Kategoria lokalna 3
4.0/6
Hotel czysty , pokoje odnowione , jedzenie na duży plus , posiłki urozmaicone, animacje 6 dni w tygodniu prowadzone przez polskich Animatorów , pokoje codziennie sprzątane , obsługa hotelu miła , na minus brak wystarczającej ilości leżaków w pierwszym dniu pobytu każdy ląduje na trawie na własnym ręczniku plażowym.
Aneta, Olszyny - 02.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel położony blisko miasta jak i plaży. Ogółem plaże bardzo ładne, zwłaszcza piaszczysta Faliraki Beach. Blisko hotelu supermarkety w których można zaopatrzyć się w zarówno jedzenie jak i rzeczy plażowe. Hotel dostaliśmy w wyremontowanej części, pokoje niewielkie ale czyste i zadbane. Jedynym minusem jest brak szafek na ubrania. Przeszklone łazienki urządzone w bardzo nowoczesnym stylu. W pokoju znajduje się zarówno balkon, sejf, telewizor. W łazience dostępna jest suszarka do włosów. Codziennie wymienane ręczniki jak i pościel. Sam personel beż żadnych zastrzeżeń, bardzo pomocny. Co wieczór w hotelu organizowane są ciekawe animacje. Drinki serwowane przy barze średniej jakości. Jedzenie zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie. Najlepiej wypadają kolacje. Możliwość zjedzenia do posiłków czegoś słodkiego bardzo na plus. Otoczenie wokół hotelu bardzo zadbane.
Anna, Jaworzno - 20.09.2022
0/1 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Wylot z Katowic 03 czerwca 2019 z jednogodzinnym opóźnieniem PLL Lot.Odprawa dość sprawna.Po przylocie przejazd do hotelu Lymberia.Przy zameldowaniu nie otrzymaliśmy pilota do klimatyzacji.Dopiero po upomnieniu się w dniu następnym z dużą niechęcią udostępniono możliwość korzystania z klimatyzacji.Pani rezydentka na spotkaniu była bardzo zdziwiona tą sytuacją i twierdziła , iż klienci biura Rainbow mieli gwarantowany dostęp do klimatyzacji od 03 czerwca.W związku z tym powinna to zaznaczyć turystom na samym początku po przylocie a tego nie uczyniła.Na spotkaniu zalecała korzystanie z wypożyczalni samochodów , której ceny jak i stan techniczny pojazdów przedstawiał wiele do życzenia.Na tych samych warunkach lecz w zdecydowanie niższej cenie hotel proponował samochody w lepszym stanie.Pokoje nie za duże ale czyściutkie. Okolica (jak to w Grecji ) nie grzeszyła czystością i porządkiem.Wyżywienie wystarczająco urozmaicone dla osób korzystających z all incluswe w cywilizowany sposób.Do plaży (żwirowa wąska mała parasole płatne) trochę daleko ale dla nas ludzi otyłych trochę ruchu to samo zdrowie.Basen nieduży ale spełniający swoje zadanie-jedynym mankamentem to hotel nie reagował na klientów pływających w basenie na materacach i pontonie.Godzina powrotu była niezgodna z pierwotną informacją przy czym kolejny raz było opóźnienie tym razem o trzy godziny.Zaproponowano możliwość pobrania posiłku w konkretnej restauracji o nazwie CAP w równowartości podobno 18 euro.To jest nieporozumienie sugerujące osobom myślącym działanie nieformalne.Na podstawie biletu pasażer mógł pobrać 0,5 l wody i jedno ciasteczko lub kanapkę bez względu na cenę.Ceny tych produktów wahały się od 3 do 8 euro.Jeśli miała być jakakolwiek rekompensata ,to powinien być wydany bon na konkretną kwotę do zrealizowania w dowolnym punkcie gastronomicznym n na lotnisku
Monika , Katowice - 20.06.2019
7/8 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Plusy o obsługa hotelu i ładna plaża. Pokoje obszerne i czyste , sprzątane codziennie. Dużym plusem była lodówka w pokoju. Minusem był mały wybór alkoholi w opcji All inclusive i monotonne co dzień te same śniadania oraz bardzo mały wybór świeżych owoców. Na obiad i kolację spory wybór dań. Okolica nieciekawa (raczej dla imprezowiczów) poza Zatoką Anthonego Quinna i pobliską plażą , która w czerwcu była jeszcze pusta. W łazience wadliwy odpływ wody (po użyciu prysznica woda zalega w całej łazience). Przez cały pobyt dało się wyczuć bardzo silny zapach świeżo malowanych ścian . Klimatyzacja w czerwcu dodatkowo płatna. Wycieczki fakultatywne organizowane po najmniejszej linii oporu - głównie wcieczka objazdowa wyspy.
Małgorzata, Lublin - 08.06.2019
1/2 uznało opinię za pomocną