Kategoria lokalna A
5.5/6
wszystko super, zwłaszcza jak się podróżuje w świetnym towarzystwie
MALGORZATA, BYDGOSZCZ - 10.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017
4/9 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel zasługuje na swoje 5 gwiazdek. Obsługa jest przemiła i profesjonalna. Jest wszędzie czysto i przepięknie pachnie jak super perfumy męskie. Basen jest codziennie czyszczony. W czasie pobytu czuliśmy się bezpiecznie poniważ były zachowane wszelskie wymagane standardy bezpieczeństwa w tych trudnych czasach pandemii. Jedzenie było bardzo smaczne i duży wybór szkoda tylko że nie było opcji all inklusiwe ponieważ przerwa między posiłkami była bardzo długa a kolacja tak obfita o godz. 19,00 to dla nas było trudne do zjedzenia chociaż było przepyszne. Posumowując super wakacje na wysokim poziomie.
Elzbieta, Piaseczno - 26.09.2020
14/19 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Pokój (w części luxury z basenem), pod którym był hydrofor i nie dało się spać (hałas i mikrodrgania). Zmiana po tygodniu, bo hotel full. Nasz angielski jest płynny, więc to nie kwestia bariery językowej. A na deser prawie 4 godziny opóźniony lot - cofnięcie z pasa startowego z uwagi na usterkę techniczną. Oczywiście MAX enter air. Generalnie koszt vs jakość = padaka. Aha - szefowa pokładu powiedziała, że to RT (konsultacja tel) nie pozwolił na rozdanie wody i przekąsek (4 h siedzieliśmy w niespawnym samolocie w upale) :) ogólnie szacun. Never again z RT.
Emilia, Warszawa - 16.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024
0/0 uznało opinię za pomocną