Opinie o Hydramis Palace

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(166 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje czerwiec 2024

    Szymon, Radziechowy 27.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel położony w spokojnej okolicy, bardzo dobrze skomunikowany z Chania i Rethymno. Do najbliższego miasteczka Kavros 10 minut spacerem. Hotel czysty, jedzenie pyszne i różnorodne. Trochę mało atrakcji dla dzieci ale morze, plaża i basen zajmowały czas.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Summer2024

    Ewa, Pyskowice 22.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel wspaniały, widoki przepiękne ,lokalizacja wspaniała .Wszystko byłoby w porządku tylko brak możliwości korzystania z all inclusive do końca pobytu wczasów Odcięcie opaski w dniu wyjazdu w godzinach przedpoludniowych

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Wakacje na Krecie

    Karolina, Sieciechów 11.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Niestety nie jest to hotel 5* , oceniam na max 3,5* przed samym wylotem podniesiono standard co liczyło się z podniesieniem podatku. Mam odczucie, że hotel nakeży do tych co nie "ciut" gorzej traktuje Polaków. Pokoje które otrzymaliśmy , mieścily się na bardzo niskim parterze co znaczy praktycznie w piewnicy , było w nich ciemno, bardzo słaba wentylacja( po sprzataniu mokra podloga była praktycznie do wieczora- podloga po sprzątaniu plywała, nie dall sie wejsc tam przez dluższy czas, ubrania i ręczniki nie schły przez kilka dni) , czego wynikiem był grzyb w łazience matnie przykryty silikonem, brzydki zapach w pokoju, popękane sciany pobrudzone licznymi zabitymi komarami,( byly moskitery ale dziurawe, wiec wieczorami było polowanie na miliony komarów) odpadajaca farba na meblach. Obsluga miła, szczegolnie animator- jedna osoba ktora probówała wszystko ogarnąć co uważam jest za dużo dla jednej osoby. Jedzenie spory wybór ale bez polotu, dla wegetarian i wegan bardzo maly wybór, beznadziejà bylo to ,ze oprócz śniadania nie mozna bylo do obiadu ani kolacji dostac herbaty ani kawy ( taka możliwosc była tylko przy basenie) , nie bylo automatów z ktorych samemu mozna było nalac sobie cos do picia, po wodę czy inny napoj trzeba bylo stac w kolejce do baru. Jak wspomniałam czesniej pokoje bylo dosc nisko, balkony byly na równi z ziemią wiec ryzykiem bylo zostawienie czegos na nim plus podczas podlewania roślin ubrania były brudne od ziemi- błota. Ogólnie ja tam nie wrocę i nie polecę znajomym

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    zadowolony

    Jerzy, Stargard 24.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wrazenia bardzo pozytywne,z jednym wyjątkiem.Posiłek powitalny /bo do hotelu dotarlismy okolo 2 w nocy, a takze kolacja zastępcza w dniu wycieczki do Chani /był po prostu żenujący,jak na hotel aspirujący do 5-ciu gwiazdek.Suche ciastko,czerstwe 2 paluszki chlebowe?,1 jabłko ,to wprost niepoważne,nie mówiąc ,że nie wystarczające /i to przy opcji all inclusive/.Hotel bardzo ładny,z dostępem do plaży,kuchnia urozmaicona i obfita.Odniosłemjednak wrażenie,że polscy turyści przy zakwaterowaniu są traktowani gorzej niz inne nacje/choć może to kwestia zakupu przez biuro podrózy takich a nie innych pokoi.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem