Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pięknie położony hotel, wspaniałe widoki, bardzo dobra obsługa. Znakomity bar przy plaży, z bardzo dobrymi drinkami. Pozostałe bary również bez zarzutu. Jedzenie bardzo dobre, choć wybór mógłby być nieco większy. Obiady, a właściwie lunche, serwowane w Snack Barze, bardzo dobre, choć zbyt nieliczna obsługa nie zawsze nadążała. Świetna obsługa rezydentki, pani Kasi, znakomite animatorki; dwie Ole i Basia, które- choć byliśmy bez dzieci - również znakomicie się nami zajmowały. Jeśli tylko będziemy mieć możliwość, na pewno tam wrócimy!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mieliśmy zaplanowany pobyt w hotelu Aldemar Knossos Royal w dniach 9.09.20r-23.09.20r.Niestety nasz pobyt w tym hotelu został skrócony o 3 dni i rano dnia 20.09.20r. przeniesiono nas do hotelu AnnaBelle ,który podobno miał również 5 gwiazdek.Hotel Aldemar Knossos Royal oceniamy bardzo dobrze.Personel hotelu spełniał wszystkie obowiązujące w czasie pandemii zalecenia i procedury,dodatkowo miła obsługa,posiłki urozmaicone i smaczne.W restauracjach a la carte bardzo smaczne dania i również profesjonalna obsługa.W pokojach wymiana ręczników i sprzątanie co drugi dzień z uwagi na pandemię,o czym zostaliśmy poinformowani przez personel hotelu. Z uwagi na małą liczbę turystów dnia 20.0920r.hotel ten został zamknięty i przeniesiono nas do hotelu AnnaBelle .Przedstawiciele RAINBOW zapewniali nas , że hotel ten spełnia wszystkie standardy hotelu o 5 gwiazdkach.Rozczarowanie było ogromne!!!!Pokój nie sprzątany w czasie całego pobytu, nie było wymiany ręczników ,śmieci nie wynoszono i nie zostaliśmy o tym poinformowani przez personel hotelu.Dotyczyło to nie tylko naszego trzydniowego pobytu ,ale również pobytów 7-i14 dniowych,o czym dowiedzieliśmy od przebywających tam Polaków.Restauracja przypominała stołówkę zakładową z lat PRL-u, do tego posiłki mało urozmaicone i niesmaczne .Po posiłki stało się w długiej kolejce.Co do personelu też dużo zastrzeżeń ,nie przejmowali się obecnością turystów, głównie zajmowali się konwersacją między sobą.W hotelu było bardzo dużo grup młodych i głośnych turystów,których na pewno nie byłoby stać na hotel Aldemar Knossos Royal.Nie mamy nic przeciwko młodym ludziom i wiemy ,że muszą się wyszaleć, kiedyś też byliśmy młodzi,ale teraz szukamy ciszy i spokoju w hotelach o wyższym standardzie.Jako stali klienci biura RAINBOW oczekujemy ,że nasze preferencje będą spełniane zgodnie z opłaconą ofertą.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel piękny,ogrody i otoczenie również, jedzenie smaczne, obfitość smaków.tylko lit był źle zaplanowany,pokój trzeba było opuścić o 11tej,za pobyt o 22.00 dopłata 120 euro, rainbow umywał ręce, trochę niepoważnie.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zmiana z hotelu Aldemar Royal Mare (nie byl jeszcze otwarty) na Aldemar Knossos Royal wyszla całkowicie pozytywna (obawiałam się). Rozległy teren hotelu z piekną roślinnościa i urokliwą nizką zabudową. Całość zasługuje na 5 gwiazdek. Wszystkie 4 hoteli resortu Aldemar godne polecenia