Opinie o Silver Beach Kreta

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(667 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Wakacje w sierpniu

    Maciej 23.08.2022

    Hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Zdecydowanie nie zasługuje na 4*. Plaża w hotelu Silver Beach jest kamienisto - żwirkowa z stromym zejściem do morza. Plaza nie jest zagospodarowana. Dania serwowane w restauracji są monotonne, właściwie codziennie jest to samo, All inclusive jest bardzo ubogie, wchodzą w nie napoje i wina, za lody, koktajle, alkohole, drinki trzeba dodatkowo płacić. Bar z opcją all inclusive otwarty jest do godz. 21.00. Lokalizacja - hotel znajduje się na uboczu, przy morzu wysokich trzcin. Brak jakichkolwiek animacji, nie ma nawet ratownika przy basenach/plaży.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Proszę unikać

    Hanna Kot 15.07.2024

    Co do samego hotelu nie mam żadnych zastrzeżen. Niestety Rainbow oszukuje swoich klientów pozostawiając ich bez noclegów. Rezydenci na miejscu są bardzo niepomocni, reklamacja po powrocie w toku.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Nie polecam

    Karolina 18.05.2019

    Brudna plaża, brak wody w butelkach. Wszystko zamykają o 21. Zakaz prawie wszystkiego. Pracownicy chodzą za gośćmi i upominają o wszystko. Bardzo nie polecam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    nie polecam

    Magdalena 29.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Biuro sprzedaje pobyt jako 12 dni lecz 11 noclegów. Cały pierwszy dzień lot rozpoczął się o 21.40 czyli na miejscu byliśmy dopiero w nocy drugiego dnia i twierdzą że dostaliśmy kolację 😂 4 suche bułki ala hotdog plus 1 woda. To jest ta kolacja. 11 dzień to już komedia o 11 trzeba opuścić pokój a kot jest 12 dnia o 4.05. 17 godzin masz być bez pokoju i łazienki, ale hitem jest to, że nie należy ci się już kolacja 11 dnia więc trzeba zapłacić 50 euro. czyli od lunchu od 15 do 6.15 następnego dnia nie ma jedzenia jeśli sobie nie kupisz całe 13 godzin!!!!. To jest dramat i złodziejstwo. Polacy są traktowani jak obywatele 2 kategorii. Mają niewyremontowane apartamenty, a inni goście przebywają w hotelu można powiedzieć 4 gwiazdkowym. Dla Polaków to najwyżej 3 gwiazdki, ale nikt o tym nie mówi jak kupujesz pobyt.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem