Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko by bło super jesli nie pewne mankamenty.Jedzenie ok choć na śniadaniach nie wielki wybór tylko wietnamskie i ewentualnie jajecznica ale w końcu tam się pojechalło . Objazd pełen wrażeń.Wyspa zbudowana pod turystów i nadal się buduje.Plaże na których byliśmy piekne.Zatoka tajlandzka cieplutka i czysta.Tylko wszystko zorganizowane było żeby odbębnić żeby zaliczy.Częśc programu nie było zrealizowane ze względu na święto noworoczne w Wietnamie. Parki rozrywki i zoo super tylko krótko.Do tego wszystkiego trafił nam się przewodnik Pan Karol nieuprzejmy.Wszytko służbowo. Informacji udzielał tylko przez mikrofon w autobusie i to niewystarczające.Sprawiał wrażenie że był tam za karę Ogólnie porażka jesli chodzi o przewodnika.Poza tym warto się się wybrać na Phu Quoc
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
objazdówka słaba owszem były jakieś fajne miejsca ale były też miejsca beznadziejnie słabe naciągane które można było samemu zobaczyć wypożyczając skuter
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wycieczka bardzo udana. Dużo zobaczyliśmy i poczuliśmy azjatrycki klimat, kulturę i kulinaria. Bardzo słabym punktem był pilot Mikołaj, który sprawiał wrażenie bycia tam z przypadku, kulejący i zmęczony. Słaba wiedza i organizacja, co kłóciło się nam z poprzednimi pilotami z Rainbowa. Zostawił nas 3 dni przed odlotem, nie proponując atracji czy innych miejsc na wyspie, ogólnie słabo. Nie wspomniał nawet o ostatnim punkcie wycieczki - czyli łowieniu ryb na kutrach, który był w programie. Bycie pilotem to przede wszystkim kontakt z klientem, uśmiech i ogranizacja. Kilka punktów wycieczki mocno naciąganych - np. "fabryka jedwabiu", "winnica", "fabryka oleju rybnego", które oprócz komercji nie miały nic wspólnego z ukazaniem produkcji. Hotel (The May) czysty, ale śniadania słabe - a nie jesteśmy wybredni (dla Europejczyków było tylko właściwie jajko sadzone). Brak wędlin, serów, jogurtów, pieczywa. W hotelu brak restauracji, baru itp. Mimo wszystko polecamy wycieczkę, by poczuć azjatycki klimat.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka fajna, na zwiedzanie trochę za mało czasu, a za dużo na zakupy. Pani przewodniki mogła by być bardziej pomocna .