Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
566 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Łukasz, Piła 27.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Bardzo odradzam

Wszystkie negatywne komentarze na temat tego hotelu to nie przypadek. Najgorsze jedzenie z jakim się spotkaliśmy, albo ktoś bardzo nie umie gotować albo bardzo oszczędza na składnikach. Niesmaczne, sztuczne potrawy, które ciężko zjeść, nawet takie rzeczy jak lody czy sok były niezjadliwe. Miejsce w ktorym spaliśmy było położone po drugiej stronie bardzo ruchliwej ulicy, bez przejścia dla pieszych. Ulice trzeba było pokonywać kilka razy dziennie, bo restauracja znajduje się w budynku przy plaży. Pokój stary i niezbyt czysty z widocznymi pajęczynami, spłuczka w łazience co jakiś czas nie działała, a wzięcie prysznica bez zalania całej łazienki było niemożliwe.

2.0/6

Maciej 09.07.2017
Termin pobytu: październik 2017

Kreta piękna a hotel bardzo słaby

Hotel bardzo słaby, brudno, jedzeni nie jadalne, najszczeście są tawerny.

2.0/6

Jakub, Busko Zdrój 12.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Kolejne zatrucie

Pobyt we wrześniu 2018 Niestety ale zatrucie nas również dotknęło dlatego ostrzegamy wszystkich którzy się tam wybierają żeby uważali na podejrzane jedzenie, 3 dni ucięte przez gorączkę i ból brzucha. Ogólnie fakt w hotelu śmierdzi jakby od kanalizacji ale myślę że to problem nie hotelu a w ogóle wyspy bo nie tylko tam dało się wyczuć taki zapach. My akurat byliśmy w pokoju ekonomicznym z racji iż nie było wyboru, myślę że za te pieniądze nie warto brać all in clusive bo po prostu ten hotel nie oferuje zbyt dobrej oferty ani pod względem jedzenia, napoi czy alkoholu. Czy biuro rainbow się spisało.. Myślę że ich największym błędem jest to że proponują takie oferty wiedząc że niestety ale hotel na poważny problem z jedzeniem.. Twierdzą że to nie wina hotelu a ogólnie okolicy w której zdarzają się zatrucia ale polemizowalibyśmy. Pizza z tuńczykiem sprzed dwóch dni włączyła nas z wakacji :( Nie było tragedii ale jeśli macie wybór wybierzcie inny hotel i inną ofertę. Tani przewoźnik którym lecielismy opóźnił lot o 3h i nie dostaliśmy nawet butelki wody także może naprawdę warto trochę dopłacić i polecicieć na fajne wakacje.

2.0/6

Jacek, Warszawa 10.09.2014

Kavros Beach

Pobyt miło wspominam ze względu na klimat. Hotel raczej kiepski a już wogóle jedzenie. All inclusive to poprostu dramat. Po kilku dniach (2 tygodniowy turnus) musieliśmy zacząć się stołować na zewnątrz hotelu. Wiele było przypadków zatruć żołądkowych wśród gości a i nas, na szczęście w lekkiej formie, to też nie ominęło. Bar basenowy w ciągu dnia to również tragedia. Dzieci wogóle nie chciały z niego korzystać. Jedyna zaleta tego hotelu to położenie. I za to daje 2 gwiazdki.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem