Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Silver Beach ma bardzo ładne pokoje. Dostaliśmy chyba jeden z najlepszych, z dwoma balkonami, jeden miał widok na morze, drugi na góry. Pokoje przestronne, wręcz ogromne, z aneksem kuchennym i wydzieloną częścią dzienną. Łazienka duża, dobrze wyposażona. Pokoje codziennie sprzątane, co dwa dni wymieniane ręczniki. Na terenie hotelu 2 bary. Szczególnie polecam ten, w którym pracuje Eleni! Niesamowita barmanka, która robi obłędne drinki i "serwuje" świetną muzykę :). Drinki dodatkowo płatne 5EUR, ale warto :). 2 baseny, niewielkie, z bezpłatnymi leżakami przy basenach i co najważniejsze na plaży. Plaża raczej gruby piasek i kamieniste wejście do morza. Plaża bezpośrednio przy hotelu. 2 kroki od barów. Restauracja do najlepszych nie należy, codziennie praktycznie to samo, a mięso ohydne i przeważnie zimne albo niedogotowane. Dużo owoców i niezłe desery. W all inclusive napoje, piwo, wino i raki do 21. Personel w restauracji super, czego nie można powiedzieć o Pani właścicielce/manager i Pani w recepcji. Nieuczynne i oszukują, że nie ma pokoi na przedłużenie doby, w momencie kiedy są dostępne. Na terenie hotelu nie dzieje się nic, zero animacji w jakimkolwiek języku. Bardzo dużo Polaków, którzy potrafią pokazać "jak się bawić" i upijając się do nieprzytomności psują nasz wizerunek. Blisko hotelu restauracje, sklepy. Do Platanias 3km. Można spokojnie dojść spacerkiem lub podjechać autobusem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dość poprawny, cały obiekt bardzo ładny, zadbany, nowoczesny, czysty. Niestety nasz pokój bardzo średni. Pomimo codziennego sprzątania, był po prostu niedoczyszczony. Ale jego największym plusem był widok na morze. Jedzenie smaczne, świeże, codziennie inne, co prawda wybór nie jest ogromny, ale myślę, że znajdzie się coś dla każdego. W hotelu brak animacji, tylko w ciągu dnia muzyka przy basenie. Także wieczorem po prostu trzeba sobie samemu organizować czas. Ale jest dość blisko do miasta, więc można w ramach rekreacji po prostu się przejść. Co do opieki rezydenta - niestety to nasze kolejne doświadczenie, ale rainbow ma najsłabszych rezydentów. W przypadku pytań, Pani po prostu udaje, że nie słyszy.. a już nie wspomnę o wycieczce. wybraliśmy się na dwie plaże, Pan, który odbierał nas z hotelu, podczas drogi opowiadał różne ciekawostki o wyspie. natomiast Panie które odebrały grupę z autokaru, wszyscy widzieli tylko jak stały obok niego, potem słuch po nich zaginął. Tutaj dużo osób komentowało, że nawet jakby ktoś został na którejś plaży to nasze Panie „przewodniczki/opiekunki/rezydentki” - by nie wiedziały. także równie dobrze można było poszukać wycieczki na własną rękę.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu bardzo udany, wybraliśmy ten obiekt po raz trzeci, jednak tak samo pozytywnie nie mogę wypowiedzieć się na temat obsługi przez biuro podróży. Przenosiliśmy w ramach tego pobytu voucher z ubiegłego roku, by nie stracić pieniędzy. Dwa tygodnie przed wylotem dowiedzieliśmy się, że przewoźnik rezygnuje ze środowych wylotów - zaproponowano nam przesunięcie +- 3 dni. Wybraliśmy wylot przyspieszony 3 dni, czyli w niedzielę. Ale nie był to koniec niespodzianek - okazało się, że nie ma wylotu z Poznania tylko z Warszawy, na dodatek w nocy. Po co więc otrzymałem możliwość innych dni wylotu, skoro były one fikcyjne? Mieszkając na zachodzie Polski, tylko Poznań wchodził w grę jako lotnisko, o czym informowałem. Nadmieniam, że zgodnie z umową już wpłaciłem 100 % za pobyt 4 osób w powyższym hotelu w jednym apartamencie, czego, jak się okazało, biuro nie mogło zrealizować JUŻ PO zawarciu umowy. Po koniecznym przesunięciu terminu pobytu dowiedzieliśmy się jeszcze, że dla wylotu w tym terminie nie ma apartamentu 4-osobowego. Zamiast tego zaoferowano nam dwa apartamenty dwuosobowe - jednak koszt będzie o 4 tyś wyższy. Podenerwowanie było duże, chciałem zrezygnować z wylotu, skoro nie mógł odbyć się na ustalonych wcześniej warunkach. Kolejna niespodzianka, Pani Monika poinformowała mnie, że stracę ubiegłoroczny voucher, jeżeli w tym roku nie skorzystam z oferty. Zadzwoniłem do biura obsługi klienta, inna sympatyczna Pani, powiedziała, że nic nie stracę, a voucher będę ewentualnie mógł wykorzystać w takim wypadku w przyszłym roku. Ostatecznie zdecydowałem się dopłacić ponad 4 tyś zł aby nie psuć wakacji rodzinie. Na biuro podróży nie mogliśmy liczyć nawet na lotnisku w drodze powrotnej - pani z Rainbow gdzieś uciekła, a jedynych informacji udzielała nam pani z innego biura podróży - Grecos - dobrze, że pani była życzliwa nie tylko dla swoich podopiecznych i poinstruowała wszystkich gdzie dalej iść. Pobyt udany, ale niesmak pozostał - tak traci się klientów, którzy od wielu lat korzystali z usług Rainbow. Dodatkowo rezydent w hotelu to jakieś widmo, niewidoczny, telefonów nie odbiera, na sms-y nie odpisuje. Nie wiem, czy wszystko można tłumaczyć pandemią - ja wykazałem się zrozumieniem, ale z usług biura raczej już nie skorzystam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obiekt zadbany, czysty, pokoje sprzątane codziennie. Plaza zaniedbana, jedzenie dobre, skromne w wyborze dań.