Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
574 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

BARTOSZ, Szczecin 23.09.2019

Hotel piękny widoki super,ale jedzenie poniżej krytyki

Wczoraj wróciliśmy z wakacji w tym hotelu,nie wiem czym było to spowodowane,ale oboje z małżonką mamy straszne ewolucje żołądkowe.Pół nocy spędziłem w Toalecie gdzie leciało ze mnie raz górą raz dołem,żona zaczęła cierpieć już w drodze powrotnej z Poznania do Szczecina.Ogólnie jedzenie było wstrętne,zimne, śmierdzące,monotonne i nie nadawało się do jedzenia.Gdybym nie miał zegarka nie odróżniłbym obiadu od kolacji,wydawało mi się ,że w Grecji podstawę jedzenia będą stanowiły warzywa,a tu nic z tego,oprócz zwiędłych pomidorów ,ogórków i cebuli nie było nic innego.Podobnie było z owocami-były tylko pokrojone na malutkie kawałki jabłka i pomarańcze,identyczna sytuacja była z napojami.Po za tym atmosferę na stołówce psuły wałęsające się bezpańskie koty na obecność których nikt nie reagował.Jedynym plusem były przepiękne widoki rozciągające się z hotelu.

2.5/6

Wojciech, Sosnowiec 29.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Opinia

Czytając opinie i jadąc do tego hotelu zastanawialiśmy się co zastaniemy pod względem czystości oraz jedzenia. Niestety niektóre opinie o jedzeniu są jak najbardziej prawdziwe, jest to hotel trzy gwiazdkowy w Grecji, więc cudów wymagać nie można, natomiast wraz z dziewczyną dostaliśmy dolegliwości żołądkowych, które trwały 3 dni. Rozmawiając z innymi osobami w tym hotelu nie tylko my zmagaliśmy się z takimi problemami. Wybór jedzenia mały, śniadania monotonne. Na pewno nie jest to hotel dla osób wymagających pod względem jedzenia. Natomiast nawet uważając na to, co się je w tym hotelu można się zatruć. Złe jedzenie, hotel nadrabia miłą obsługą, gdyż zostaliśmy przeniesieni z części ekonomicznej (Kavros Garden) do części Kavros Beach. Przez kłopoty z pozyskaniem klucza do sejfu zostaly nam zwrócone pieniądze. Do czystosci w hotelu nie mamy zastrzeżeń, pokoje były czyste i posprzątane, teren hotelu również

2.5/6

Kinga 17.08.2022

Pobyt w Kavros

Myślę, ze zamieszczam obiektywną opinię o hotelu. Pobyt rezerwowaliśmy z mężem w ofercie first minute ( wrzesień 2021) i jak zapewniał nas kierownik jednego z biur Rainbow - otrzymać mieliśmy pokój standardowy- w głównym budynku hotelu. Tymczasem po przyjeździe zakwaterowani zostaliśmy w pokoju "standard" ale w budynku dawnego hotelu Yassou Kriti- leżącego po tej samej stronie ulicy co budynek główny, kilkadziesiąt metrów dalej. Do tego budynku należy oddzielny basen z wewnętrznym barem. Owszem- panuje tam na pewno większy spokój niż na basenie w budynku głównym, natomiast nie było to to, co rezerwowaliśmy. Teren hotelu bardzo zadbany, panie codziennie sprzątają bałagan jaki zostawiają kulturalni wczasowicze podczas nocnego biesiadowania przy basenie ( kubki, kiepy, porozlewane alkohole, papiery itp). Pokój: wygodne na całe szczęście łózko, duży balkon, działająca TV i klimatyzacja. Sprzątanie na wcześniejsze zamówienie. Jedzenie: niestety opinie o tym, ze jest słabe są prawdziwe. Nikt się wprawdzie nie otruł- jak niektórzy twierdzą, ale pozostawia wiele do życzenia. Pierwszy raz spotkałam się z tym aby przez 10 dni kuchnia nie serwowała frytek ( dzieci raczej niezadowolone). Poza tym bardzo ograniczony wybór dań, niemal codziennie to samo. Jajecznica, puree ziemniaczane z proszku, kurczak w każdej postaci smakuje tak samo. Jak jest spagetti to nie zawsze podadzą ser do posypania, jak są jajka to tylko na twardo. Kawa i herbata dostępne tylko w porze posiłków. Podsumowując: brakuje dobrego managera, który powinien zrobić przede wszystkim porządny przegląd całego obiektu. Nikt nie wymaga aby w hotelu 3 gwiazdkowym były złote klamki, ale miło by było gdyby były klamki które się nie zacinają. W pokoju jest szafa i komoda, ale jak sie je otworzy to potem nie można zamknąć bo drzwiczki się ni domykają. W przypadku łazienki: brak półek nad umywalką- kosmetyki przez 10 dni w kosmetyczce na podłodze, brak sitka w odpływie umywalki- miła Panie uważajcie na biżuterię- jak cos wpadnie to raczej nie do odzyskania. Prysznic mały, półka na kosmetyki niby jest, ale jak się położy na niej szampon to spada na podłogę. Brak wieszaków na ręczniki- generalnie bieda. To są drobne usterki, ale po kilku dniach stają się uciążliwe i gdyby ktoś dokonał porządnego przeglądu i je naprawił to byłoby już super. Co do jedzenia- przede wszystkim zmiana szefa kuchni.

2.5/6

ANNA, PŁOCK 13.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

wczasy w Kavros Beach

Plusy hotelu: położenie tuż przy plaży, basen, piękne widoki, blisko tawern i sklepików, lodówka w pokoju Minusy: Pokoje nie sprzątane, trzeba zgłaszać minimum dzień wcześniej, brudne i pogniecione zasłony, brudne okna. Niestrawne jedzenie, do przełknięcia jedynie chleb i owoce( mały wybór, ale nie o to chodzi bo nie należę do wymagających) makarony rozgotowane, jajecznica z proszku, zero greckich specjałów- cała rodzina i znajomi struła się( dobrze, że w tawernach dostępne przyzwoite jedzenie). Opcja all inclusive prawie nie istnieje. Brak soków do posiłków, w automatach jeśli komuś wystarczyło pseudo lemoniady lub niby soku jabłkowego z koncentratu musiała wystarczyć woda. Kawa i herbata w wyznaczonych godzinach, słabej jakości. Sam personel odradzał lodu do napojów czy rozcieńczanego alkoholu . Przekąski w barze to kanapki z porannego posiłku zawinięte w folię. Gdyby nie pierwszy dzień pobytu, w którym zamiast pokoju 32m z widokiem na morze dostała 4 osobowa rodzina 2 pokoje w starej części budynku , meble z przypadku, obdrapane, rozpadające się szafy( pokoje z numerami od 200)-pokoje wyglądają jakby ich ściany były z kartonu, brudne wszystko dookoła, strach było zasnąć, Armatura w toaletach zardzewiała, pleśń, odpadające płytki w toalecie, brudne okna i lustra. Brak mydła w toaletach. Smród z kanalizacji i z obok płynącego strumyka, Zagrzybiała klimatyzacja, odpadające kasetony. Od 2.30 w nocy do godziny 15.00 czekaliśmy aż ktoś nam łaskawie wyda prawidłowy klucz do właściwego pokoju, z tego powodu nie mogliśmy korzystać z opcji all inclusive bo nie mieliśmy opasek. Tłumaczenie pracowników było jedno, że nie mieli posprzątanego dla nas pokoju. W związku z tym, złożyliśmy reklamację on -line i czekamy już prawie miesiąc na jej rozpatrzenie. Gdyby nie ta sytuacja narzekalibyśmy tylko na jedzenie, a nawet przymknęlibyśmy na to oko. Szkoda, bo wystarczyłoby si ę bardziej przyłożyć do sprzątania, do posiłków- hotel ma potencjał pomimo skromnych pokoi i słabego wystroju.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem