Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka bardzo bogata programowo, dobrze zorganizowana, wykorzystana każda minuta. Dotyczy to również samego przewodnika. Zakres programowy: wg subiektywne oceny zbyt duża ilość zamków, zabytkow, kościołów, katedr. Dobrze byłoby urozmaicić wycieczkę np. wycieczka katamaranem wzdluz wybrzeża Algarve, dłuższy pobyt w Lizbonie, w tym nad Wybrzeże (plaze) przejazd przez Most Vasco da Gama, wycieczka kolejkami górskim Lizbona, podobnie w Porto (nie tylko podziwianie z okna autokaru wybrzeża), wycieczka do rezerwatów, ect. W Sintrze zwiedzany wg mnie najsłabszy zamek. Hotele bardzo przeciętne, podobnie jak jedzenie w tych hotelach (choć to uroki objazdowki, ale pod Lizbona było trochę lepiej). Średnia wieku wspolwycieczkowiczow: wysoka, choć wpływu na to RB nie ma.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
program wycieczki dość ciekawy chociaż niepotrzebne dalekie dojazdy do hoteli i póżniejsze powroty w te same okolice hotele znośne oprócz przedostatniego nie dość ze oddalony od Lizbony o kilkadziesiąt km to na odludziu ,nawet telewizor zepsuty,kolacja podana w cuchnacej gazem piwnicy. Polski przewodnik Maciej Czapski z dużą wiedzą sympatyczny natomiast miejscowi przewodnicy posłużyli wyłącznie do kupienia biletów i znikali nie wiadomo kiedy /bo np daleko mieszkają/. To uważam duże nieporozumienie. Ogólnie wycieczkę oceniam na 4 Osobna sprawa to dojazd na miejsce który był opóżniony o ponad 6 godzin cała grupa pozostawiona sama sobie nikt nie podał nam żadnej informacji co dalej , gdy ykonałam telefon do biurapodróży przedstawiciel Rainbowa poinformował mnie że nie może ze mną romawiać bo ma klientów.Absurd.Na lotnisku w Katowicach skąd w ylatywaliśmy jest remont i nie można nawet kupić sobie herbaty czy kawy, nadmieniam że w grupie byli ludzie starsi i kilumiesieczne dzieci . Brak zainteresowania i jakiejkowlwiek informacji ze strony biura i przewożnika uwazam za skndal.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Za mało ważnych rzeczy nie zobaczyliśmy w Porto i Lizbonie, więcej fokusu na te dwa duże wymienione miasta
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pani pilot była średnio uprzejma i wyniosła.