Kategoria lokalna B
3.0/6
Okolica super, widoki śwetne. jedzenie dramat. Masowe zatrucia lekceważone przez obsługę hotelu i rezydentów, lekarz wzywany do cięższych przypadków. najbardziej narzekający przeniesieni do innego hotelu aby nie podburzali innych. jedzenie nieświeże i przetwarzane z poprzednich posiłków.
Sylwia - 10.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
6/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Wakacje w Kavros Beach niestety trochę nas rozczarowały - stosunek jakości do ceny nie jest zadowalający. Przede wszystkim, nie jest to "all inclusive" w pełnym tego słowa znaczeniu. Lista darmowych opcji przy barze (także napoi niealkoholowych, np. kawa mrożona nie jest dostępna) jest bardzo ograniczona, za większość rzeczy (które nie są gazowanymi napojami z automatu) trzeba płacić dodatkowo. Dużym problemem jest wyżywienie - jedzenie było przygotowywane masowo z najtańszych i niskiej jakości produktów, przez co mimo świeżości, dania nie zadowalały i słabo smakowały. Jak na rozmiar hotelu ilość jedzenia nie była dopasowana (mały wybór oraz ilość). Nie można za to narzekać na podawane owoce, które były serwowane każdego dnia - nigdy nie były popsute lub niedojrzałe, zawsze można było się nimi częstować. Część hotelu Kavros Beach Garden mimo lekkiego oddalenia od głównego budynku, była przyjazna turyście - spokój, większa cisza oraz dodatkowy basen. Przy Garden ruszała również kolejka do jeziora. Przy samym hotelu znajdują się przystanki autobusowe w obie strony do Retymno oraz Chanii. Jeszcze jednym minusem, o którym warto wspomnieć jest brak codziennego "room service". Jeżeli chciałoby się dostarczenia papieru, posprzątania trochę pokoju czy wymiany ręczników, należy zgłosić to odpowiednio wcześnie w głównej recepcji hotelowej, a na następny dzień ktoś zjawi się by zająć się pokojem.
Helena, Poznań - 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Pokoje same w sobie nie najgorsze, warunki odpowiadały 3 gwiazdkom. Na duży minus zagrzybiała klimatyzacja. Hotel oferuje sprzątanie pokoi jednak po zgłoszeniu dzień wcześniej tego na recepcji. Niestety my doczekaliśmy się tego dopiero po 3 dniach, po interwencji rezydentki. Jedzenie to jedna wielka porażka. Mój pies by tego nie ruszył a co dopiero ludzie. Większość gości stołowała się w pobliskich restauracjach tak samo jak i my. Jedzenie zimne, jałowe, mięso obrzydliwe. Wszystkie pozytywne opinie na temat jedzenia są fałszywe lub są napisane przez osoby żywiące się w swoich domach psią karmą. Mała różnorodność w wyborze. Drinki w porządku, piwo, ouzo, brandy i raki. Za to francuscy goście oprócz obsługi bez kolejki, posiadali również większy wybór co do napoi. Mało animacji, również prowadzone tylko w języku francuskim. Walka o leżaki od samego rana a nawet i rezerwacje stałe, ponieważ z niektórych leżaków ręczniki nie znikały nawet przez parę dni. Dotyczy to zarówno na plaży jak i na basenie. Ich ilość znacznie mniejsza niż ilość gości mimo końca sezonu. Warto wykupić wycieczkę na Balos, piękne widoki oraz lazurowa woda.
Michał - 05.09.2024
3/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Na duży plus zasługuje lokalizacja hotelu oraz jego usadowienie bezpośrednio przy plaży. Jeśli chodzi o wyżywienie było bardzo monotonnie zarówno jeśli chodzi o śniadania,obiady i kolację. Niestety animatorzy zachęcali do wspólnych zabawa tylko członków grupy jumboclub tak więc większość gości z inny kolorem opaski była pozostawiona sama sobie. Owoce i wawrzywa przechowywane były w pomieszczeniu pod basenem, na które przeciekała woda z sufitu a na ścianach był widoczny grzyb co skończyło się biegunką u całej naszej trójki. Nie ma co liczyć na atrakcje dla dzieci. Trzeba również uważać na to w jakim pokoju nas zakwaterowano ponieważ pomimo wykupienia pokoju z widokiem na morze otrzymaliśmy zupełnie inny pokój bez żadnego widoku, tutaj konieczna była interwencja rezydenta. Podsumowując wakacje mocno średnie, nie polecam hotelu dla osób z dziećmi poniżej 4 roku życia.
Jakub, Nowa Sól - 12.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
3/3 uznało opinię za pomocną