Kategoria lokalna: B
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego że rzadko oceniam hotele (mimo ich odwiedzenia -chyba z 50 kilka przez ponad 30 lat wyjazdów) ale ten warto. Zacznę od tego że trzeba uważać przy rezerwacji. POKOJE EKONOMICZNE NIE SĄ W HOTELU KAVROS BEACH A KAVROS GARDEN. Oba budynki są tego samego właściciela jednakże Kavros Garden znajduje się około 300 m od recepcji Kavros Beatch za 2 pasmową ulicą. Oczywiście na plażę jak i STOŁÓWKĘ trzeba zawsze przejść te 300 m. plus po terenie Kavros Beatch jeszcze 150. Oczywiście 100m od hotelu jest tunel pod ulicą (czyli razem 500m) Pokoje w części Kavros Beatch (gdzie mieszkaliśmy) są odnowione i całkiem przyzwoite jak na 3 * powiem że 4* . Plaża i basen spoko ale trzeba rezerwować do 8 rano. A teraz STOŁÓWKA . Takiej jeszcze nie widziałem. Na śniadanie zawsze to samo :jajka sadzone jednego dnia , drugiego jajecznica z jajek w proszku a trzeciego dnia zapiekanka z jajek z resztkami wędlin pozostałymi z poprzednich dni. Za to codzienni małe parówki z wody zawsze zimne, najtańsze 2 rodzaje wędliny typu mortadela i żółty ser (chyba podróbka)łamliwy i nie do jedzenia . Oczywiście są i pomidory i jakieś sałatki.Do tego masło z bloku i pieczywo -zawsze wczorajsze. Ciasto jeden rodzaj pisakowe z lodówki . Brak zastrzeżeń co do owoców :pomarańcze sokówki (nie deserowe) , melon i arbuz. Ale zawsze 1 rodzaj z tych owoców !!!! Napoje typu kawa i herbata w budynku obok.Nie piszę o lanchu i kolacji ponieważ na obu posiłkach tego samego dnia to samo. A PO NAPOJE DO LANCHU CZY KOLACIJI trzeba iść po schodach do baru przy basenie. Co do jakości posiłków -powiem tylko że bardzo wiele osób (Polaków) miało kłopoty żołądkowe ja z żoną też ale nie to jest powodem tak długiej opini, I na koniec alkohole .WINA JEDNORAZOWO np do kolacji NALEWAJĄ 50ML !!!!! To nie żart . Brendy, uozo i rakija w tych samych ilościach . Za to piwo po 200ml. Bardzo się rozpisałem ale myślę że ta opinia pomoże innym, A i o dopłacie w celu zamiany hotelu na ten przy plaży i stołówce na miejscu nie ma mowy. Plaża fajna piaszczysta .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okolice uratowały wakacje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel świetnie położony, blisko plaży z widokiem na morze i piękne góry:) Jedzenie nie było źle ale mały wybór i podobnie smakujące. Jajka z proszku na śniadanie blee. Główne jedzenie kelnerzy nakładają sami. Sprzątanie pokoi na specjalne życzenie. Przy basenie Ciechocinek z ciągła imprezą. Dużo rodaków jak kto lubi ja wolę spokój. Jednak pokój 517 oddalony od basenu i z balkonem z widokiem na morze rekompensował wszystko:) ogólnie byłem w wielu hotelach w tym manager zdecydowanie nie spełnia oczekiwań, brak odpowiedniej logistyki i wykorzystania miejsc w Hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany mimo niedogodności w hotelu i jak i jego obsługą. Myślę, że gdyby nie interwencja Pani rezydentki za którą jesteśmy bardzo wdzięczni , to zostalibyśmy bez naprawionej klimatyzacji w pokoju. Obsluga hotelu miła, słabo mówiąca po angielsku oprócz okropnej starszej Pani manager, która powiedziała nam, że jeśli coś nam się nie podoba to możemy zmienić hotel na nasz koszt. Rozmowa z nią to było bardzo niemiłe doświadczenie. Jesli chodzi o jedzenie mi osobiście bardzo smakowało, trochę monotonne ale duży wybór potraw. Nieprzyjemnością było przechodzenie ruchliwej ulicy do drugiej części hotelu, choć tam na basenie było mniej ludzi i było spokojniej.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelu bardzo miła lecz sprzątanie tylko na monit i to kilkukrotny to kpina. Insekty w pokojach na porządku dziennym. Posiłki między śniadaniem a obiadem i kolacją to jakaś kpina (ciastko i kawa do obiadu, a po tylko kanapka tostowa dostępna tylko na prośbę w barze głównym. Bar czynny tylko do 22.00 w którym wybór napojów alkoholowych odbywa się między kiepskiej jakości brandy, jeszcze gorszym raki, ok lokalnym winem białym i w miarę ok czerwonym oraz piwem. Co do napojów bezalkoholowych to pseudo cola, pseudo sok jabłkowy, pseudo sok pomarańczowy, w miarę lemoniada, sprite i fanta. Animacje to jakaś kpina (jeden człowiek próbował coś zdziałać leczy wychodziło to różnie - jedynie co wychodziło to 30 min dziennie dla dzieci w postaci zabawy tanecznej lecz to zdecydowanie za mało). Baseny są najmocniejszą stroną hotelu stąd gdybym przydzielał gwiazdki to dałbym 2, a nie 1. Ktoś dał jednak 3 i jest to zdecydowanie na wyrost!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przy zakupie proszę sprawdzać czy pokoje standard ( z widokiem na morze) eko ( pokoje po drugiej stronie ulicy - bardzo ruchliwej ) Jedzenie smaczne , powtarzające się obsługa na recepcji lekceważąco podchodziła do klienta Pokoje wygodne zdarzały się mrówki w pokoju. Basen od 10-18 z ratownikiem po 18 nie można wchodzić do wody .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel podzielony na trzy części trzy baseny do wyboru, pokoje bardzo odbiegają od zdjęć na stronie RW, obsługa mila, zwłaszcza wieczorny Barman, ale wybór alkoholi w all dramat 4 rodzaje quzo raki brandy i piwo. Zapach przy stołówce masakra.. Stara skarpeta.. jedzenie, mały wybór dla dzieci nie ma kompletnie nic do wyboru.. położenie hotelu nad morzem na plus..
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszym podstawowym problemem hotelu Kavros Beach jest nieświeże jedzenie po którym z koleżanką się zatrułyśmy, przez to większość wyjazdu niestety był bardzo mało komfortowy... Z rozmów z polakami przebywającymi w naszym hotelu słyszałyśmy, że również się potruli...Nie stołowałyśmy się nigdzie indziej stąd jasne jest skąd pochodzi zatrucie. Jedzenia jest mało i nie jest urozmaicone. Jest naprawdę nieświeże, niedobre i kiepsko pachnie. Wędlina rano jest kiepskiej jakości i się klei. Owoców są codziennie tylko dwa rodzaje, o które się trzeba bić, bo co nie dziwi przy tak małej ilości znikają w ekspresowym tempie. W drugiej połowie wyjazdu poprzestałyśmy z koleżanką na owocach i lodach, obiady jadłyśmy w pobliskich tawernach. Na plus ładna plaża i bezpłatne leżaki. Również bardzo miła obsługa ze strony barmanów i obsługi stołówki. Całkiem przyjemne wieczorne animacje, może z wyjątkiem puszczanych czasami dużych ilości disco polo.... Człowiek nie jedzie do Grecji, żeby słuchać takiego czegoś, ale to pewnie zasługa przeważającej ilości polaków w hotelu. Panie na recepcji niezbyt pomocne, szczególnie blondynka z kręconymi włosami... Kolejnym minusem hotelu jest obrzydliwy smród kanalizacji, który wszędzie czuć, również na stołówce...W porządku panie rezydentki/przewodniczki wycieczek.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Okolica super, widoki śwetne. jedzenie dramat. Masowe zatrucia lekceważone przez obsługę hotelu i rezydentów, lekarz wzywany do cięższych przypadków. najbardziej narzekający przeniesieni do innego hotelu aby nie podburzali innych. jedzenie nieświeże i przetwarzane z poprzednich posiłków.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje w Kavros Beach niestety trochę nas rozczarowały - stosunek jakości do ceny nie jest zadowalający. Przede wszystkim, nie jest to "all inclusive" w pełnym tego słowa znaczeniu. Lista darmowych opcji przy barze (także napoi niealkoholowych, np. kawa mrożona nie jest dostępna) jest bardzo ograniczona, za większość rzeczy (które nie są gazowanymi napojami z automatu) trzeba płacić dodatkowo. Dużym problemem jest wyżywienie - jedzenie było przygotowywane masowo z najtańszych i niskiej jakości produktów, przez co mimo świeżości, dania nie zadowalały i słabo smakowały. Jak na rozmiar hotelu ilość jedzenia nie była dopasowana (mały wybór oraz ilość). Nie można za to narzekać na podawane owoce, które były serwowane każdego dnia - nigdy nie były popsute lub niedojrzałe, zawsze można było się nimi częstować. Część hotelu Kavros Beach Garden mimo lekkiego oddalenia od głównego budynku, była przyjazna turyście - spokój, większa cisza oraz dodatkowy basen. Przy Garden ruszała również kolejka do jeziora. Przy samym hotelu znajdują się przystanki autobusowe w obie strony do Retymno oraz Chanii. Jeszcze jednym minusem, o którym warto wspomnieć jest brak codziennego "room service". Jeżeli chciałoby się dostarczenia papieru, posprzątania trochę pokoju czy wymiany ręczników, należy zgłosić to odpowiednio wcześnie w głównej recepcji hotelowej, a na następny dzień ktoś zjawi się by zająć się pokojem.