Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(582 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    przyjemny hotel przy pięknej plaży

    Ewa 16.10.2020 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pierwszy rzut oka...oj to chyba będzie średni hotel....ale z każdą chwilą i dniem stawał się bliższy memu sercu, aż do żalu gdy trzeba było już wyjeżdżać. Hotel prosty bez zbędnych udziwnień. Trochę tego brak jak na tyle gwiazdek ale przecież nie o to tu chodzi. Od początku... byliśmy tu w czasie COVID-19 (08.2020) hotel przestrzegał wszystkich wymogów, płyny, maseczki i rękawiczki u obsługi. Główne wejście i hol- skromne ale wystarczy przejść na teren od strony plaży i zapiera dech. Oczom ukazuje się przecudnego koloru woda (tylko tu na wyspie jest tak niesamowicie) prześwitująca zza barów i cudnej zielonej roślinności. Basen może nie jest zbyt duży ale wydał się wystarczający (ilość osób w hotelu ze względu na covid ograniczona) normalnie w sezonie może być gorzej. W hotelu są dostępne jeszcze inne baseny m.in aquapark (brak basenu do pływania) oraz 2 w części, bungalowy za aquparkiem. Pokoje bardzo skromne, trochę mało miejsca do przechowywania, brak też miejsca na rzeczy w łazience. Restauracje i bary: pełny reżim sanitarny. Kelnerka wpuszczała na salę i pilnując by nie było zbyt dużej ilości osób na sali. Inna kelnerka przejmowała grupę prowadząc do stolika. Tak przydzielano stoliki by zachować odległości. Kuchnia smaczna, w czasie pandemii ilościowo ograniczona by móc bezproblemowo obsłużyć gości. Należało ustawić się w kolejce i pokazywało się obsłudze co mają nałożyć. Można było podchodzić wielokrotnie. Pizza wyborna :) Do wyboru raz na pobyt restauracja a'la carte-my wybraliśmy włoską, pizza biła resztę na głowę. Animatorzy nastawieni głównie na niemców i anglików. Wieczorne show chyba bez zachwytu (mąż z córką korzystali). Jeden wieczór Michael Jackson show- bił wszystkie na głowę. polecam

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia o hotelu

    Przemysław, Zielona Góra 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Duży hotel, masa gości. Ścisk i hałas. Standard grecki. Jedzenie smaczne, urozmaicone. Alkohole tylko lokalne. Położenie dobre, przy ładniej plaży, 15 minut autem od stolicy wyspy. Dużym atutem dla dzieci jest park wodny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nawet spoko

    Justyna 03.09.2020 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jesteśmy zadowoleni z pobytu, choć się obawialismy ze względu na covid ale hotel stanął na wysokości zadania.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Mieszane odczucia

    Ivet 29.05.2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wakacje wykupiłam w dniu wylotu za przysłowiowe grosze. Wcześniej sprawdziłam dokładnie ofertę i opinie. Przyznam się szczerze, że rozczarowałam się już po dotarciu do pokoju. Okazało się się, że ciepła czy też gorąca woda jest tu dobrem luksusowym i nie jest dostępna 24/H. Pokój nie był sprzątany przez cały pobyt. Panie ograniczają się do wymiany ręczników i do przyniesienia butelki wody. Mimo, że pokój był oddalony od głównej części nie stanowiło to dla mnie problemu. Poza tym przy tej części znajdowały się dwa baseny i bar. Rozczarowaniem dość dużym była restauracja. Duży zgiełk, na kolację były kolejki do wejścia, jak i do dań ciepłych. Dania nie były gorące tylko ciepłe i zanim zorganizowało się wszystkie brakujące rzeczy często jedzenie było już zimne. Kuchnia jak na standardy greckie też odstawała od poziomu. Mój dyskomfort budziły niedomyte talerze, filiżanki z osadem po herbacie, brakujące sztućce czy też miski do zupy czy lodów. Często problemem była też herbata do kolacji, jednego wieczoru wszystko było dostępne, a drugiego już brakowało wody lub filiżanek. Raz obsługa uzupełniała braki, a innego dnia odsyłała po herbatę do baru na zewnątrz, gdzie serwowano wieczorne drinki i wieczorna kolejka liczyła kilkanaście osób. Najsłabiej wypadły dla mnie niestety desery. Były naprawdę słabe. kremy różniły się kolorami nie smakiem. Ciastka kruche lub francuskie były przerabiane na ciastka z kremem na kolację. W czasie śniadań i obiadów była dostępna druga restauracja oddalona o krok od pierwszej, tam było bardziej kameralnie, mniejszy wybór dań, ale w gratisie piękny widok na morze. Oczywiście nikt tu głodny nie będzie chodził, bo wybór dań jest spory, tylko jak ma się porównanie do innych pobytów w Grecji czy Turcji, to tu można czuć lekkie rozczarowanie. Hotel dysponuje kilkoma basenami i piękną plażą. Leżaków nigdzie nie brakowało, a też mimo dużej ilości ludzi można było znaleźć ustronne miejsce. Mimo tych niedogodność nie żałuję wizyty w Grecji , bo bardzo tanim kosztem odwiedziłam Rodos, na którym wcześniej nie byłam.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    fajne wakacje

    Małgorzata, Białystok 23.10.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt w październiku 2019; myślałam, ze po sezonie będzie mniej tłoczno..było dużo gości - do restauracji głównej wieczorami ustawiały się kolejki, na głównym basenie i plaży brakowało leżaków. Samoloty tuż nad hotelem wcale nie przeszkadzały - były dodatkową atrakcją. Duży plus za bliskość stolicy wyspy. Można popołudniami wybrać się na zwiedzanie portu i starego miasta - podróż autobusem z pobliskiego przystanku ok. 20 minut a bilet dla osoby dorosłej ok. 2,5 EUR w jedną stronę do kupienia u kierowcy. Na terenie hotelu kilka basenów i restauracji, place zabaw, aquapark...nie jest nudno. Plaża kamienista i wąska, ale dość czysta....a morze cudne :) Obuwie ochronne warto mieć. Animatorzy i obsługa hotelu bardzo ok - mili i pomocni. Polecam wycieczkę na wyspę Symi - przyjemnie spędzony dzień. Generalnie nie ma dużych minusów..ogólnie pobyt uważam za udany.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Urlop w Blue Bay

    DAWID, TYCHY 05.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Tydzień temu byłem na urlopie w tym hotelu. 4 osoby dorosłe. Pokoje z widokiem na morze są warte rezerwacji bo widok jest piękny. Poranna kawa z takim widokiem jest niezapomniana. Czystość pokoi bardzo na plus. Sprzątane codziennie. Żona ma w zwyczaju przecierać niektóre miejsca ściereczka do odkażania i wszystko było czyste. Aquapark to kilka zjeżdżalni ale w zupełności wystaczą bo idzie na nich fajnie spędzić czas. Leżaki na plaży przed hotelem darmowe, brakuje miejsca dopiero o godzinie 10 więc jest czas żeby znaleźć jakiś dla siebie. Zdarzają sie osoby które juz o 6 rano idą z ręcznikiem żeby go dać na leżak (widziałem z balkonu) ale to w mniejszości. Codziennie wieczorem tematyczne imprezy także dla dzieci. Kuchnia byla najwiekszym rozczarowaniem, wszystko wygladało pięknie, kolacje tematyczne ale gdy wzieło się kęsa do ust to okazało się, że większość jest bez smaku. Totalnie bezpieczna kuchnia, przypraw nie używają. Wnioskuję, że chcą sie wpasować w każdy gusy ale przez to cały czar pryska gdy wypełnisz talerz pieknie wyglądającym jedzeniem a tam jałowe i suche danie. Szkoda. Dodatkowo nie można sie napić kawy do lunchu a gdy siedzisz na zewnątrz to nie możesz pić napoi ze środka i na odwrót. Tak mówi obsługa nalewająca napoje. Drinki wiadomo, na jakiego barmana trafisz tyle alkoholu naleje :) Cały obiekt zadbany. Obsluga miła.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    hotel

    Jakub 10.08.2021 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    hotel ogólne spoko ale zalecam wźiąść sobie dużo gotówki bo większość rzeczy jest płatnych np: frape czy lody

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje 2022

    Bożena 30.06.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Byliśmy gośćmi hotelu w czerwcu 2022. Teoretycznie miło i przyjemnie. Słaby punkt to brak leżaków, bo te które były zajmowano o 7 rano. Kolacja grecka z rezerwacji to totalna pomyłka. Nic w niej nie było z Grecji. Podsumowując czas spędzony przyjemnie, złapaliśmy oddech. Mimo braku piasku na plaży dzieci miały dużo atrakcji. Koniecznie buty do wody. Morze z tej strony wyspy jest chłodniejsze.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Przyzwoity hotel bez szału jednak

    Jacek, Lublin 15.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Był to chyba mój 8 wyjazd z Rainbow i jeden z najsłabszych hoteli w jakich byłem z tego biura. Moja ocena to silne 3,5 gwiazdki. Najwiekszym plusem hotelu jest jego obsługa. Kelnerzy w restauracji zawsze uśmiechnięci, pomocni i życzliwi, sprzątający stoły bardzo dokładnie i szybko z nakryć. Barmani również super. Bardzo pomocni i w ramach swoich możliwości realizujacy wszelkie zlecenia na drinki. Sprzątanie w pokojach codziennie bardzo dokładne, nowe ręczniki, pościel itp. i oczywiście uprzejme panie sprzątające (nawet bez żadnego napiwku). Jeśli jesteśmy przy pokojach to nazwa pokoju superior to bardzo duże nadużycie. Owszem bardzo czysty ale wyposażenie ma wg mnie co najmniej 10 lat (przynajmniej w moim tak było). Widok na góry i aquapark całkiem przyjemny. Zamiana na pokój z widokiem na morze 20 Euro dopłaty za dzień. Wg mnie nie warto bo może widać z tych pokoi dobrze dopiero od 2 piętra. W ogóle w hotelu jest 14 typów pokoi!!! Jeśli chodzi o aquapark to prawie super (prawie bo działa teoretycznie do 18 ale panowie ratownicy nagle zamykają go raz o 17.35 raz 17.45 jak im pasuje, ale nigdy nie o 18). Same zjeżdżalnie bez zarzutu - 2 bardzo szybkie, rodzinna i pozakręcana plus mega szybki bączęk - nowe, dobre ślizgi, nie żalują wody. W hotelu jest kilka basenów - wszystkie czyste, zadbane, dużo leżaków i parasoli. Przy basenie głównym cały dzień animacje (podobnie wieczorem animacje w amfiteatrze) na przyzwoitym poziomie. Plaża całkiem fajna, żwirowo-piaszczysta, dużo leżaków i parasoli, wejście do wody jest po kamieniach więc twardziele wchodzą na bosaka ale 95% ludzi jest zaopatrzona w buty kapielowe. No i na koniec kwestia jedzenia. Nie spodziewałem się że po około 100 różnych wyjazdach zagranicznych i przeczytaniu tysiący opinii na temat różnych hoteli napiszę to zdanie JEDZENIE JEST MONOTONNE. Przyznaję z ręką na sercu zawsze śmiałem się jak jedzenie może być monotonne, przecież każdy zawsze coś dla siebie znajdzie?! Otóż nie w tym hotelu nie znajdzie. O ile jeszcze lunche były jako takie, o tyle kolacje już bardzo słabe. Zarówno na lunch, jak i kolację zawsze było to samo: 2 x razy wieprzowina, 2 x makaron (prawie zawsze bolognese i pomodoro), 2 x zupa z proszku, 1 x ryba (zawsze ta sama), 1 x wołowina, 1 x warzywa zapiekane lub blanszowane, frytki lub ziemniaki oraz ryż. That's all. Plus oczywiście zawsze ten sam zestaw: ser feta, marchew, kukurydza, jeden ten sam gatunek oliwek, kapusta, pomidory, cebula, ogórki plus 2 x sałatka majonezowa nie do zjedzenia. Owoce morza były 4!!! dosłownie razy. Raz sałatka z ośmiornicą, dwa razy małże z patelni i raz kalamary w cięście. Aha jest jeszcze restauracja a'la carte ale jak juz dojedziecie do hotelu i zobaczycie menu to sami zrozumiecie dlaczego świeci pustkami (jest to samo co na kolacje z tą odmianą, iz jest inna ryba niż w restauracji głównej). Na dużą pochwałę w kwestii wyżywienia nalezy jednak zaliczyć gelaterię, która serwuje genialne lody w najróżniejszych smakach oraz greckie gyrosy, które robi zawsze mega życzliwy i uśmiechnięty gyrosmaker (te z kurczaka są naprawdę pyszne), a także serwowaną od 11.30 do 18 pizzę na prawdziwym cienkim włoskim cieście. Podsumowywując, nie mam większych uwag co do standardu hotelu, ale z pewnościa do niego drugi raz nie pojadę. Hotel fajny dla rodzin z dziećmi ale na pewno nie dla osób, które oczekują w miarę umiarkowanego standardu wypoczynku. ps1. zwracajcie Państwo uwagę na pokoje typu aneks (oddalone 400 metrów od plaży i basenów) bo osoby tam mieszkające były niezadowolone i bezskutecznie próbowały się przenieść do części głównej. ps2. hotel jest obok lotniska (dziennie przelatuje ok. 80-100 samolotów nad głową, w tym w nocy) wiec jak ktoś ma problemy ze snem to raczej w tym hotelu sie nie wyśpi!!! Pozdrawiam wszystkich korzystających z wyjazdów z biurem Rainbow bo ja mimo powyzszych uwag nadal mam do nich duże zaufanie!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wypoczynek 14 dni

    Dariusz, Białystok 01.07.2021 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Wyborem resortu kierowałem się opiniami na Rainbow oraz TrpiAdvisor. Niestety muszę stwierdzić jednoznacznie, że operowanie oznaczeniem tej Labrandy jako 4,5 gwiazdki to duże nadużycie i nieszczerość wobec klientów. Jedzenie tak monotonne jak Szansa na Sukces. Posiłki były takie same przez cały pobyt. Serwis pokojów bardzo ogólny, a sprzątanie w trybie "zaścielić łóżko oraz zabrać worek ze śmieciami". Duże rozczarowanie!!W pierwszym dniu pobytu, tuż po przyjeździe, bardzo nieprzyjemna sytuacja z udziałem barmana w głównym barze. Sprawa zgłoszona do rezydenta, po czym manager interweniował w sposób adekwatny do sytuacji. Nie będę ukrywał rozczarowania, gdyż ta marka zawsze była synonimem wysokiej jakości. :( W czasie 14-dniowego pobytu, oprócz pogody na ogromne uznanie zasługuje barman z baru przy plaży o imieniu Panagiotis. Osoba niezwykle uprzejma, uczynna oraz bardzo profesjonalna. Barman ten oprócz wysokiej kultury wykazywał się dużą inicjatywą w przygotowaniu napojów, co było bardzo miłe.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem