Opinie o Kavros Beach

Kategoria lokalna: B

4.3/6
(682 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    63

    Kreta baaardzo tak, hotel Kavros Beach już nie

    Anna, Wrocław 07.09.2015

    Okolice uratowały wakacje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Mały Ciechocinek z pięknym widokiem:)

    Mariusz, Świdnica 18.06.2022

    Hotel świetnie położony, blisko plaży z widokiem na morze i piękne góry:) Jedzenie nie było źle ale mały wybór i podobnie smakujące. Jajka z proszku na śniadanie blee. Główne jedzenie kelnerzy nakładają sami. Sprzątanie pokoi na specjalne życzenie. Przy basenie Ciechocinek z ciągła imprezą. Dużo rodaków jak kto lubi ja wolę spokój. Jednak pokój 517 oddalony od basenu i z balkonem z widokiem na morze rekompensował wszystko:) ogólnie byłem w wielu hotelach w tym manager zdecydowanie nie spełnia oczekiwań, brak odpowiedniej logistyki i wykorzystania miejsc w Hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Słaba obsluga hotelowa

    Elżbieta, Warszawa 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wyjazd bardzo udany mimo niedogodności w hotelu i jak i jego obsługą. Myślę, że gdyby nie interwencja Pani rezydentki za którą jesteśmy bardzo wdzięczni , to zostalibyśmy bez naprawionej klimatyzacji w pokoju. Obsluga hotelu miła, słabo mówiąca po angielsku oprócz okropnej starszej Pani manager, która powiedziała nam, że jeśli coś nam się nie podoba to możemy zmienić hotel na nasz koszt. Rozmowa z nią to było bardzo niemiłe doświadczenie. Jesli chodzi o jedzenie mi osobiście bardzo smakowało, trochę monotonne ale duży wybór potraw. Nieprzyjemnością było przechodzenie ruchliwej ulicy do drugiej części hotelu, choć tam na basenie było mniej ludzi i było spokojniej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel z potencjałem lecz wymaga remontu i zatrudnienia większej liczby pracowników

    Mariusz, Poznań 02.09.2022

    Obsługa hotelu bardzo miła lecz sprzątanie tylko na monit i to kilkukrotny to kpina. Insekty w pokojach na porządku dziennym. Posiłki między śniadaniem a obiadem i kolacją to jakaś kpina (ciastko i kawa do obiadu, a po tylko kanapka tostowa dostępna tylko na prośbę w barze głównym. Bar czynny tylko do 22.00 w którym wybór napojów alkoholowych odbywa się między kiepskiej jakości brandy, jeszcze gorszym raki, ok lokalnym winem białym i w miarę ok czerwonym oraz piwem. Co do napojów bezalkoholowych to pseudo cola, pseudo sok jabłkowy, pseudo sok pomarańczowy, w miarę lemoniada, sprite i fanta. Animacje to jakaś kpina (jeden człowiek próbował coś zdziałać leczy wychodziło to różnie - jedynie co wychodziło to 30 min dziennie dla dzieci w postaci zabawy tanecznej lecz to zdecydowanie za mało). Baseny są najmocniejszą stroną hotelu stąd gdybym przydzielał gwiazdki to dałbym 2, a nie 1. Ktoś dał jednak 3 i jest to zdecydowanie na wyrost!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ostrzeżenie

    Izabela, --- 10.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel przy zakupie proszę sprawdzać czy pokoje standard ( z widokiem na morze) eko ( pokoje po drugiej stronie ulicy - bardzo ruchliwej ) Jedzenie smaczne , powtarzające się obsługa na recepcji lekceważąco podchodziła do klienta Pokoje wygodne zdarzały się mrówki w pokoju. Basen od 10-18 z ratownikiem po 18 nie można wchodzić do wody .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dla bardzo nie wymagających

    Paulina, Grudziądz 30.09.2019

    Hotel podzielony na trzy części trzy baseny do wyboru, pokoje bardzo odbiegają od zdjęć na stronie RW, obsługa mila, zwłaszcza wieczorny Barman, ale wybór alkoholi w all dramat 4 rodzaje quzo raki brandy i piwo. Zapach przy stołówce masakra.. Stara skarpeta.. jedzenie, mały wybór dla dzieci nie ma kompletnie nic do wyboru.. położenie hotelu nad morzem na plus..

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Fatalne jedzenie, miła obsługa

    Magdalena 30.07.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Pierwszym podstawowym problemem hotelu Kavros Beach jest nieświeże jedzenie po którym z koleżanką się zatrułyśmy, przez to większość wyjazdu niestety był bardzo mało komfortowy... Z rozmów z polakami przebywającymi w naszym hotelu słyszałyśmy, że również się potruli...Nie stołowałyśmy się nigdzie indziej stąd jasne jest skąd pochodzi zatrucie. Jedzenia jest mało i nie jest urozmaicone. Jest naprawdę nieświeże, niedobre i kiepsko pachnie. Wędlina rano jest kiepskiej jakości i się klei. Owoców są codziennie tylko dwa rodzaje, o które się trzeba bić, bo co nie dziwi przy tak małej ilości znikają w ekspresowym tempie. W drugiej połowie wyjazdu poprzestałyśmy z koleżanką na owocach i lodach, obiady jadłyśmy w pobliskich tawernach. Na plus ładna plaża i bezpłatne leżaki. Również bardzo miła obsługa ze strony barmanów i obsługi stołówki. Całkiem przyjemne wieczorne animacje, może z wyjątkiem puszczanych czasami dużych ilości disco polo.... Człowiek nie jedzie do Grecji, żeby słuchać takiego czegoś, ale to pewnie zasługa przeważającej ilości polaków w hotelu. Panie na recepcji niezbyt pomocne, szczególnie blondynka z kręconymi włosami... Kolejnym minusem hotelu jest obrzydliwy smród kanalizacji, który wszędzie czuć, również na stołówce...W porządku panie rezydentki/przewodniczki wycieczek.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    okropne jedzenie

    Sylwia 10.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Okolica super, widoki śwetne. jedzenie dramat. Masowe zatrucia lekceważone przez obsługę hotelu i rezydentów, lekarz wzywany do cięższych przypadków. najbardziej narzekający przeniesieni do innego hotelu aby nie podburzali innych. jedzenie nieświeże i przetwarzane z poprzednich posiłków.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Średnia jakość - najsłabsze jedzenie

    Helena, Poznań 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wakacje w Kavros Beach niestety trochę nas rozczarowały - stosunek jakości do ceny nie jest zadowalający. Przede wszystkim, nie jest to "all inclusive" w pełnym tego słowa znaczeniu. Lista darmowych opcji przy barze (także napoi niealkoholowych, np. kawa mrożona nie jest dostępna) jest bardzo ograniczona, za większość rzeczy (które nie są gazowanymi napojami z automatu) trzeba płacić dodatkowo. Dużym problemem jest wyżywienie - jedzenie było przygotowywane masowo z najtańszych i niskiej jakości produktów, przez co mimo świeżości, dania nie zadowalały i słabo smakowały. Jak na rozmiar hotelu ilość jedzenia nie była dopasowana (mały wybór oraz ilość). Nie można za to narzekać na podawane owoce, które były serwowane każdego dnia - nigdy nie były popsute lub niedojrzałe, zawsze można było się nimi częstować. Część hotelu Kavros Beach Garden mimo lekkiego oddalenia od głównego budynku, była przyjazna turyście - spokój, większa cisza oraz dodatkowy basen. Przy Garden ruszała również kolejka do jeziora. Przy samym hotelu znajdują się przystanki autobusowe w obie strony do Retymno oraz Chanii. Jeszcze jednym minusem, o którym warto wspomnieć jest brak codziennego "room service". Jeżeli chciałoby się dostarczenia papieru, posprzątania trochę pokoju czy wymiany ręczników, należy zgłosić to odpowiednio wcześnie w głównej recepcji hotelowej, a na następny dzień ktoś zjawi się by zająć się pokojem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Karuzela śmiechu

    Michał 05.09.2024

    Pokoje same w sobie nie najgorsze, warunki odpowiadały 3 gwiazdkom. Na duży minus zagrzybiała klimatyzacja. Hotel oferuje sprzątanie pokoi jednak po zgłoszeniu dzień wcześniej tego na recepcji. Niestety my doczekaliśmy się tego dopiero po 3 dniach, po interwencji rezydentki. Jedzenie to jedna wielka porażka. Mój pies by tego nie ruszył a co dopiero ludzie. Większość gości stołowała się w pobliskich restauracjach tak samo jak i my. Jedzenie zimne, jałowe, mięso obrzydliwe. Wszystkie pozytywne opinie na temat jedzenia są fałszywe lub są napisane przez osoby żywiące się w swoich domach psią karmą. Mała różnorodność w wyborze. Drinki w porządku, piwo, ouzo, brandy i raki. Za to francuscy goście oprócz obsługi bez kolejki, posiadali również większy wybór co do napoi. Mało animacji, również prowadzone tylko w języku francuskim. Walka o leżaki od samego rana a nawet i rezerwacje stałe, ponieważ z niektórych leżaków ręczniki nie znikały nawet przez parę dni. Dotyczy to zarówno na plaży jak i na basenie. Ich ilość znacznie mniejsza niż ilość gości mimo końca sezonu. Warto wykupić wycieczkę na Balos, piękne widoki oraz lazurowa woda.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem