Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
576 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Jarek 01.08.2022

Kreta Kavros 2022 pokój ekonomiczny

Bardzo dobra lokalizacja miejscowości na wyspie względem innych punktów wartych odwiedzenia. Organizacja 3/6, opłata za wycieczkę wykonana tego samego dnia została zatwierdzona wg panelu klienta dopiero dzień po przyjeździe na miejscu - panel klienta do końca sugerował, że należy jeszcze zapłacić. Brak informacji do kiedy można wykupić wycieczki fakultatywne przed wyjazdem (tylko informacja o możliwym wycofaniu się), opcja zakupu wycieczek zniknęła na stronie bez zapowiedzi. Na miejscu okazało się, że miejsca w jednej z możliwości są wyprzedane, a ponadto ceny są inne. Dalej organizacyjnie, z lotniska uczestnicy są rozwożeni bez opiekuna/rezydenta/pilota, a kierowca nie zawsze w sposób jasny komunikuje gdzie zaraz się zatrzyma (wymowa kierowcy jest inna niż w przypadku określania nazw przez pilota/opiekuna przed wyjazdem). Opis hotelu nie do końca zgodny ze stanem faktycznym. Został skonstruowany tak aby kupujący nie w pełni zdawał sobie sprawę, w której części będzie nocował - byliśmy świadkami kilku osób zakłopotanych tym, że mieszkają w innej części niż się spodziewali. Hotel jest podzielony na kompleksy, z czego jeden jest po drugiej stronie dosyć ruchliwej drogi (Kavros Garden). Szczegóły noclegu nie są wprost wyraźnie podkreślone w momencie zakupu - jak się okazało część osób tego nie zauważa. Dalej w kwestii hotelowych, byliśmy w pokoju ekonomicznym w części "Kavros Garden", stan pokoju znacznie gorszy niż na zdjęciach, w szczególności w kiepskim stanie była łazienka. W kwestii jedzenia, w opcji "all inclusive" jest go dużo ale nie każdemu będzie ono smakować. Potrawy w większości są od "kiepskiego kucharza", niekoniecznie smakowo będą dla każdego do przejścia. Jeżeli chodzi jakość jedzenia - nikt z nas się nie zatruł więc chyba nie jest najgorsza. W szczególności kiepskie są potrawy mięsne. Można spotkać potrawy regionalne, często są nie podpisane. Na wielki plus zasługują słodkie desery, są wyjątkowo dobre. Pieczywo również jest dobre, w szczególności "ciemne". O prawdziwie greckie doznania kulinarne zachęcam udać się do domowej restauracji. Obsługa hotelowa jest największym atutem tego kompleksu, stara się pomóc, wyjaśnić każdemu niezależnie od poziomu językowego. W części restauracyjnej obsługa również bardzo szybko i starannie (jak na liczbę osób) zapewnia sprzątanie i przygotowywanie miejsc dla kolejnych jedzących.

3.0/6

ŁUKASZ ROBERT, LUBLIN 22.07.2021

Kavros beach

To co zapamiętam to okropne jedzenie. Po doświadczeniu z Kavros beach nigdy więcej nie zdecyduje się na 3 gwiazdkowy hotel w Grecji. Pokój w którym byłem nie był zły lokalizacja hotelu jest na plus bardzo ładny widok z basenu hotelowego. Zamawiają miejsce w hotelu trzeba uważać gdzie tak naprawdę dostaniecie miejsce bo dam hotel składa się z 3 kompleksów różnej jakości i dostępności do baru. Przed wyjazdem czytałem dobre opinie o hotelu że można.mu dać nawet 4* ale jak dla mnie to przesada. Gdybym miał tam siedzieć przez tydzień bez wycieczek to chyba bym nie wytrzymał.

3.0/6

Artur, Skarżysko-Kamienna 09.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Bardzo średnio

Miejsce piękne, małe sympatyczne miasteczko. Hotel rozłożony w trzech budynkach, dwa położone przy plaży, trzeci za bardzo ruchliwą drogą. Plaża przy hotelu piękna, szeroką i piaszczysta, na plaży leżaki i parasole w sporej ilości, plaża strzeżona z ratownikiem, podobnie jak baseny hotelowe. Serwis hotelowy słaby, podczas pobytu pokoje nie są sprzątane, trzeba samemu wymienić ręczniki i przynieść papier toaletowy. Największym problemem jest jedzenie, słaby wybór i niesmaczne. Poza tym problem z jego jakością i świeżością. Było nas troje dorosłych i każdy z nas miał jakieś dolegliwości żołądkowe.

3.0/6

Karolina i Paweł 13.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Adekwatne do ceny

Hotel oraz pokoje bardzo podstawowe raczej dla niewymagających, po przyjeździe w nocy czekały na nas kanapki (przydałaby się jeszcze butelka wody), zostaliśmy ulokowani w pokoju bardzo małym z niedziałającą klimatyzacją, pełno komarów, ale rano zgłosiliśmy, że zapłaciliśmy za pokój o wyższym standardzie i prosimy o zmianę pokoju. Pani na recepcji powiedziała, że po godz. 12.00 przeniesie nas do lepszego pokoju i tak było. W drugim pokoju był balkon i dużo ładniejsza łazienka, był też troszkę większy. Plus za pozytywne załatwienie sprawy. Ogólnie to było najgorsze all inclusive z jakim mieliśmy do czynienia, Polacy szare opaski alkohole tylko lokalne raki, wino piwo w plastiku, natomiast Niemcy i Francuzi różowe opaski i mieli wszystko, co chcieli kolorowe drinki w szklaneczkach wiec taki niesmak pozostał. Animacje podczas naszego pobytu głównie po francusku. Jedzenie w hotelu: śniadania zawsze coś na ciepło, możliwość skomponowania własnych sałatek, coś słodkiego więc nie było źle, obiady podobnie, ale zdecydowanie najlepsze były kolacje duży wybór, były owoce morza, różne rodzaje mięs, itd. tutaj też duży plus. Wyjeżdżaliśmy w nocy więc mimo też, że pokój trzeba było oddać do 11.00 to opaski all inclusive zostały do momentu wyjazdu, mogliśmy ze wszystkiego korzystać i przed wyjazdem późno w nocy mieliśmy możliwość zrobienia sobie kanapek i kawy więc też ok. Obsługa hotelu pozytywna porozumiewa się w j. angielskim.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem