej dobrze się tam czuły i dużo ich było.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ogólnie ok

    Piotr, Piaseczno 30.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel na pewno nie zasługuje na 5 gwiazdek. Na suficie w łazience grzyb, na tarasie mrówki, pokoje wymagające odnowienia, w restauracji brak klimatyzacji, plaża totalnie zaniedbana. Hotelowy bar na plaży to stara przyczepa obudowana starymi płytami. I to tyle jeżeli chodzi o minusy. Pokoje codziennie sprzątane, obsługa pomocna, jedzenie super, plaża blisko choć kamienista, animacje fajne, dość kameralnie, nie trzeba się było ścigać w restauracji a pojedyncze leżaki można było zawsze znaleźć zarówno na plaży jak i przy basenie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Dobry hotel dla mało wymagających.

    Gość_sierpień_2023 12.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Zacznijmy od pozytywów: Dobre jedzenie, urozmaicone, popołudniowa pizza wyśmienita. Bardzo sprawna obsługa w restauracji. Czysto, sprawnie. Zmiana pościeli co drugi dzień, ręczników - codziennie. Pokój czysty. Możliwość dwukrotnego skorzystania z basenu ze zjeżdżalniami należącego do siostrzanego hotelu położonego ok. 500m od Maris. Negatywy: są 2 rodzaje lokalizacji pokoi - obok recepcji, basenu, baru, ale też w budynku oddalonym o około 300 m idąc w górę i ten pokój będę oceniał. Pomimo obietnic, kierowca który rozwozi gości nie dojechał. Bagaże wnosiłem pod górę samodzielnie. Pokój wyglądem przypomina raczej budynek FWP rodem z lat 80. albo hotele dwugwiazdkowe. Wystrój, kamień na armaturze, popękane kafelki na podłodze łazienki zdecydowanie poza 4 lub 5 gwiazdkami. Napoje w restauracji "mega" słodkie, sztuczne (jedzenie z kolei bardzo dobre). Plaża bezpłatna, woda czysta. Plażowe leżaki również pamiętają czasy budowy hotelu. W okolicy nie ma niczego ciekawego, brak knajpek, sklepów. Dojazd do miasta Kos trwa około 7 min autobusem miejskim, ewentualnie 1h pieszo. Wieczorne animacje - porażka. Nie polecam również wypożyczalni samochodów AutoBank zlokalizowanej tuż przy hotelu. Szef opryskliwy, obiecują a potem nie realizują umowy, doba wypożyczenia auta liczy się od 9 rano do 20 wieczorem, samochód bez portu USB, które miało rzekomo być... Skończyło się na kłótni. W wypożyczonym samochodzie nie działał hamulec ręczny a bak był zapełniony w 59%, USB brak (wypożyczalnia nie należy do hotelu i nie wpływa na jego ocenę). Podsumowując: jeśli poszukujesz hotelu z atrakcjami dla siebie, dzieci, szeroką, piaszczystą plażą, kilkoma basenami i gustownie urządzonymi pokojami, to nie wybieraj Maris. Jeśli chcesz, aby hotel był jedynie bazą wypadową do zwiedzania wyspy, wówczas jak najbardziej polecam, ale tylko osobom, które potrafią przymknąć oko na greckie, luźne podejście do życia.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje Grecja

    Jacek, Polakowice 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Ogólne wrażenie pozytywne. Hotel ok. Łazienka wczesny gierek. Klimatyzacja głośna Jedzenie przepyszne Rezydentki z Polski bardzo miłe . Plaża kamienista.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Pobyt sierpień 2020

    Rodzina z dzieckiem 04.01.2021

    Hotel średni, byłam w kilku miejscach w Grecji i ten na pewno nie zasługuje na 5 *. W pokoju i na tarasie pełno mrówek. Mimo dopłaty do większego pokoju z widokiem na morze- brak widoku na morze. Czystość pokoi też pozostawiała do życzenia. Przez 7 dni tylko raz sprzatany pokój i to tak że czyjeś włosy leżały na podłodze od dnia przyjazdu aż do wyjazdu. Największym problemem były nieopróżniane kosze na śmieci. Śmieci wyrzucalismy sami do koszy koło basenu bo tam obsługa dbała o opróżnianie. Problem był tego typu że nie było worków na śmieci na zmianę i raz ubrudzony kosz na śmieci czymś słodkim przyciągał rzesze mrówek. W pierwszym dniu zamknięty basen i brak wody, myślimy zdarza się wszędzie może jej zabraknąć. Gdyby nie fakt że w trzecim dniu wyjazdu wracając z calodniowej wycieczki cali spoceni i marzący o prysznicu znowu okazuje się że wody nie ma. Woda przyszła koło 13.00 dnia następnego na godzinę na szczęście wypatrywalismy jej cały czas i wszystkim udało się wziąć prysznic. Teraz Plusy: jedzenie dobre, codziennie co innego, duży wybór. Szklanki zdarzały się niedomyte w dniach, których nie było wody. Super barman przy basenie, nawet mówił trochę po Polsku. Bardzo sympatyczny. Za to chłopak z pierwszej zmiany jakby za karę stał i robił głupie miny jak myślał że nikt nie widział. W ostatnim dniu poszlismy przedłużyć dobę hotelową z racji że wyjazd był późnym wieczorem i nie chcieliśmy siedzieć na walizkach. W ramach rekompensaty za 3 dni bez wody myslelismy że obsługa da Rabat. Nic mylnego za 6h zaplacone 100 euro. Ogólnie nie 5* i nie za tę pieniądze.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Mocno średnio

    ID. 25.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Przede wszystkim biuro podróży Rainbow: na lotnisku otrzymujemy kopertę z propozycjami wycieczek, terminem spotkania z rezydentem i nr autobusu. Na tym kończy się zainteresowanie biura turystami, od tego czasu należy radzić sobie samodzielnie. W hotelu- pokoje niegotowe, nikt nie wie kiedy będą, ale podatek klimatyczny skasowany. Brak jakiekolwiek wsparcia i pomocy ze strony rezydenta. Pani rezydent skupiona jedynie na sprzedaży wycieczek, niechętna do pomocy, niesympatyczna. Hotel: 5 gwiazdek to mocne nadużycie: brudna wanna, brak ręczników dla wszyskich, dostarczone po 3 dniach. Plaża: niestrzeżona, brudna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nigdy więcej last minute

    M &P 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    To był nas 6 raz w Grecji a 2 na wyspie KOS . Wakacje zarezerwowaliśmy dość spontanicznie i z tego też powodu liczba dostępnych ofert była mocno ograniczona. Hotel jakościowo zasługuje na 3*. Od początku mieliśmy sporo problemów z pokojem (mrówki, nie działający prysznic,brudne ręczniki) Obsługa generalnie bardzo pomocna i starała się od razu adresować nasze problemy jednak sam hotel jest mocno przestarzały .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel zasługuje na 3 gwiazdki

    ANNA, GDANSK 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Spędziliśmy z synem 12 dni w Hotelu . Pokoje w stulu PRL ale spoko tam tylko spalismy natomiast 3 krotnie nie posprzątano nam pokoju co za tym idzie zrovbiło nam się mrowisko ponieważ syn nakruszył, kiedy zgłosiłam to w recepcji otrzymałam spray na mrówki była to godz 23 i do godz 1 w nocy nie moglismy wejśc do pokoju ponieważ nie dało się oddychać po tym spraju musiałam sama ich ręcznikiem umyć podłogę. W hotelu 5 gwiazkowym kazano nam płacić za wodę butelkowaną 2 euro kpina. nie uzupełniano nam mydełek i szamponów oraz kawy a codziennie rano lubie sobie wypić kawkę na tarasie zanim mój synek wstał. Animacje porażka 2 razy na 12 dni były występy jeszcze się nie spotkałam z takim hotelem. Z plusów pyszne jedzenie , przepyszne lody . Jesli chodzi o leżaki to w pierwszej połowie naszych wakacji było ok , natomiast w dugiej nie było szans na poleżenie przy basenie gdyby nie znajomi to nie mielibyśmy gdzie palca wcisnąć. Ogólnie to były nasze ostatnie wakacje w Grecji .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    kos hotel kipriotis maris

    LIDIA, WARSZAWA 13.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    zacznę od tego że Rainbow reklamuje swoje wyjazdy jako 8 dni -7 nocy, w hotelu byliśmy o godzinie 3 nad ranem z soboty na niedzielę a wyjazd w następną sobotę o 14,więc ani 7 nocy ani 8 dni, ale to dopiero początek "niespodzianek"...nie warto dopłacać też do pokojów z widokiem na morze, bo w recepcji w ogóle na to nie patrzą o czym przekonałam się osobiście... hotel lata swojej świetności ma już dawno za sobą, oznaczenie 5* to z innej epoki, bo w rzeczywistości oceniam na 3,5*,te 0,5* za brak bezdomnych kotów czy psów. Na plus jest czystość na terenie hotelu oraz w pokojach które są dość duże, natomiast łazienka to oddzielny temat...armatura pamięta myślę lata 50 poprzedniego stulecia, rdza i inne osady na kranach, wanna dramat-( i taka ciekawostka z którą się jeszcze nie spotkałam, mianowicie 2 ręczniki na osobę z czego 1 to taki myślę maleńki do rąk a drugi...znacznie mniejszy niż standardowy kąpielowy. kolejnym mankamentem to była karta do drzwi...na te niespełna 7 dni 5 razy blokował się zamek-karta się rozmagnesowała, trzykrotnie wymieniana karta,na szczęście recepcja była blisko...jeśli chodzi o jedzenie mnie wyjątkowo jak na Grecję nie smakowało, nie chodziłam głodna, ale szalu nie było, na plus ciasta i dostępne non stop 5 smaków lodów, piwo i 2 kolory wina dostępne bez ograniczeń, drinki serwowane wybór ok. plaża wąska, kamienista, brak materacy na leżakach, przy plaży stoi samochód dostawczy i w nim a`la barek z napojami bezalkoholowymi. jeśli chodzi o okolicę to zupełnie niezagospodarowana, żadnych barów, sklepików(poza tym na terenie hotelu),tawern,nic...same wypożyczalnie aut...ogólnie pobyt w tym miejscu oceniam na średni

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Jest się do czego przyczepić...

    Błażej, Świętochłowice 30.09.2020

    2 tygodnie w czasie pandemii. Liczyliśmy się z ograniczeniami, ale już na starcie dwie rzeczy nam bardzo nie pasowały. Wziąłem pokoje superior z widokiem na morze i tu pierwsze rozczarowanie. Widok na morze, to po prawdzie widok na parking i ruchliwą ulicę. W dzień i w nocy hałas niesamowity (autobusy, ciężarówki, motory), a morze widać gdzieś tam w oddali (nie słychać go). Udałem się do recepcji w celu natychmiastowej zmiany, ale usłyszałem, że to jedyne pokoje superior jakie mają dostępne, reszta do Junior Suite z widokiem na basen i mogą je nam zamienić za dopłatą 40 euro za noc. Podziękowałem, bo już sporo się wykosztowałem za pokój "superior". Na plus, że pani menager zapewniła nam internet na cały pobyt w ramach rekompensaty. Kolejna sprawa, to absolutny brak rozrywek dla dzieci, a było w ofercie, że jest plac zabaw oraz sala zabaw z animacjami w języku polskim. Animacji przez 2 tygodnie nie było żadnych, a plac zabaw to rudera znajdująca się poza hotelem. Nawet mam filmik jak zjeżdżalnia dosłownie się rozpada po próbie wejścia na nią. Nie odważyłem się tam wrócić ponownie. Dobrze, że syn polubił brodzik, bo inaczej padłby z nudów, a atrakcje dla dzieci były dla nas ważnym kryterium przy wyborze hotelu, także poczuliśmy się trochę oszukani. Obsługa to tłumaczyła pandemią. Poza powyższymi minusami, reszta jest na plus. Doskonałe jedzenie, przesympatyczna obsługa, wypożyczalnia samochodów w super cenie obok hotelu. Sklepy, przystanek autobusowy. Plaża kiepska, ale niedaleko znajdują się już bardzo ładne. Co do samej infrastruktury i udogodnień, ten hotel zasługuje na max 3 gwiazdki, ale nadrabia jedzeniem i obsługą. Co do samej wyspy Kos, bardzo chętnie tam wrócę, polecam wszystkim wyprawę na wulkan Nissyros, wioskę Zia, termy i plaże znajdujące się po drugiej stronie wyspy. Samo miasto Kos również polecam, prawdziwy skansen starożytności.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem