Opinie o Lymberia

5.1/6 (441 opinii)

Kategoria lokalna 3.5

5.1/6
441 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.8
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Wyjazd na Rodos

    Wylot z Katowic 03 czerwca 2019 z jednogodzinnym opóźnieniem PLL Lot.Odprawa dość sprawna.Po przylocie przejazd do hotelu Lymberia.Przy zameldowaniu nie otrzymaliśmy pilota do klimatyzacji.Dopiero po upomnieniu się w dniu następnym z dużą niechęcią udostępniono możliwość korzystania z klimatyzacji.Pani rezydentka na spotkaniu była bardzo zdziwiona tą sytuacją i twierdziła , iż klienci biura Rainbow mieli gwarantowany dostęp do klimatyzacji od 03 czerwca.W związku z tym powinna to zaznaczyć turystom na samym początku po przylocie a tego nie uczyniła.Na spotkaniu zalecała korzystanie z wypożyczalni samochodów , której ceny jak i stan techniczny pojazdów przedstawiał wiele do życzenia.Na tych samych warunkach lecz w zdecydowanie niższej cenie hotel proponował samochody w lepszym stanie.Pokoje nie za duże ale czyściutkie. Okolica (jak to w Grecji ) nie grzeszyła czystością i porządkiem.Wyżywienie wystarczająco urozmaicone dla osób korzystających z all incluswe w cywilizowany sposób.Do plaży (żwirowa wąska mała parasole płatne) trochę daleko ale dla nas ludzi otyłych trochę ruchu to samo zdrowie.Basen nieduży ale spełniający swoje zadanie-jedynym mankamentem to hotel nie reagował na klientów pływających w basenie na materacach i pontonie.Godzina powrotu była niezgodna z pierwotną informacją przy czym kolejny raz było opóźnienie tym razem o trzy godziny.Zaproponowano możliwość pobrania posiłku w konkretnej restauracji o nazwie CAP w równowartości podobno 18 euro.To jest nieporozumienie sugerujące osobom myślącym działanie nieformalne.Na podstawie biletu pasażer mógł pobrać 0,5 l wody i jedno ciasteczko lub kanapkę bez względu na cenę.Ceny tych produktów wahały się od 3 do 8 euro.Jeśli miała być jakakolwiek rekompensata ,to powinien być wydany bon na konkretną kwotę do zrealizowania w dowolnym punkcie gastronomicznym n na lotnisku

    Monika , Katowice - 20.06.2019

    7/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    tak sobie

    Plusy o obsługa hotelu i ładna plaża. Pokoje obszerne i czyste , sprzątane codziennie. Dużym plusem była lodówka w pokoju. Minusem był mały wybór alkoholi w opcji All inclusive i monotonne co dzień te same śniadania oraz bardzo mały wybór świeżych owoców. Na obiad i kolację spory wybór dań. Okolica nieciekawa (raczej dla imprezowiczów) poza Zatoką Anthonego Quinna i pobliską plażą , która w czerwcu była jeszcze pusta. W łazience wadliwy odpływ wody (po użyciu prysznica woda zalega w całej łazience). Przez cały pobyt dało się wyczuć bardzo silny zapach świeżo malowanych ścian . Klimatyzacja w czerwcu dodatkowo płatna. Wycieczki fakultatywne organizowane po najmniejszej linii oporu - głównie wcieczka objazdowa wyspy.

    Małgorzata, Lublin - 08.06.2019

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Średni hotel

    Hotel sam w sobie jest okej, basen duży, leżaki z rana rezerwowane, ale po obiedzie jest szansa na znalezienie wolnego. Jedzenie słabe. Na śniadania nawet nie chodziliśmy, bo było tylko pieczywo (bułki i tosty), ser żółty, dwa rodzaje szynki, jajko ugotowane na twardo i cos trochę jak jajecznica, trochę jak zapiekanka. Obiady i kolacje zazwyczaj podobne, ciagle ten sam jeden rodzaj ryby tylko różnie przyrządzona. Jeden, czasem dwa rodzaje mięsa (zdarzało się, ze było pysznie przyrządzone albo niejadalne) do tego frytki, makaron i warzywa. Drinki w barze przy basenie słabe, na początku pobytu było okej, później już nawet cola nie smakowała jak cola i były niegazowane. Brak jakiegokolwiek syropu smakowego, można było brać tylko alkohol(wódka, rum, brandy, ouzo) z tymi napojami typu cola, sprite, fanta(mocno rozcieńczone z woda) i to tylko od 16:00, wcześniej tylko piwo z dziwnym osadem w środku. Obsługa mało uśmiechnięta, pani sprzątaczka wchodziła do pokoju jak jej się podobało (brak zawieszki „nie przeszkadzać”) i głośno trzaskała z rana podczas sprzątania w pokojach obok. Jedynie dwójka animatorów zawsze uśmiechnięta - pozdrawiamy animatorkę Ole. Pokoje ogólnie ładne, wyremontowane, klima działała, balkon wystarczający, ale brak jakiejkolwiek szafy i półek trochę utrudniał funkcjonowanie- było jedynie kilka wieszaków powieszonych na rurce zamocowanej w ścianie. Prosiliśmy o łóżko małżeńskie, a dostaliśmy dwa złączone materace, pościel śmierdząca i ręczniki tez dziwnie pachniały. Łazienka przeszklona ładnie wyglądała, ale w ogóle nie praktyczna. Lokalizacja odpowiednia, do plaży jakieś 10/15 min spacerkiem, do centrum około 20 minut spacerem. Plaża nawet ładna piaszczysto-żwirowa, ale wejście do morza już kamieniste. Sama okolica nie zachwyca - jest dosyć brudno. Podsumowując jak za hotel za 2000 zł jest w porządku, ale nie więcej. Rainbow super organizacja, opieka rezydenta od samego wylądowania na Rodos- panie stały przy stanowisku i wskazywały do ktorego autobusu trzeba się udać, szybko i sprawnie. Dodatkowo przy powrocie tak samo, autobus punktualnie odebrał nas spod hotelu, zawiózł na lotnisko, a tam już pani z Rainbow czekała i od razu mówiła gdzie udać się na odprawę i czekała aż wszyscy się odprawią.

    Justyna - 16.09.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Sredniawka

    Bardzo miła i przyjazna obsługa. Jedzenie podłe.

    Rafał, Łódź - 22.06.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem