Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przepięknie położony, przy plaży. Jedzenie smaczne ale trochę monotonne. Problemy z klimatyzacja w pokojach pięćdziesiąt procent pobytu działała prawidłowo a pozostały czas bardzo bardzo słabo. Dwa baseny ogólnodostępne ( wystarczające ) reszta prywatne przyporządkowane do konkretnych pokoi. Rezydentka i Animatorzy z RAINBOW bardzo mili pomocni w każdej sytuacji.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na naprawdę wysokim poziomie. Dla każdego coś dobrego: dwa baseny ogólnodostępne, plaża żwirkowa z darmowymi parasolami i leżakami. Możliwość skorzystania z kilku atrakcji wodnych . Pracownicy bardzo serdeczni i pomocni. Sejf w pokoju bez opłat. Jeżeli chodzi o jedzenie: bardzo dobre kolacje, pyszne desery ( w baklawie się zakochalam) dużo owoców, spory wybór warzyw; obiady również w porzadku- każdy coś dla siebie mógł wybrać; najsłabiej oceniam śniadania- nad omletami (smak papieru) i jajecznicą ( z pewnością z proszku) muszą mocno popracować 😊 Zarówno otoczenie hotelu jak i same pokoje bez zarzutu czyściutko, codziennie świeże ręczniki. Z animacji nie korzystaliśmy ale sporo się działo codziennie. Jedyny minus to nie działający czajnik w pokoju( po włączeniu wbijało korki) - pomimo zgłoszenia w recepcji nie został wymieniony. Generalnie pobyt w tym hotelu oceniamy bardzo wysoko i polecamy😊
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo przyjemny, nowoczesny, miła obsługa, dobre jedzenie, czyste i schludne pokoje. Bogate all inclusive. Minusem jest brak wieczornych animacji.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd ogólnie udany, mieliśmy dwa pokoje i układ hotelu pod tym względem idealny, bo osobne wejścia do każdego pokoju gwarantują komfort. Jedzenie dobre aczkolwiek nieco poniżej oczekiwań, wędliny fatalnej jakości i bardzo mało owoców morza. To był nasz trzeci pobyt na Krecie , ostatni był 5 lat temu i niestety znacząco widać jak negatywnie pandemia wpłynęła na tą wyspę. Poza kurortami ogólnie bieda, walące się budynki i ogólnie brudno. Sam hotel ok, z jednym zasadniczym minusem - na dwóch basenach ogólnodostępnych i plaży totalny brak leżaków, moim zdaniem to wina organizacji hotelu która pozwala na rezerwacje miejsc i wygląda to tak, że właściwe cały dzień 70 % leżaków sobie stoi z ręczniczkami. Takie kwestie są łatwe do opanowania i tylko wola ze strony zarządcy hotelu. Obsługa hotelowa - bez zarzutu, czystość również na wysokim poziomie. Brak informacji u organizatora wyjazdu o konieczności butów do wody, niestety u nas skończyło się wypadkiem przy brzegu na ostrych kamieniach już drugiego dnia, także zabierajcie buty lub od razu kupcie na miejscu - cena około 12 euro.