Dodatkowe informacje

Świadczenia

Cena podstawowa obejmuje: zakwaterowanie (2,3,4 lub 5 rozpoczętych dób hotelowych) wyżywienie wg opisu zakwaterowania, zdalną (telefoniczną) opiekę rezydenta.

Cena podstawowa nie obejmuje: kosztów dojazdu, ubezpieczenia NNW i bagażu, opłaty klimatycznej, wycieczek lokalnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z obiektów, napojów do posiłków jeśli w opisie obiektów nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Sezonowość

Zwykle wysoki sezon turystyczny w rejonach nadmorskich trwa od połowy czerwca do połowy września.

Mikołajki Leisure & SPA

Udostępnij
Dodaj do schowka
Mikołajki Leisure & SPA
Galeria (12)
Mikołajki Leisure & SPA
Mikołajki Leisure & SPA
Mikołajki Leisure & SPA
Mikołajki Leisure & SPA

Atuty oferty

Cena podstawowa obejmuje: zakwaterowanie (2,3,4 lub 5 rozpoczętych dób hotelowych) wyżywienie wg opisu zakwaterowania, zdalną (telefoniczną) opiekę rezydenta.

Cena podstawowa nie obejmuje: kosztów dojazdu, ubezpieczenia NNW i bagażu, opłaty klimatycznej, wycieczek lokalnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z obiektów, napojów do posiłków jeśli w opisie obiektów nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.

Ze względu na COVID-19 niektóre udogodnienia/atrakcje/serwis hotelu mogą działać w ograniczonym czasie i/lub mogą być wyłączone z oferowania

Do dyspozycji gości

Zwierzęta domowe za dodatkową opłatą 150 zł/doba. Parking - 40 zł/doba.

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy

Opinie klientów

Obsługa hotelowa
2.8
Plaża
3.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
3.0
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

4.5/6

Edyta, Warszawa 18.07.2021

Pięć gwiazdek po polsku

Pokój w porządku,śniadania bardzo dobre,widok super,pracownicy recepcji do wysłania na szkolenia,cztery gwiazdki zasłużone,do pięciu brakuje podejścia załogi.

3.0/6

Edyta, Warszawa 04.07.2021

Pięć gwiazdek po polsku

Hotelowi dałabym 4 gwiazdki,pokój bardzo fajny,klimatyzowany cały czas,co przy 32-stopniowych upałach nie do pogardzenia,kawał drogi do recepcji-jadalni-wyjścia średniej klasy pomostem lub nie klimatyzowanym łącznikiem (piekarnikiem);śniadania bardzo dobre,chociaż zasady noszenia masek i rękawiczek upierdliwe,a kierunek poruszania się przy szwedzkim stole nielogiczne i kolizyjne;za to panie kelnerki bardzo zaangażowane i uważne;dziwna zasada nie sprzątania pokoju z powodu pandemii-nie mogę więc ocenić tej kategorii(ręczniki dostałam po 3-ch dniach,kawa,herbata,woda,kosmetyki uzupełniane na bieżąco);telewizor powinien być większy;winda jedna to za mało-dwa razy zdarzyło się dłuższe oczekiwanie;słaba sprawa to 3 leżaki przytwierdzone do pomostu bez grama cienia;najgorzej oceniam kontakt z recepcją-sytuacja 1:wywaliłam się ze schodów na basenie,więc poszłam zapytać o żel na stłuczenia-odpowiedź:mamy tylko jałowe opatrunki-w 5-gwiazdkowym hotelu powinno paść zawodowe pytanie co się stało;sytuacja 2:pierwszego dnia na śniadaniu oczekiwałam,że ktoś się zainteresuje nowym gościem,podając zasady -tak się dzieje za granicą(podczas 28 pobytów prawie zawsze tak było)-tutaj 5-ego dnia pan zawarczał:który numer pokoju i proszę (po podaniu tego numeru);sytuacja 3:przy wyjeździe pani miała dwa pytania-czy korzystałam z minibaru i jak wpłacałam zaliczkę i długo poszukiwała tej zaliczki chyba w komputerze-żadnego tam pytania o pobyt czy zaproszenia na przyszłość;hotel wymaga,żeby pracownicy mówili gościom dzień dobry,ale to chyba nie o to chodzi,jakiś uśmiech też by się przydał,ale może nie mamy tego we krwi;pracowników średniego szczebla wysłałabym na jakieś szkolenia;bardzo wielkim atutem hotelu są widoki z pokoju,basen maleńki raczej do wymasowania,schody do jaccuzi należy wyłożyć jakimś materiałem antypoślizgowym.
Pokaż wszystkie opinie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem