Kategoria lokalna: B
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w dobrym standardzie jak na 3 gwiazdki. Basen czysty, części wspólne również. Sprzątanie w pokojach tylko po wcześniejszym ustaleniu. Hotel przy samej plaży, która jest trochę zaniedbana. Plaża piaszczysto-kamienista, wokół leżaków sporo patyków, ostrych kamieni. Ciężko przejść bez butów. Najsłabszym punktem było jedzenie- mały wybór, niesmaczne, tluste, codziennie to samo. Na obiad zawsze mięso wieprzowe w tłustym sosie, niesmaczne. Nigdy nie trafiliśmy na kurczaka. Mały wybór warzyw, zawsze tylko pomidor, Ogórek, cebula.. Z owocami podobnie. Jak jednego dnia pojawiły się frytki, to już był rarytas. Napoje również bardzo słabej jakości, sztuczne. Obsługa hotelu miła, kontakt z rezydentem również bez zarzutu. Gdyby nie to okropne jedzenie, to ocena hotelu byłaby na prawdę dobra.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupując hotel kierowałam się jego położeniem- przy plaży. Kupiłam Kavros Beach, a zostałam zakwaterowana do Kavros Garden. Oczywiście żadne próby rozwiązania problemu nie przyniosły rezultatu. W hotelu klasyczne tłumaczenie o pełnym komplecie gości. Rainbow na infolinii to jakieś nieporozumienie. Wytłumaczenie biura było takie, że jest to kompleks 3 hoteli, a pokoje ekonomiczne są w Kavros Garden. Wszystko rozumiem, ale dlaczego płaciłam około 500 zł za osobę więcej za Kavros Garden skoro kupiłam Kavros Beach??? Notabene na zdjęciu powyżej Kavros Beach. Zatem ta sytuacja zaważyła na tym, iż pobyt miałam nie taki jak planowałam.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie tragiczne! Nie obyło się bez biegunek, wymiotów i wysokiej gorączki. Stały, monotonny zestaw niezbyt smacznych potraw (twarde ziemnieki i brukselka, śmierdząca baranina (jagnięcina?) sos tzaziki nie przypomina smakiem prawdziego sosu. Poza tym jedzenie zimne. Dopuki nie zmienią kucharza nie mogę polecić, chyba że z opcją bez wyżywienia.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzisiaj wróciliśmy z wakacji w Kavros Beach. Wrześniowy turnus zarezerwowaliśmy w Rainbow w czerwcu, pani z biura zapewniała nas, że dawniej hotel miał problemy ze stołówką, ale osobiście jako biuro pomogli dofinansować remont i zadbać o kuchnię i teraz klienci wracają zadowoleni. Niestety, to hotelowa kuchnia przyczynia się do mojej niskiej oceny tych wakacji, ponieważ mocno ją "odchorowaliśmy". Po dwóch dniach pobytu pochorował się nasz półtorej roczny syn, biegunka, wymioty i temperatura pod 39 stopni przez dwa dni. Pod koniec turnusu pochorowała się córka ( wymioty kilkanaście razy w ciągu dnia), do tego stopnia, że lekarz nie chciał wydać zgody na lot do kraju. Uzyskaliśmy zaświadczenie lekarskie "fit to fly" na dwie godziny przed zbiórką do autobusu na lotnisko, a i tak córka wymiotowala w samolocie... Mimo pięknej plaży, fajnego basenu, pokoju w dobrym standardzie, że względu na kuchnie odradzam to miejsce, szczególnie ludziom z małymi dziećmi. Pomijając zatrucie jedzeniem, sam smak i zapach potraw pozostawia wiele do życzenia, najgorsze są śniadania, codziennie najtańsze parówki w każdej postaci, słabej jakości wędlina i ser. Nasze "all inclusive" z każdym kolejnym posiłkiem zamieniało się w "all excluded"...pod koniec jedliśmy głównie chleb, dżem i ryż, a zapachy że stołówki powodowały mdłości...