Kategoria lokalna: B
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wielkie nieporozumienie.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czytając wcześniej wypowiedzi niektórych osób odnośnie jedzenia pomyślałam sobie - wytrzymam. Nie jestem za bardzo wybredna ale okazało się, że można „spaprać” nawet makaron, ryż i ziemniaki. Niestety, jedzenie przeważnie było bardzo złe - bez soli , przypraw, o konsystencji papki. Lody najtańsze -„truskawkowe” - tylko nigdy nawet nie stały koło truskawek. Ciasto cały czas to samo. Broniła się tylko wieprzowina, która miała chociaż jakiś smak. Hotel jako tako ale bez szału. Niestety, również pogoda się nie popisała. Cały czas wiało tak, że o kąpieli w morzu można było tylko pomarzyć. Nie jedźcie - Szkoda pieniędzy …. Na pewno można znaleźć coś lepszego….Ja mam poczucie zmarnowanego urlopu…
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie okropne , gdyby chodziło tylko o smak ale jeśli goście notorycznie ulegają zatruciom pokarmowym to już jest nie do zaakceptowania.Biuro podróży powinno rozwiązać umowę z tym hotelem ze względu na własną reputację.Przez ostatnie lata ja i moja rodzina odpoczywamy z biurem RAINBOW TOURS i zawsze byliśmy bardzo zadowoleni,szkoda że ten wyjazd uważamy za stracony bo podczas 8 dniowego wyjazdu przez dwa dni byliśmy bardzo chorzy i leżeliśmy w pokoju a potem przez pozostałe trzy poruszaliśmy się na słońcu osłabieni.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
"Fantastyczny" wyjazd na "obóz harcerski" (nie obrażając harcerzy) na którym każdego dnia należało wykazać się dużą dozą cierpliwości i spokojnych nerwów. Hotel przygotowany do przyjęcia maksymalnie połowy turystów, która przebywała w hotelu. Ciągłe kolejki w jadłodajni (proszę nie nazywać tego restauracją) po obrzydliwe jedzenie, z których tylko pomidory (także najtańsze na rynku) oraz ogórki nadawały się do spożycia uprzyjemniało rytm dnia na Krecie. Podobnie nieznośna sytuacja występowała w przypadku "polowania na parasole" nad morzem i basenem, było ich o 50% za mało i bardzo często rodziny z małymi dziećmi musiały organizować wypoczynek w inny sposób. Horror. Hotel w pewnej części był remontowany i odnowiony, ale w sposób bardzo niechlujny żeby nie powiedzieć byle jaki. Ogólnie należy zapomnieć jak najszybciej o pobycie w hotelu Kavros Beach i pogratulować Raibow dobrego samopoczucia, że w dalszym ciągu oferuje usługi na tak podłym poziomie
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odradzam wszystkim ten hotel. Jedzenie słabe, łazienka do remontu. Ok. Piękny widok na morze i góry niestety nie rekompensuje mankamentów hotelu W sezonie cieżko wypożyczyć auto czy quada a bez tego jesteś jak w więzieniu za karę i odliczasz dni do powrotu..
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel, kóry w mojej ocenie nie powinien być w ofercie tak renomowanego biura podróży jak RAINBOW...
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie czesto udzielam zlych opini. Ale w tym wypadku to najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek bylam. Jedyny plus to pieknie polozenie. Szkoda ze nie mozna sie cieszyc tymi widokami gor I morza podczas posilkow (kiepskich ) bo zakaz wnoszenia jedzenia na Taras gorny! A to przeciez po to sie jedzie do takich krajow aby zjesc posilek zachwycajac sie pieknymi widokami.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam w tej cenie. Za 4 osoby na 6/7 dni płaciliśmy 10 700. Te 7 dni to ściema, przyjazd w środę o 21, wyjazd w kolejną środę o 9.Pokój ekonomiczny po drugiej stronie ulicy ( bardzo ruchliwej). Pokoje nie sprzątane w trakcie pobytu, standard umiarkowany. Pani w barze mówi po rosyjsku, zamiadt po angielsku myśląc że Polska to Rosja. Bar czynny tylko do 22, a z alkoholi to tylko brandy, raki i uzzo (poza winem i piwem). Jedzenie nie doprawione i monotonne, średniej jakości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel słaby. Pokoje w których mega śmierdzi od klimatyzacji. Sprzątanie pokoi tylko po zgłoszeniu w recepcji. Psująca się klimatyzacja, światło. Jedzenie codziennie to samo, niesmacznie, przyprawione prawie wcale, brak wyboru w daniach. Najlepiej jesc na mieście żeby nie było rozstroju żołądka. Napoje rozwodnione, syntetyczne, niesmaczne. Lody na deser zawsze tylko jeden smak albo czekolada albo truskawka. Słodkie, niskiej jakości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjechałam do hotelu z partnerem, byliśmy na miejscu tydzień. Mimo dopłaty za podwyższony standard pokoju zostaliśmy zakwaterowani w pokoju z uszczerbionymi i nieszczelnymi drzwiami, co powodowało wizyty mrówek i komarów w zatrawazających ilościach. Po interwencji że strony biura udało nam się zmienić pokój. Na taki w którym kable na dachu przy większym podmuchu wiatru obijały się o antenę głośno hałasując. Naprawa zajęła obsłudze pół dnia, po zgłoszeniu musieliśmy się o nią przypominać. Jedzenie niesmaczne, monotonne. Recyglingowane w stopniu kłującym po oczach - makarony do zup w sałatkach, mięso w zapiekankach, ciasta z dwóch wcześniejszych dni pokruszone i przykryte kremem tiramisu itp. Ostatecznie żywiliśmy się na własną rękę. Lody - 1-2 smaki, na czas dostępności pudelko wyciągnięte z zamrażarki na wierzch, roztapiające się. "Soki" bardzo słabej jakości. Barman niemówiący po angielsku i nieumiejacy otworzyc butelki z winem. Na plus: Do każdego posiłku świeże warzywa (pomidor, ogórek, papryka, czasem cebula i oliwki) i całodobowy dostęp do wody (dystrybutor). Basen w porządku - czysty, dosyć duży. Plaża bardziej żwirowa niż piaszczysta.