Kategoria lokalna: B
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okolice uratowały wakacje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel świetnie położony, blisko plaży z widokiem na morze i piękne góry:) Jedzenie nie było źle ale mały wybór i podobnie smakujące. Jajka z proszku na śniadanie blee. Główne jedzenie kelnerzy nakładają sami. Sprzątanie pokoi na specjalne życzenie. Przy basenie Ciechocinek z ciągła imprezą. Dużo rodaków jak kto lubi ja wolę spokój. Jednak pokój 517 oddalony od basenu i z balkonem z widokiem na morze rekompensował wszystko:) ogólnie byłem w wielu hotelach w tym manager zdecydowanie nie spełnia oczekiwań, brak odpowiedniej logistyki i wykorzystania miejsc w Hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany mimo niedogodności w hotelu i jak i jego obsługą. Myślę, że gdyby nie interwencja Pani rezydentki za którą jesteśmy bardzo wdzięczni , to zostalibyśmy bez naprawionej klimatyzacji w pokoju. Obsluga hotelu miła, słabo mówiąca po angielsku oprócz okropnej starszej Pani manager, która powiedziała nam, że jeśli coś nam się nie podoba to możemy zmienić hotel na nasz koszt. Rozmowa z nią to było bardzo niemiłe doświadczenie. Jesli chodzi o jedzenie mi osobiście bardzo smakowało, trochę monotonne ale duży wybór potraw. Nieprzyjemnością było przechodzenie ruchliwej ulicy do drugiej części hotelu, choć tam na basenie było mniej ludzi i było spokojniej.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelu bardzo miła lecz sprzątanie tylko na monit i to kilkukrotny to kpina. Insekty w pokojach na porządku dziennym. Posiłki między śniadaniem a obiadem i kolacją to jakaś kpina (ciastko i kawa do obiadu, a po tylko kanapka tostowa dostępna tylko na prośbę w barze głównym. Bar czynny tylko do 22.00 w którym wybór napojów alkoholowych odbywa się między kiepskiej jakości brandy, jeszcze gorszym raki, ok lokalnym winem białym i w miarę ok czerwonym oraz piwem. Co do napojów bezalkoholowych to pseudo cola, pseudo sok jabłkowy, pseudo sok pomarańczowy, w miarę lemoniada, sprite i fanta. Animacje to jakaś kpina (jeden człowiek próbował coś zdziałać leczy wychodziło to różnie - jedynie co wychodziło to 30 min dziennie dla dzieci w postaci zabawy tanecznej lecz to zdecydowanie za mało). Baseny są najmocniejszą stroną hotelu stąd gdybym przydzielał gwiazdki to dałbym 2, a nie 1. Ktoś dał jednak 3 i jest to zdecydowanie na wyrost!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przy zakupie proszę sprawdzać czy pokoje standard ( z widokiem na morze) eko ( pokoje po drugiej stronie ulicy - bardzo ruchliwej ) Jedzenie smaczne , powtarzające się obsługa na recepcji lekceważąco podchodziła do klienta Pokoje wygodne zdarzały się mrówki w pokoju. Basen od 10-18 z ratownikiem po 18 nie można wchodzić do wody .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel podzielony na trzy części trzy baseny do wyboru, pokoje bardzo odbiegają od zdjęć na stronie RW, obsługa mila, zwłaszcza wieczorny Barman, ale wybór alkoholi w all dramat 4 rodzaje quzo raki brandy i piwo. Zapach przy stołówce masakra.. Stara skarpeta.. jedzenie, mały wybór dla dzieci nie ma kompletnie nic do wyboru.. położenie hotelu nad morzem na plus..
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszym podstawowym problemem hotelu Kavros Beach jest nieświeże jedzenie po którym z koleżanką się zatrułyśmy, przez to większość wyjazdu niestety był bardzo mało komfortowy... Z rozmów z polakami przebywającymi w naszym hotelu słyszałyśmy, że również się potruli...Nie stołowałyśmy się nigdzie indziej stąd jasne jest skąd pochodzi zatrucie. Jedzenia jest mało i nie jest urozmaicone. Jest naprawdę nieświeże, niedobre i kiepsko pachnie. Wędlina rano jest kiepskiej jakości i się klei. Owoców są codziennie tylko dwa rodzaje, o które się trzeba bić, bo co nie dziwi przy tak małej ilości znikają w ekspresowym tempie. W drugiej połowie wyjazdu poprzestałyśmy z koleżanką na owocach i lodach, obiady jadłyśmy w pobliskich tawernach. Na plus ładna plaża i bezpłatne leżaki. Również bardzo miła obsługa ze strony barmanów i obsługi stołówki. Całkiem przyjemne wieczorne animacje, może z wyjątkiem puszczanych czasami dużych ilości disco polo.... Człowiek nie jedzie do Grecji, żeby słuchać takiego czegoś, ale to pewnie zasługa przeważającej ilości polaków w hotelu. Panie na recepcji niezbyt pomocne, szczególnie blondynka z kręconymi włosami... Kolejnym minusem hotelu jest obrzydliwy smród kanalizacji, który wszędzie czuć, również na stołówce...W porządku panie rezydentki/przewodniczki wycieczek.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okolica super, widoki śwetne. jedzenie dramat. Masowe zatrucia lekceważone przez obsługę hotelu i rezydentów, lekarz wzywany do cięższych przypadków. najbardziej narzekający przeniesieni do innego hotelu aby nie podburzali innych. jedzenie nieświeże i przetwarzane z poprzednich posiłków.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje w Kavros Beach niestety trochę nas rozczarowały - stosunek jakości do ceny nie jest zadowalający. Przede wszystkim, nie jest to "all inclusive" w pełnym tego słowa znaczeniu. Lista darmowych opcji przy barze (także napoi niealkoholowych, np. kawa mrożona nie jest dostępna) jest bardzo ograniczona, za większość rzeczy (które nie są gazowanymi napojami z automatu) trzeba płacić dodatkowo. Dużym problemem jest wyżywienie - jedzenie było przygotowywane masowo z najtańszych i niskiej jakości produktów, przez co mimo świeżości, dania nie zadowalały i słabo smakowały. Jak na rozmiar hotelu ilość jedzenia nie była dopasowana (mały wybór oraz ilość). Nie można za to narzekać na podawane owoce, które były serwowane każdego dnia - nigdy nie były popsute lub niedojrzałe, zawsze można było się nimi częstować. Część hotelu Kavros Beach Garden mimo lekkiego oddalenia od głównego budynku, była przyjazna turyście - spokój, większa cisza oraz dodatkowy basen. Przy Garden ruszała również kolejka do jeziora. Przy samym hotelu znajdują się przystanki autobusowe w obie strony do Retymno oraz Chanii. Jeszcze jednym minusem, o którym warto wspomnieć jest brak codziennego "room service". Jeżeli chciałoby się dostarczenia papieru, posprzątania trochę pokoju czy wymiany ręczników, należy zgłosić to odpowiednio wcześnie w głównej recepcji hotelowej, a na następny dzień ktoś zjawi się by zająć się pokojem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje same w sobie nie najgorsze, warunki odpowiadały 3 gwiazdkom. Na duży minus zagrzybiała klimatyzacja. Hotel oferuje sprzątanie pokoi jednak po zgłoszeniu dzień wcześniej tego na recepcji. Niestety my doczekaliśmy się tego dopiero po 3 dniach, po interwencji rezydentki. Jedzenie to jedna wielka porażka. Mój pies by tego nie ruszył a co dopiero ludzie. Większość gości stołowała się w pobliskich restauracjach tak samo jak i my. Jedzenie zimne, jałowe, mięso obrzydliwe. Wszystkie pozytywne opinie na temat jedzenia są fałszywe lub są napisane przez osoby żywiące się w swoich domach psią karmą. Mała różnorodność w wyborze. Drinki w porządku, piwo, ouzo, brandy i raki. Za to francuscy goście oprócz obsługi bez kolejki, posiadali również większy wybór co do napoi. Mało animacji, również prowadzone tylko w języku francuskim. Walka o leżaki od samego rana a nawet i rezerwacje stałe, ponieważ z niektórych leżaków ręczniki nie znikały nawet przez parę dni. Dotyczy to zarówno na plaży jak i na basenie. Ich ilość znacznie mniejsza niż ilość gości mimo końca sezonu. Warto wykupić wycieczkę na Balos, piękne widoki oraz lazurowa woda.