Kategoria lokalna: B
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo słaby, brudno, jedzeni nie jadalne, najszczeście są tawerny.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt we wrześniu 2018 Niestety ale zatrucie nas również dotknęło dlatego ostrzegamy wszystkich którzy się tam wybierają żeby uważali na podejrzane jedzenie, 3 dni ucięte przez gorączkę i ból brzucha. Ogólnie fakt w hotelu śmierdzi jakby od kanalizacji ale myślę że to problem nie hotelu a w ogóle wyspy bo nie tylko tam dało się wyczuć taki zapach. My akurat byliśmy w pokoju ekonomicznym z racji iż nie było wyboru, myślę że za te pieniądze nie warto brać all in clusive bo po prostu ten hotel nie oferuje zbyt dobrej oferty ani pod względem jedzenia, napoi czy alkoholu. Czy biuro rainbow się spisało.. Myślę że ich największym błędem jest to że proponują takie oferty wiedząc że niestety ale hotel na poważny problem z jedzeniem.. Twierdzą że to nie wina hotelu a ogólnie okolicy w której zdarzają się zatrucia ale polemizowalibyśmy. Pizza z tuńczykiem sprzed dwóch dni włączyła nas z wakacji :( Nie było tragedii ale jeśli macie wybór wybierzcie inny hotel i inną ofertę. Tani przewoźnik którym lecielismy opóźnił lot o 3h i nie dostaliśmy nawet butelki wody także może naprawdę warto trochę dopłacić i polecicieć na fajne wakacje.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt miło wspominam ze względu na klimat. Hotel raczej kiepski a już wogóle jedzenie. All inclusive to poprostu dramat. Po kilku dniach (2 tygodniowy turnus) musieliśmy zacząć się stołować na zewnątrz hotelu. Wiele było przypadków zatruć żołądkowych wśród gości a i nas, na szczęście w lekkiej formie, to też nie ominęło. Bar basenowy w ciągu dnia to również tragedia. Dzieci wogóle nie chciały z niego korzystać. Jedyna zaleta tego hotelu to położenie. I za to daje 2 gwiazdki.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotelu szczerze nie polecam , jeżeli chodzi o pokój ekonomiczny to nie spodziewałam się luksusu 5⭐️ ale to co zastałam mija się bardzo z tym co jest pokazane na zdjęciach, jeżeli ktoś dostanie pokój w części garden niech nie liczy jak nazwa wskazuje na to że za oknem zobaczy ogród bo raczej będą to chwasty z widokiem na ulicę . W ofercie jest napisane że część hotelu znajduje się po drugiej stronie ulicy, tylko nie to że jest to główna droga krajowa i jest na niej spory ruch a niestety wszystko znajduje się w części głównej zarówno posiłki jak i inne atrakcje których jest garstka . Ja napewno hotelu nikomu nie polecam i napewno tam nie wrócę jest wokół wiele innych lepszych hoteli, bo jako miejsce wypadowe na zwiedzanie jest naprawdę dobre
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel miał być przy samej plaży, na miejscu okazało się, że pokój, który dostaliśmy jest w innym budynku oddalony 300 metrów od plaży, a żeby na nią się dostać jak i na posiłki, które były tylko w hotelu głównym, trzeba było przebiegać przez drogę szybkiego ruchu (brak jakiegokolwiek przejścia dla pieszych). Łóżko małżeńskie to 2 pojedyncze łóżka dosunięte do siebie, które były różnej wysokości. Siłownia to 1 sztanga, z 20kg ciężaru i ławeczka. Jedzenie dobre i na bieżąco donoszone.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w dobrym standardzie jak na 3 gwiazdki. Basen czysty, części wspólne również. Sprzątanie w pokojach tylko po wcześniejszym ustaleniu. Hotel przy samej plaży, która jest trochę zaniedbana. Plaża piaszczysto-kamienista, wokół leżaków sporo patyków, ostrych kamieni. Ciężko przejść bez butów. Najsłabszym punktem było jedzenie- mały wybór, niesmaczne, tluste, codziennie to samo. Na obiad zawsze mięso wieprzowe w tłustym sosie, niesmaczne. Nigdy nie trafiliśmy na kurczaka. Mały wybór warzyw, zawsze tylko pomidor, Ogórek, cebula.. Z owocami podobnie. Jak jednego dnia pojawiły się frytki, to już był rarytas. Napoje również bardzo słabej jakości, sztuczne. Obsługa hotelu miła, kontakt z rezydentem również bez zarzutu. Gdyby nie to okropne jedzenie, to ocena hotelu byłaby na prawdę dobra.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupując hotel kierowałam się jego położeniem- przy plaży. Kupiłam Kavros Beach, a zostałam zakwaterowana do Kavros Garden. Oczywiście żadne próby rozwiązania problemu nie przyniosły rezultatu. W hotelu klasyczne tłumaczenie o pełnym komplecie gości. Rainbow na infolinii to jakieś nieporozumienie. Wytłumaczenie biura było takie, że jest to kompleks 3 hoteli, a pokoje ekonomiczne są w Kavros Garden. Wszystko rozumiem, ale dlaczego płaciłam około 500 zł za osobę więcej za Kavros Garden skoro kupiłam Kavros Beach??? Notabene na zdjęciu powyżej Kavros Beach. Zatem ta sytuacja zaważyła na tym, iż pobyt miałam nie taki jak planowałam.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie tragiczne! Nie obyło się bez biegunek, wymiotów i wysokiej gorączki. Stały, monotonny zestaw niezbyt smacznych potraw (twarde ziemnieki i brukselka, śmierdząca baranina (jagnięcina?) sos tzaziki nie przypomina smakiem prawdziego sosu. Poza tym jedzenie zimne. Dopuki nie zmienią kucharza nie mogę polecić, chyba że z opcją bez wyżywienia.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzisiaj wróciliśmy z wakacji w Kavros Beach. Wrześniowy turnus zarezerwowaliśmy w Rainbow w czerwcu, pani z biura zapewniała nas, że dawniej hotel miał problemy ze stołówką, ale osobiście jako biuro pomogli dofinansować remont i zadbać o kuchnię i teraz klienci wracają zadowoleni. Niestety, to hotelowa kuchnia przyczynia się do mojej niskiej oceny tych wakacji, ponieważ mocno ją "odchorowaliśmy". Po dwóch dniach pobytu pochorował się nasz półtorej roczny syn, biegunka, wymioty i temperatura pod 39 stopni przez dwa dni. Pod koniec turnusu pochorowała się córka ( wymioty kilkanaście razy w ciągu dnia), do tego stopnia, że lekarz nie chciał wydać zgody na lot do kraju. Uzyskaliśmy zaświadczenie lekarskie "fit to fly" na dwie godziny przed zbiórką do autobusu na lotnisko, a i tak córka wymiotowala w samolocie... Mimo pięknej plaży, fajnego basenu, pokoju w dobrym standardzie, że względu na kuchnie odradzam to miejsce, szczególnie ludziom z małymi dziećmi. Pomijając zatrucie jedzeniem, sam smak i zapach potraw pozostawia wiele do życzenia, najgorsze są śniadania, codziennie najtańsze parówki w każdej postaci, słabej jakości wędlina i ser. Nasze "all inclusive" z każdym kolejnym posiłkiem zamieniało się w "all excluded"...pod koniec jedliśmy głównie chleb, dżem i ryż, a zapachy że stołówki powodowały mdłości...
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przed przyjazdem do hotelu pani z biura podróży przekonywała mnie, że opinie na temat zatruć pokarmowych w hotelu są już nieaktualne, co okazało się finalnie nieprawdą. Nigdy w życiu się tak nie zatrułam, a jedzenie hotelowe to porażka i nie zasługuje na miano "all inclusive". Standardy epidemiczne ani ogólnie higieniczne nie są przestrzegane: między innymi każdy schyla się do zamrażarki z lodami i dosłownie w niej nurkuje (nakłada sobie lody) , masło, dżemy i tym podobne- w otwartych misach (Nie spotkałam się z tym nawet w Afryce) . Nie polecam także wegetarianom i weganom- skończycie jedząc nieświeże warzywa, którymi końcowo i tak się zatrujecie. Zachorowała praktycznie cała moja rodzina, a do mnie wzywano lekarza. Kolejna wada to rozwadniane napoje (na oczach zainteresowanych) , piwo, wino.- Nic w tym obiekcie nie wygląda tak dobrze, jak w opisie.