Opinie o Kavros Beach

Kategoria lokalna: B

4.3/6
(681 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel Kavros Beach

    Izabela, Warszawa 30.09.2022

    Hotel miał dobrą lokalizację blisko plaży. Panie na recepcji były bardzo miłe, hotel jest w miarę czysty, ale niestety to jedyne plusy tego miejsca. Cały tydzień naszego pobytu pokój nie był posprzątany, ani wyniesione śmieci, trzeba było samemu to sobie organizować. Jedzenie było bez smaku i codziennie były podawane praktycznie te same dania. Drinki i napoje na barze rozwodnione. Siłownia, która w teorii jest w hotelu powinna zostać zamknięta. Sprzęty są stare i popsute, nie wspominając już o brudzie, który tam panuje. W trakcie naszego pobytu wiele osób się rozchorowało oraz wymiotowało - podobno przez panującą w wodzie w tej okolicy bakterię. Zdecydowanie odradzam wakacje w tym hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam w 100%

    Łukasz 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Jedzenie monotonne i jakościowo szkoda gadać, pokoje TRAGICZNE, basen i plaza ladne i czyste. Rezydentka zawsze dostępna czy to na miejscu czy telefonicznie, obsuga w recepcji kiepsko, 3 razy zmienialismy pokoj, jesli chodzi o obsluge na barze bardzo dobra.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam obiektu

    Teresa 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Plusy: plaża i lokalizacja. Pani rezydent Kamila i sympatyczna Greczynka blondynka na recepcji. Rewelacyjna komunikacja publiczna jako baza do zwiedzania. Minusy: Menadżerka traktuje klienta jak zło konieczne i frajerów, Polka na recepcji udaje że nie zna juz j.polskiego...,pokoje na stronie nie mają nic wspólnego ze stanem faktycznym. Wyżywienie monotonne i bez smaku z produktów niskiej jakości, tłusto i gotowane na parze,najgorsze śniadania a pozostałe posiłki z wykorzystaniem resztek po poprzednich. Bitwa o stoliki im bliżej końca pory wydawania posiłków tym bardziej pusto. Klimat jak na szkolnej stołówce z lat 90 tych. Leżaki nie do zdobycia. Uwaga na pokoje w przyziemiu ok. 1 m ponizej poziomu gruntu. Wi fi tylko przy recepcji i słabe. Kosmetyki to malutkie mydełko i tyle...obok głównego budynku kanał/rzeka i czuć choć wieczorne kumkanie rekompensują grasujace komary. Przyznane 3 gwiazdki w tym przypadku to tak jak mierny hostel w kraju.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Wielka pomyłka

    Joanna i Bartosz, Poznań 23.08.2014

    Tegoroczne wakacje spędzone w Kavros Beach zapiszą się w naszej pamięci jako najgorsze na jakich byliśmy poza granicami naszego kraju.Od momentu kiedy zostaliśmy przywiezieni do hotelu zaczął się koszmar.Zmęczeni po podróży marzyliśmy o tym,aby znaleźć się już w naszym pokoju.Otrzymaliśmy klucz i przechodzący obok recepcji młody chłopak miał pokazać nam gdzie jest nasz pokój.Stosunek jego był bardzo lekceważący - wyprowadził nas bez słowa z hotelu wzdłuż ulicy i pokazując palcem na budynek(który okazał się resztą hotelu Kavros Beach)kazał iść na drugiej piętro.Gdy wtargaliśmy bagaż po schodach (windy nie było),otworzyliśmy drzwi i oczom naszym ukazał się ......pokój.....beznadziejny pokój.Klimatyzacja nie działała sprawnie i wydobywał się z niej smród grzyba.Meble wyglądały jak z lat 50-tych.Widok z balkonu - gęsi i pobliska impreza.Łazienka - nigdy byśmy się w niej nie wykąpali - odpadające kurki,prowizoryczna firanka i ogólne wrażenie nieschludności.Późna kolacja na jaką poszliśmy po przyjeździe składała się z .....pomarańczy.Następnego dnia zmienialiśmy pokój - udało się.Szału nie było,ale chociaż widok na morze i prysznic,w którym z braku laku można się wykąpać.Jedzenie monotonne,mało smaczne i wyglądowo nieatrakcyjne.All inclusive - rozcieńczone soki,cola,sprite.Segregacja gości - jesteś z Rosji pijesz w szklance, jesteś z Polski pijesz w plastikowym kubeczku.Rezydentom zależało tylko na zachęcaniu nas do wycieczek lokalnych (bo trzeba płacić) a poza tym opieki z ich strony nie było żadnej ani w hotelu ani na lotnisku.Motto biura "Państwa bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem" - śmiechu warte - tylko puste słowa bez pokrycia.Nie czuliśmy się ani bezpiecznie ani tym bardziej komfortowo.Ogólnie skandal i beznadzieja.Od przyszłego roku zmieniamy biuro podróży.Żegnaj Rainbow Tours.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Fajna lokalizacja i to chyba na tyle

    Zuzanna 27.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Lokalizacja do zwiedzania bardzo dobra, zwłaszcza jak się wypożyczy auto. Basen z widokiem na morze szkoda, że tak krótko otwarty. Jeśli chodzi o pokoje z widokiem na morze to całkiem spore, aczkolwiek raczej bym to nazwała widokiem na krzaki, które zasłaniają morze. Proszę się nie nastawiać na jakiekolwiek ochłodzenie klimatyzacja w pokoju, bo jej moc chłodzenia to bardziej jak mały wiatraczek, który przy prawie 40 stopniowym upale absolutnie nic nie daje. Jeśli przylatuje się nad ranem przed 6, nie ma co liczyć na pokój do 15, ale jako że wysoki sezon to nic się na to nie poradzi. I na koniec wisienka ma torcie, czyli jedzenie w tym hotelu. Przed wyjazdem czytaliśmy opinie i widzieliśmy przeróżne. Niestety było naprawdę okropne, nawet jak na 3 gwiazdkowy hotel. Bardzo mały wybór, codziennie praktycznie to samo i tak samo obrzydliwe. Dodatkowo zapewniające problemy żołądkowe. Z początku myśleliśmy, że przykładowo cynamon w spaghetti bolognese to tylko jakiś przypadek, że komuś się coś pomieszało, ale tego typu cuda to tam chyba norma.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wrzesień 2022

    Waldemar 23.09.2022

    2 gwiazdki za miejsce (plaża, basen) Użycie w ofercie słowa restauracja to nadużycie - stołówka z PRLu i to z wczesnych lat (jedzenie fatalne, kawa z termosa...) warto jeść poza hotelem. Pokoje tylko w części głównej "przypominają" te z oferty zdjęciowej ( 2 miejsca lekko oddalone od budynku głównego) my trafiliśmy fatalnie ( klima rozlatująca się, szyby brudne...) ale klima padła i po reklamacji trafiliśmy do budynków głównych. Wifi szybkość i zasięg jak z lat 90siatych. Z Reinbow w samej Grecji jesteśmy 4-raz i nigdy nie wystawiliśmy złej opinii i nie jesteśmy klientami 5ciu gwiazdek.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wczasy pazdziernik 2019

    Kuś 08.10.2019

    Hotel pod wzgledem architektury ok pokoje niektore wyremontowane,room servis do bani o wymiane recznikow trzeba bylo sie prosic nie wspominajac o myciu I zamiataniu podlogi plus wymiana kosza ze smieciami.Jedzenie ludzie gdzie tu jest sanepid na 7 dni pobytu tray dni sadzone w pokoju jazdy czlonek rodziny struty I zero reakcji ze strony hotelu czy rezydenta biura podrozy. Jedna wielka porazka

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Koszmarny hotel w uroczej okolicy

    Ewa, Wrocław 04.09.2014

    Gdyby nie piękna okolica,słońce, bliskość plaży i widoku morza z okna.Pobyt uważałabym za koszmar.Dramatyczne,kiepskiej jakości jedzenie,nieświeże.Wiele osób skarżyło się na dolegliwości żołądkowe.Kawa nie ma nic wspólnego z kawa.Może ktoś z biura wybierze się tam na wczasy anonimowo i sprawdzi przez 2 tygodnie jak mu się odpoczywa i odpowie uczciwie na pytanie czy wysłałby tam swoich bliskich?Tylko niech ,to będzie ktoś kto lubi schludność, czystość,dobre jedzenie. Pokoje o bardzo niskim standardzie,łazienki zniszczone.Jakość sprzątania dramatyczna,myslę,że myto wszystko tym samym płynem-chlor i jedną ścierką.Pościel nie zmieniana, ręczniki raz w tygodniu.Stoły na stołówce wycierane mokrą ścierką o zapachu chloru, nikt ich później nie wyciera na sucho.Alkohole najsłabszej jakości, napoje z proszku rozwadniane.Animacja na żałosnym poziomie-lepiej żeby jej nie było-miało nie być!!!Myślę,że renomowane biuro nie powinno mieć tej oferty u siebie.Tym bardziej,że wszyscy skarżą się na ,to samo a tam nikt niczego nie zmienia.Może należy zamknąć hotel odremontować pokoje,zagrzybioną klimatyzacje i zniszczone łazienki.Stołówka duszna, wokół kuchni nieprzyjemne zapachy.Brak opieki rezydenta może lepiej zainwestować w ratownika? Odechciewa się urlopu.Ratowało nas piękno przyrody, ciepła woda i pobliskie morze oraz ciekawe okolice i własne towarzystwo.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecamy

    Agnieszka 28.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Nie polecamy tego hotelu. Największym minusem był fakt, że dostaliśmy pokój w zupełnie innym budynku, aby dostać się na jedzenie do głównego budynku musieliśmy przejść około 300 metrów i nie byłoby tragedi gdyby nie fakt, że trzeba było przejść przez „autostradę” na której panował duży ruch, nie było to bezpieczne, tym bardziej biorąc pod uwagę ile osób przechodziło przez nią z małymi dziećmi. Kolejnym ogromnym minusem było jedzenie, bardzo mały wybór, codziennie praktycznie to samo i rzadko było to w ogóle do zjedzenia, nie przyprawione, a gdy coś się skończyło, długo trzeba było czekać, żeby ktoś w ogóle dołożył daną potrawe. Drinki, które mieliśmy w all in clusive tragedia. Na szczęście blisko był sklep i bar corner otwarty całą dobę. Kolacja do godziny 21, natomiast gdy pojawiliśmy się o 20:57 żeby dosłownie nałożyć sobie tylko warzywa, Pan poprosił abyśmy wyszli, bo już zamknięte. Leżaki jak zwykle niedostępne, ludzie już o 4/5 rano potrafili zająć ręcznikami mimo, że w ciągu dnia mało co z nich korzystali, ale gdy zdejmiesz ręcznik aby chwilę skorzystać zaczyna się awantura. Natomiast każdego wieczoru o godzinie 21/22 zaczynała się „impreza” animator hotelu puszczał fajną muzykę i rozkręcał ludzi do zabawy, trzeba przyznać, że naprawdę dobrze się wszyscy bawili. Gdy przyjechaliśmy, a była już godzina 4 kolejnego dnia, okazało się że musimy zapłacić opłatę klimatyczną 5 euro za dobę za pokój, mimo, że przecież w ogóle nas jednego dnia nie było tam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo odradzam

    Łukasz, Piła 27.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Wszystkie negatywne komentarze na temat tego hotelu to nie przypadek. Najgorsze jedzenie z jakim się spotkaliśmy, albo ktoś bardzo nie umie gotować albo bardzo oszczędza na składnikach. Niesmaczne, sztuczne potrawy, które ciężko zjeść, nawet takie rzeczy jak lody czy sok były niezjadliwe. Miejsce w ktorym spaliśmy było położone po drugiej stronie bardzo ruchliwej ulicy, bez przejścia dla pieszych. Ulice trzeba było pokonywać kilka razy dziennie, bo restauracja znajduje się w budynku przy plaży. Pokój stary i niezbyt czysty z widocznymi pajęczynami, spłuczka w łazience co jakiś czas nie działała, a wzięcie prysznica bez zalania całej łazienki było niemożliwe.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem