Opinie o Valentin El Patriarca Varadero (ex. Ocean Varadero El Patriarca)

4.3/6 (11 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.3/6
11 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
3.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    27.11-03.12.2024 pobyt

    Hotel dla dbających o linię 🫤. Nie jestem marudna ale hotel 5* powinien zadbać o swoją kuchnie. Nie chodzi o ilość a o jakość potrwa: do jedzenia z zjadliwych potraw był ser żółty, pieczywo, sporadycznie masło i ryby smażone na miejscu oraz makaron spaghetti i czasem makaron ryżowy. hotel z pięknym ogrodem i plażą oraz rumem i kawą w kilku opcjach.

    Emilia, Płock - 09.12.2024  | Termin pobytu: listopad 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Bardzo przeciętnie

    Niestety, na tyle gwiazdek nie zasługuje. Ogród bardzo zadbany, natomiast basen nie. Nikt tam nie sprząta. Nie mogliśmy się doprosić wymiany ręczników…. Nawet po rozmowie z dyrekcją. Jedzenie bardzo monotonne. Na obiad zawsze to samo, o masło ludzie się tam przepychali….

    Adrianna, Pruchna - 03.04.2025  | Termin pobytu: listopad 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Odradzam ten wybór

    Hotel Valentin El Patriarca w opinii naszej jak też innych gości zasługuje na max 3 gwiazdki. Łazienka jak i pokój w tragicznym stanie, na balkonie odpadające płaty farby z daszku, tak jak na załączonych zdjęciach. Ogólno dostępne toalety na terenie hotelu na 4 tylko 1 sprawna i w miarę czysta. Ponadto często brakuje wyżywienia w trakcie serwowania posiłków, pomijając fakt że na śniadanie, lunch i kolację są podawane te same (takie same) potrawy. Wybierając kolację ala-karte dostaje się taki sam posiłek jak w restauracji ogólnej z wyjątkiem klimatyzowanej sali, której nie ma w restauracji ogólnej. Plaża przy hotelu jest tylko w połowie piaszczysta a pozostała część kamienista i niebezpieczna. Leżaki hotelowe brudne a część nie nadające się do użytkowania (jak na zdjęciach). Dziwi mnie fakt, że firma Rainbow w swojej ofercie nie weryfikuje prawidłowości danych i dalej zamieszcza zdjęcia z przed 12 lat i potwierdza komfort w 5 gwiazdkowym hotelu.

    TADEUSZ, WARSZAWA - 24.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    9/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem