Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(582 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Nie polecam

    Katarzyna, 15.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nasz pobyt zaczął się od tego, że zakwaterowano nas do części hotelu Labranda Blue Bay Garden, ktory ma skromne 3* a nie w Labranda Blue Bay Resort (4, 5*)za który zapłaciliśmy. Pani Magda rezydent z RB niezbyt pomocna w tej kwestii, nie widziała dużego w tym problemu, że kwaterują nas do części hotelu o dużo niższym standardzie. Kontakt z Panią rezydent dość utrudniony, łaskawie odpisuje po dwóch dniach. Hotel obkegegany przez ogromną ilość gości przez co nie ma szans na spokojny odpoczynek a nie wspomnę o znalezieniu wolnego leżaka przy basenach. Leżaki są rezerwowane ręcznikami już od wschodu słońca. Mało tego znajomym, którzy korzystali z lerzaków, ktos pod ich chwilową nieobecność wyrzucił ich rzeczy do kosza!!! Jesli chodzi o jedzenie, to jeden wielki żart.. Kolejki do restauracji, usadzanie gości, nie było szans wejść bez czekania. Jedzenie średnie, mało mięsa, dużo tzw przystawek. Dla dziecka nie ma nic poza frytkami. Gdyby nie pizza , która jest podawana jako przekąska w godzinach 12-17 , to dziecko byłoby wciąż głodne. Wykupilismy opcje All Inclusive ale żeby napić się do posiłku kawy czy herbaty trzeba było się prosić, nie ma opcji zrobienia sobie picia, wszystko podają i zdziwieni jak się prosi o drugą herbatę czy kawę a nie wspomnę o winie czy piwie. To jest nasza któraś z koleji Rainbow i za razem najgorsza i

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Opinia

    Renata, Hauke Bosaka 3/31 25.07.2022 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Nie polecamy, moloch, wszystko głównie dla dzieci. Płacąc za superior ,podróżujący z nami znajomi dostali bungalow, gdzie spotykali wszędobylskie kalaruchy. Po awanturach , 4dniowych , dostali wreszcie pokój w hotelu. Dwa razy wyproszono nas z kolacji włoskiej. Brak komunikacji między miejscem gdzie się zgłasza dzień kolacji , a osobami , ją przygotowującymi. Nigdy więcej.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Tłumy, kolejki i tłok... nie polecam

    BARTOSZ, WARSZAWA 07.09.2019 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Bardzo dobre opinie o hotelu przekonały mnie do wybrania go na tygodniowy urlop. Niestety jestem zawiedziony. Plusy i minusy opisze poniżej ale na jedną, podstawową rzecz chce zwrocic uwage. Hotel to bardzo duzy kompleks z kilkoma budynkami i... bardzo roznymi standardami pokoi. Nikt nie daje gwarancji - a juz na pewno nie Rainbow- że wybierajac SUPERIOR trafi sie do pokoju w budynku glownym lub namorskich bungalowow o standardzie 4-5* czy może 2* standard po drugiej stronie ulicy...

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Uwaga na pokoje rodzinne w aneksie

    Paulina 12.02.2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Zakwaterowano nas w pokoju nr 5004. Śmiedziało stęchlizną, na ścianach i w łazience grzyb. Pomieszczenia kiedyś należały do pralni. Pokój poniżej parteru, ściekająca z góry woda od klimatyzacji działających na piętrach. Smród na zewnątrz. Pokój udało nam się zmienić po 3 dniach. W tego typu pokojach kwaterują tylko polaków. Ogłuszający hałas lądujących i startujących samolotów. Tłumy ludzi , na basenie , plaży na stołówce. Jedzenie bez rewelacji. Nie wiem skąd te super opinie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Tutaj nie odpoczniesz

    Dominik, Czeladź 16.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel wymaga remontu. W pokojach odpadająca farba, zniszczone meble. Łazienka mała, sanitariaty zużyte, pleśń. Restauracja totalny luz obsługi, śmiechy, krzyki, komplety brak szacunku dla gości. Jedzenie codziennie takie samo, nie przyprawione, prawie nic z greckiej kuchni. Klimatyzacja włączana na full oraz pootwierane wszystkie drzwi i okna - piekarnik. Zdecydowanie nie dla wypoczynku dla dorosłych. Rezydent wprowadza w błąd, lepiej gdyby powiedział, że nie wie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Jedno wielki rozczarowanie

    Paweł 18.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nie polecam nikomu wyjazdu do hotelu Labranda Blue Bay. Aquapark to jakaś kpina, lepsze zjeżdżalnie są na basenach w Polsce. Wszystko obskurne i odrapane. Statek dla dzieci się rozsypywał, wystawały gwoździe ( nikt z tym nic nie robił). Hotel na maksymalnie 3 gwiazdki. Pokoje zaniedbane, na korytarzach brud ( zbyt duży przemiał gości i zbyt mała obsługa). Najgorsze jedzenie, z takim badziewiem to się nigdzie nie spotkałem. Króluje kurczak i jajka. Brak ryb, o owocach morza to tylko pomarzyć. Monotonia każdego dnia, kawa na śniadanie nie do wypicia. Kolejka po drinki, wszystko rozcieńczone lodem i gazowanymi napojami. W ofercie płatne drinki, po zamówieniu okazuje sie że można zrobić coś dobrego. Walka o leżaki od 7 rano mimo że basen otwierają od 10, leżaki stare już do wymiany. Ich ilość ograniczona, dostępne reczniki hotelowe do wypożyczenia na basen. Nam udało sie zdobyć w trzecim dniu ( dwie pierwsze próby bez sukcesu). Jak już dostaliśmy ręczniki to były brudne. Najgorsza organizacja z przylotem i odlotem - trzeba 7 godzin czekać na pokój po całonocnym locie. Czy biuro podróży nie ma na to pomysłu, za co bierzecie pieniądze?

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Brak słów

    Tomasz, --- 21.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ten hotel nie powinien mieć dwóch gwiazdek, tragedia, stolarka okienna taką że po zamknieciu okna mozna palec włożyć, co 10 minut przelatujący samolot nisko nad ziemią

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Byłem

    nie 18.07.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Po przylocie zakwaterowano nas w pokojach oddalonych od plaży 400m na śniadanie schodziliśmy do naszego budynku na parter. Pokoje jak na *** łóżko regularnie się załamywało ( brak szczebelków ) ale trochę własnej inicjatywy i było OK. Na obiad i kolację musieliśmy chodzić do głównego budynku ( 400m i z powrotem ) . Na miejscu w barku przy basenie było tylko piwo. Jeżeli mieliśmy ochotę na coś mocniejszego to tylko 400m i już można było się coś napić . Oczywiście jak nie zapomniało się zabrać żetonów na kubek do napoju. Jak nad morze to też 400m i już można było poszukać wolnego leżaka i się położyć i wtedy do wszystkich barków było blisko. Natomiast jak się czegoś zapomniało np. kremu to znowu 400m. i już można było się opalać (jak po tych wszystkich spacerach zostało trochę czasu ). Wyżywienie naprawdę super. Na kolację staje się w kolejkę i czeka na przydział stolika przez obsługę , a później można już jeść i pić (jak nie zapomną podać ) ile się chce. Biorąc pod uwagę to że mieliśmy wykupione pokoje w głównym budynku , a dostaliśmy na peryferiach tego obiektu i byłem z osobą której poruszanie się jest trochę utrudnione i te 400m w jedną stronę wykluczało ją z pełnego korzystania z wszystkich zalet tego hotelu , czyli za co innego płacisz co innego dostajesz. pogoda jak zwykle była OK . I te żetony które trzeba było mieć żeby się napić mimo że na obiekcie poruszało się w stroju kąpielowym i nie było gdzie je chować.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Totalna klapa

    Lech z Białegostoku 14.08.2020 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel stary, zapuszczony. Gwiazdki byly tylko w jego swietnosci a teraz nawet na trzy nie zasluguje.straszny halas przelatujacych samolotow tuz nad budynkiem hotelu. Plaza zaniedbala. zanieczyszczona i kamienista. Lezaki i parasole na niej bardzo wyeksploatowane i zniszczone.Figlo klub to rozwalajacy sie budynek sluzacy jako skladzik rupieci. Jedzenie monotonne i codziennie to samo. Brak wyboru 3-4 oferty dan.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Hotel nie ma tylu gwiazdek ile zapewnia oferta biura!!!! - nie polecam |!

    ALICJA, Łódź 27.06.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Właśnie wróciliśmy z pobytu w tym hotelu, który jak zapewniała oferta z biura miał mieć 4.5 *. Zakupiliśmy pokój rodzinny superior po remoncie- w niemałej cenie last minut - która pokrywała się z ceną regularną - ale to nie w tym problem . Po zakwaterowaniu w pokoju okazało się ,że sterownik do karty po prostu odpadł ze ściany - musieliśmy go prowizorycznie naprawić, aby włączyć światło , po wejściu okazało się, że jest grzyb i glon na kamieniach i tarasie. Z klimatyzacji - która pewnie nie była wymieniana od kilkudziesięciu lat - na to wskazywał wygląd klimatyzatora i data jego produkcji wydobywał się nieziemsko stęchły ( jak zgnilizna) zapach - po kilku godzinach było czuć już tylko grzyb i wilgoć. Łazienka z wanną - w bardzo starych kafelkach odpadających i zastąpionych innymi w tych miejscach - podzielona ścianką ze szkła mającą chronić przed zalaniem - tyle tylko , ze szkło było zamontowane po przeciwnej stronie do prysznica. :( Odpadały kafle - brakowało fug. Najgorszy jednak był ten okropny stęchły zapach i smród. ( mój syn jest alergikiem po nocy w pokoju zaczął kaszleć . ) po zgłoszeniu od razu obsłudze nie przejęto się za bardzo problemem twierdząca , ze mamy to za co płaciliśmy. nikt nawet nie chciał podejść zobaczyć o co nam konkretnie chodzi. Sprawę zgłosiłam w tym samym dniu jeszcze rezydentce biura, która po otrzymaniu zdjęć zareagowała natychmiast, jednak obsługa hotelu dalej twierdziła , że nie maja pokoi po i przed remontem. W drugim dniu pobytu , po postawieniu sprawy "na ostro" zaproponowano nam zmianę na inny pokój w tym standardzie - i jak się okazało - BYŁ PO REMONCIE - jednak z widokiem i balkonem wychodzącym wprost na wentylatory kuchenne - nie byliśmy w stanie tego zaakceptować i zażądaliśmy zmiany hotelu. Wówczas biuro zareagowało dość adekwatnie do naszych oczekiwań jednak Hotel twierdził , że to biuro wypisuje w swoich ofertach nieprawdę. . Niemniej jednak sami zaproponowaliśmy przeniesienie nas do innych pokoi , które wcześniej po prostu sami obejrzeliśmy - za dopłatą się nam to udało po 2 dniach dyskusji i problemów. Jak się okazało nie byliśmy w tym odosobnieni. Biura nie zrekompensowało nam dopłaty - lecz zaproponowało w zamian wycieczkę fakultatywną - albo nic. ( co do biura - wypowiem się na innych stronach ) jednak Hotel - nie spełniał nawet oferty na poziomie 3 *. Nie chcą psuć sobie wakacji - wyjeżdżaliśmy z hotelu codziennie na wycieczki po całej wyspie - i ta nas nie rozczarowała - jadaliśmy niestety tez "na mieście" - więc każdy musi sobie zadać pytanie czy 4.5 * może być aż tak fatalne ,ze nawet dzieci miały problem ze znalezieniem się w tej sytuacji ? NAPRAWDĘ HOTEL TO WEDŁUG NAS 2.5* - tyle by miał gdyby nie ten Grzyb i stęchlizna w pokoju który otrzymaliśmy jako pierwszy - a tak to nawet nie wiem ile powinnam "zaproponować " . Obsługa miła, ze sprzątaniem było różnie . Napoje wydawane w plastiku za żetony, które otrzymaliśmy każdy z nas w ilości 1 szt. Ręczniki plażowe wymieniane co dwa dni - na podstawie karteczki , na której zapisywali daty. Ręczniki łazienkowe - nie wiem jak by to było - gdyby nie codzienna "porcja " Euro - i otrzymywaliśmy świeże w ilości 2 szt duże 2 małe - na rodzinę 4 osobową. Lody i popcorn w ofercie All - inclusive - płatne . jestem rozczarowana poziomem hotelu :( ( niestety biura Rainbow - też ) .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem