Kategoria lokalna 4
5.0/6
W hotelu Magic Tulip Beach byłam pod koniec marca 2021. W hotelu znajdują się: baseny, brodzik dla dzieci ze zjeżdżalniami, SPA (masaż + zabiegi kosmetyczne - dodatkowo płatne), siłownia, bar przy basenie, bar na plaży, centrum nurkowe, centrum do kitesurfingu. Mimo obecnej sytuacji wszystko działa i jest dostępne dla każdego gościa. Uważam, że hotel zapewnia to co najważniejsze. Znajduje się blisko lotniska, więc nie marnuje się czasu na dojazdy. Obsługa jest bardzo miła i pomocna. Jedzenie urozmaicone, chociaż nie jest to najlepsza kuchnia. Dania raczej pod względem smaku są mocno średnie, słabo przyprawione, często nie ma sosów, alkohol mało smaczny. Dodatkowo za 1$ można zamawiać soki świeżo wyciskane z pomarańczy lub limonki (polecam). W barze na plaży jest wypiekana pyszna pizza. Blisko hotelu jest bardzo długi pomost. Na końcu pomostu są drabinki i już tu gorąco polecam snorkeling. Wystarczy się zanurzyć i są piękne widoki, kolorowa rafa i bardzo dużo kolorowych ryb. Nie jest to hotel dla bardzo wymagających, ale jeśli ktoś jedzie z myślą o nurkowaniu przez większą część urlopu to hotel spełnia oczekiwania.
Dorota, Gdańsk - 30.03.2021
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pobyt w tym hotelu oceniamy pozytywnie. Jedyna uwaga jaką chciałabym przekazać dotyczy Pani Rezydent. Byliśmy w Egipcie kilkanaście razy ale takiego rezydenta mieliśmy okazję spotkać po raz pierwszy. Pierwszy raz spotkaliśmy się z sytuacją, że po przyjeździe do hotelu rano nie mogliśmy udać się do pokoi, za śniadanie należało dopłacić (nie dostaliśmy opasek), bagaże czekały przed hotelem , nie zaproponowano miejsca gdzie zwyczajnie można byłoby się umyć i przebrać. Na bardzo delikatnie zadane pytanie dlaczego Biuro przed wyjazdem nie poinformowało nas o tym Pani Rezydent pouczyła, że tak jest na całym świecie . Dowiedzieliśmy się ,że Pani pracuje 12 lat ( w domyśle "co Wy turyści wiecie o hotelach). Spotkanie dzień przed wyjazdem pozostawiało wiele do życzenia. Pani Rezydent robiła łaskę ,że z nami się spotyka - takie odnosiliśmy wrażenie. Była dość zaangażowana w sprzedaż wycieczek fakultatywnych. Po przyjeździe do Polski zgłosiłam nasze uwagi do Biura , ale po przeczytaniu opinii z m-ca czerwca doszłam do wniosku, że Biuro nic z tym nie robi. Szkoda bo ta Pani nie działa na korzyść Biura.
Maria - 27.06.2019
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pobyt w sierpniu 2021. Mocne strony : piękna rafa i pomost, bardzo pomocne i sympatyczne animatorki Rainbow. Podziękowania dla Sary, Emilki i Elizy. Również dziękujemy rezydentowi biura Boshra Shenouda, który wykazuje się życzliwością i praktyczną pomocą. Jako mały minus niestety płatne wi-fi, które dla gości z Ukrainy jest bezpłatne.
Zbigniew, Pyskowice - 03.09.2021
4/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bardzo udany urlop. Hotel super dla osób pragnących odpocząć w ciszy i w spokoju, średnia wieku turystów (moim zdaniem) to 55 -60 lat. Dodatkowo świetna kuchnia z dużym wyborem dań.
Bogusław, Ozimek - 29.03.2022
5/5 uznało opinię za pomocną