Opinie o Silver Beach Kreta

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(641 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    W porządku

    Iwona 22.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Wszystko ok, poza brakiem możliwości przedłużenia doby hotelowej za dopłatą. Pierwszy raz się z tym spotkałam, wyjątkiem jest 100% obłożenia. Dobrze by było, aby all obowiązywało do końca pobytu,a nie że zakwaterowanie w porze kolacji to w dniu wymeldowania kończymy obiadem, przy późnych porach lotu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Solver Beach

    Beata, Kraków 01.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel bardzo ładny, położenie super przy plaży, jedzenie dobre zawsze ktoś znajdzie coś dla siebie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    ocena pobytu

    BEATA, WROCŁAW 18.09.2015

    BARDZO POZYTYWNIE OCENIAMY POBYT

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Znowu na Krecie

    ANNA, WARSZAWA 06.10.2021

    Pobyt w hotelu oceniamy bardzo pozytywnie, z wyjątkiem łazienki w apartamencie, która wymaga generalnego remontu (w szczególności stara wanna w zabudowie z głębokimi śladami rdzy). Byliśmy mile zaskoczeni zdyscyplinowaniem obsługi hotelowej i w ogóle Greków co do przestrzegania przepisów covidowych. Pozostaje to w ostrej opozycji do skandalicznych zachowań niektórych Polaków, zarówno na lotnisku i w samolocie, jak i w autokarach podczas transferów i wycieczek fakultatywnych (ostentacyjne nienoszenie maseczek lub opuszczanie ich pod brodę, kasłanie i niezasłanianie ust i nosa itd). Niestety ani pracownicy Rainbow, ani obsługa samolotów nie reagowali na te naruszenia przepisów i nie chronili uczestników, którzy postępowali zgodnie z zasadami obowiązującymi w pandemii, dając niejako przyzwolenie dla zachowań idiotów zagrażających innym ludziom. Po raz kolejny apelujemy również (niezależnie od warunków bezpieczeństwa w pandemii), aby nie nakazywać uczestnikom wycieczek przybywania na lotnisko na co najmniej 2 godziny przed wylotem, gdyż powoduje to zbędne zgromadzenie i oczekiwanie setek ludzi do stanowisk check in. Nasze wieloletnie doświadczenia z różnych lotnisk na świecie mówią, że na lotnisko wystarczy przybyć w przedziale czasowym między 120 a 75 minut przed wylotem. Wówczas minimalizuje się kolejki do check in, bądź tych kolejek w ogóle nie ma.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem