Opinie o Kavros Beach

Kategoria lokalna: B

4.3/6
(714 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ładny hotel z ubogą wersją all inclusive i SŁABYM JEDZENIEM

    Sebastian 11.08.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    W hotelu Kavros Beach byliśmy na przełomie lipca i sierpnia 2019. Hotel składa się z trzech budynków, przy czym jeden z nich znajduje się po drugiej stronie ruchliwej ulicy (greckiej autostrady). Otrzymaliśmy pokój w budynku tzw. ekonomicznym leżącym po drugiej stronie ulicy. Pokój nas pozytywnie zaskoczył, był co prawda skromnie urządzony ale bardzo duży i było w nim wszystko co potrzeba. Dodatkowo w tej części hotelu było bardzo cicho i spokojnie co dla nas było niewątpliwą zaletą. Duży, niezatłoczony basen też był atutem "ekonomicznej" części tego kompleksu. Wadą tego rozwiązania był fakt, iż część restauracyjna znajdowała się w budynku głównym po drugiej stronie ulicy, co zmusiło nas do kilkukrotnego przechodzenia przez bardzo ruchliwą ulicę i nieraz dłuższego oczekiwania na możliwość przejścia. Główna część hotelu otoczona jest ładnym ogrodem i prezentuje się całkiem nieźle. Opcja all inclusive powinna co najwyżej być opcją light. Skromny wybór alkoholi, brak jakichkolwiek drinków, ciepłe wino i niedobre napoje gazowane z dystrybutora. Napoje typu kawa czy herbata były tylko dostępne w określonych godzinach, przekąski monotonne i średnio smaczne. Wisienką na torcie były fatalne posiłki. Pierwsza kwestia to wybór dań - który w tym hotelu, porównując do innych greckich hoteli o podobnym standardzie był nadzwyczaj skromny. Bardzo mały wybór świeżych warzyw i owoców. Serwowane dania były niedoprawione i zwyczajnie nie smakowały tak jak powinny. Był również problem z napojami - do śniadania oprócz kawy i herbaty był też dostępny dystrybutor z sokami, który na czas pozostałych posiłków był wyłączany. Po napoje było trzeba chodzić do baru przy basenie za każdym razem stojąc w kolejce i otrzymując wybrany napój w maleńkiej szklaneczce. Restauracja w tym hotelu przypomina bardziej stołówkę, bez profesjonalnej obsługi kelnerskiej, bez klimatyzacji. Brudne naczynia trzeba było samodzielnie odnosić a obsługa pozbywała się z nich resztek na oczach gości, co naszym zdaniem jest nieprofesjonalne i z pewnością nie umila posiłku. Wątpliwość budzi też jakość i świeżość posiłków. Ostatniego dnia pobytu po wcześniej zjedzonej kolacji mieliśmy objawy zatrucia, które później skutkowały wysoką gorączką. Reasumując - fajny hotel, w ładnej okolicy ale raczej dla ludzi, którzy preferują jedzenie na mieście!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    opinia pobytu w hotelu Kavros

    Jagoda, Wągrowiec 29.10.2021 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Pobyt w hotelu Kavros w pażdzierniku 2021 oceniam średnio .Sam hotel można powiedzieć ok ,ale wyżywienie to porażka ciągle to samo niby Grecja a sera Fety nie uświadczysz .Owoce to tylko jabłka i czasem banan dosłownie żenada . Ogólna ocena to słaba trójka. Nie polecam.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Mieszane odczucia-warto przeczytać.

    Dominika 19.08.2019 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Największym i niestety prawie jedynym plusem było położenie hotelu (głównego budynku)- piękny krajobraz, połączenie gór i morza. Prywatna, ładna plaża to dodatkowy atut. Przystanki autobusowe zlokalizowane blisko budynku głównego-warto pojechać zobaczyć Rethymno czy Chanie Duży, czysty i dobrze wyposażony pokój (jak na pokój ekonomiczny byłam bardzo pozytywnie zaskoczona). Największy minus to oferta "all inclusive"- zdecydowanie nie powinno się nazywać tego takową formą wyżywienia. Posiłki były większości niesmaczne, monotonne a w dodatku wybór był znikomy. Zazwyczaj wystawiane były cztery bemary z jedzeniem na ciepło. O owocach czy warzywach można było pomarzyć. Jeden owoc zazwyczaj od biedy pokrojony i rzucony na półmisek znikał w mgnieniu oka. Ze świeżych warzyw tylko cebula, w innym wypadku skapciałe pomidory w zalewie.. Kawa tylko w wybranych godzinach (15-17). Jeśli chodzi o herbatę to prawdopodobnie tylko przy śniadaniu, oczywiście rozrobiona lura w dystrybutorze. Napisałam prawdopodobnie ze względu na sytuację, gdy zapytałam o herbatę w budynku, w którym znajdował się mój pokój (budynek Beach Garden) arogancki, siwy pan odpowiedział, że "PO HERBATĘ TO MOGĘ SOBIE IŚĆ DO SKLEPU". Z czymś takim nigdy się nie spotkałam, w szczególności nie sądziłam, że w hotelu świadczącym usługi w formie all inclusive będzie miało to miejsce. Na temat wcześniej wspomnianego pana mogłabym napisać esej, a dokładnie jego wyrachowania, arogancji i łaski , z którą miałam wrażenie robi wszystko będąc opiekunem baru i budynku. W skrócie współczuję wszystkim, którzy mieli z nim do czynienia. Przejście do budynku głównego odbywa się przez AUTOSTRADĘ, warto o tym wspomnieć w ofercie, ponieważ osoby z różnymi dysfunkcjami ruchu mogę mieć problem z przedostaniem się na drugą stronę. Podsumowując bardzo słabo jeśli chodzi o kwestię świadczonych usług, piękne widoki bronią tylko ten hotel, by nie napisać całkiem negatywnej opinii. Kwotę blisko trzech tysięcy za tygodniowy pobyt uważam za zbyt wysoką. Szkoda, gdyż hotel ma potencjał i mógłby naprawdę świetnie prosperować.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie dla rodzin z dziecmi

    Pavel, ------ 25.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Odpoczywaliśmy tutaj jako rodzina z dwojgiem dzieci. Hotel jest całkiem niezły. Średnia wieku gości to 55+. Wyżywienie w restauracji jest monotonne. Program animacyjny jest minimalny i skierowany głównie do osób starszych. Brakuje atrakcji dla dzieci. Sprzątanie pokoju odbywa się tylko na życzenie, zgłoszone z jednodniowym wyprzedzeniem. Aby zająć leżak na plaży, trzeba wstać o 6 rano i zostawić na nim ręcznik jako rezerwację. Z pozytywnych stron: przyzwoity pokój, ładny widok, całkiem dobra plaża.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mieszane uczucia

    Kamila 28.07.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    Niedawno wróciłam z wakacji w hotelu Kavros Beach. Zacznę od wydarzenia, które sprawiło, że po pobycie w ośrodku pozostał duży niesmak. Jak powszechnie wiadomo w hotelach z opcją all inclusive nie jest dozwolone wynoszenie jedzenia ze stołówki. Jednakże znalazłam się w sytuacji, kiedy jadąc na 10 godzinną wycieczkę (hotel nie zapewnia lunch boxów ani cena wycieczki nie obejmuje obiadu) chciałam zrobić sobie dwie (!) kanapki na drogę. Zauważył to jeden z pracowników, prawdopodobnie kierownik stołówki. Zaczął na mnie krzyczeć, że nie tak wolno, zagroził, że będę musiała zapłacić karę. Wskazując palcem w moim kierunku, kazał pilnować mnie jednej z kelnerek, która do końca pobytu w stołówce nie odstępowała mnie ani na krok. Po prostu potraktowano mnie jak złodzieja. W ofercie biura, ani na spotkaniu organizacyjnym nie zostałam poinformowana o takiej ewentualności. Co do pozostałych aspektów zgadzam się z większością recenzujących. Jedzenie i picie niesmaczne, ale do wytrzymania. Sprzątanie pokojów mogłoby być dokładniejsze. Sprzątaczki nie wymieniały ręczników, często nie dawały papieru toaletowego, wyrzucały tylko śmieci i wycierały podłogę. Okolica przepiękna, plaża kilka kroków od hotelu, znakomita lokalizacja do wycieczek we własnym zakresie. Pod tym względem naprawdę polecam. Mimo wszystko po pobycie pozostał niesmak i na pewno nie powtórzę wizyty w tym hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zmieniłem dotychczasowego touroperatora i mnie pokarało!

    Wiesław, Gdańsk 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Niestety jak zawsze zaczęlo się od tego, że konsultant na infolinii Raibow nie wyprowadził mnie z błędu. Jesli nie znał na tyle hotelu to jeszt nie przeszkolony, jesli wiedziła to jeszcze gorzej. Rezydentka, która nie potrafi wygzekowoać od obsługi hotelu naprawy drobnej usterki też nie buduje zaufania do firmy. Po dwóch dniach nabawiliśmy się (całą trójka) roztroju żoładkada tego stopnia, że wymagana były wizyta lekarska dla całej trójki. Tak więc od środy nie korzystaliśmy z programu all i większośc posiłków jedliśmy juz poza hotelem. I było cos na rzeczy bo w sobotę przed wejściem do stołowki stał pracownik hotelu i pilnował by wszyscy dezynkofali ręce. O tym wyjezdzie chcę jak najszybciej zapomnieć. Gdyby nie to, że to moja ukochana Kreta to ocena byłaby jeszcze niższa i to zdecydowanie niższa.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Dobry hotel z tragicznym kucharzem

    JACEK, WARSZAWA 29.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Cześć, hotel jak na 3* całkiem przyzwoity. Bezpośrednio przy plaży, na której nie ma tłoku. Mieszkałem w pokoju z dopłatą za "widok na morze". Warto dopłacić, gdyż wtedy mieszka się w przyzwoitym pokoju w głównym hotelu z basenem i bezpośrednio przy plaży. Dużym plusem jest miła polskojęzyczna obsługa recepcji - ukłony dla sympatycznych i życzliwych pań: Agaty i Natalii. Położenie hotelu w Kavros sprawia, że jest on fajną bazą wypadową na wycieczki samochodem po Krecie. Wypożyczalnia aut po drugiej stronie ulicy. Warto wypożyczyć i wybrac się na parę wycieczek - jest co oglądać. Po drugiej stronie ulicy także parę sympatycznych i niedrogich knajpek ratujących przed śmiercią głodową. I w tym miejscu kończą sie pochwały i przechodzimy do wyżywienia: tragiczne, z małym wyborem i urozmaiceniem kwalifikujące kucharza do kary śmierci lub co najmniej cieżkich galer. Podsumowując: fajny hotel z miłą obsługą, ale polecam z wyżywieniem w opcji tylko śniadania (też kiepskie, ale można zjeść jogurt na miejscu). Opcja all inclusive odpada, bo i tak będziecie jedli w okolicznych knajpkach, w których alkohol jest także niedrogi, a dużo lepszy:)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Niewart swojej ceny

    Ewa Siemianowice Śląskie 31.03.2014 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel daleko odbiegający od tego co powszechnie nazywa sie dobrym standardem. Nie mamy wygórowanych wymagań, ale cuchnąca łazienka i jedzenie którym sie zatrułam to wystarczająco zeby zepsuć urlop - do tego nieuprzejmy Pan w recepcji - ogólnie niemiło, niesympatycznie - nie polecam. Przez ten paskudny hotel w tym roku jedziemy na wakacje z Neckermannem.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    59

    proszę nie wybierać tego hotelu

    Magda 29.09.2016 | Termin pobytu: październik 2016 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    hotel położony przy pięknej plaży ale mankamenty nie równoważą tego faktu. Pierwszy z nich to ruchliwa ulica, odgłosy z której są odczuwalne i utrudniają sen. Drugi i istotny do fatalne jedzenie, niesmaczne, zimne i obrzydliwe. Co więcej powodujące niestrawność , co skutkowało tym, że przestalismy się stołować i ryzykować zdrowie. Fakt zgłosiłam do rezydenta. Wakacje zepsute i nie chodzi o pieniądze tylko o to, że taka usługa turystyczna w ogóle nie powinna się znaleźć w ofercie biura, z którym jeździmy od lat i pozostawaliśmy w przekonaniu, że renoma którą się cieszą wylucza taki standard usług.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt 11-18 .07.2021

    Marzena 19.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel fajnie zlokalizowany. W moim przypadku to tyle. Biuro nie informuje, że po przylocie rannym trzeba czekać na pokój do 15tej. Pokoje nie są jednakowe. W tych co byliśmy niby standard to gorzej niż w hostelu w Polsce. Plaże reklamują piaszczystą a to nic nie ma z tym wspólnego. Duże wiatry, 2 razy czerwona flaga. Jedzenie koszmar. Nic związane z Grecją. Na 7 dni raz ser feta i to z ograniczeniem. Po 3 dniach ma się dosyc parówek, kuurydzy, siekanej kapusty itp. Z mięsa nie ma co wybrać. Kolacja jest w większości resztkami z obiadu Jak przyjdzie się od razu to zimne. Leżaki ???? O 6 tej rano trzeba rezerwować. Rezydentka niepomocna

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem