Opinie klientów o Mitsis Grand

5.3 /6
53 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

G. Gospodarek 26.07.2016

Opinia

Po przyjeżdzie do hotelu póżno wieczorem otrzymalismy pokój 4 osobowy, ciemny z balkonem z widokiem na ścianę w której były otwory kanalizacyjne i pełno śmieci. Nadmieniam że bylismy tylko we dwoje z mężem a nasz wyjazd zamawialiśmy jako jedni z pierwszych klientów. Pokój ktory otrzymaliśmy to nie był ten, który zamawiałam z katalogu, zaoferowano nam pokój poniżej klasy ekonomicznej i to dla 4 osób.Rezydentka biura Rainbow która była z nami nie potrafiła nam z żaden sposób pomóc twierdząc że w hotelu nie ma wolnych pokoi.Czym kierowano się dając nam na 11 dniowy pobyt tak brzydki pokój.Spędziliśmy w nim czas do rana na walizkach w nerwach i bez żadnej pomocy. Dopiero następnego dnia po kilku moich interwencjach otrzymaliśmy inny pokój.Nikt z Waszego biura się tym nie zainteresował. następna rzecz dotyczy voucherów po 40 euro na osobę, które otrzymaliśmy z biura Rainmow. Okazało się że nie mozemy ich wykorzystać na wycieczkę morską tylko autokarową. Oczywiście nikt nas o tym nie iformował wcześniej i wszystko przepadło.Po co dawać coś z czego nie można skorzystać .Jesteśmy z waszej organizacji wyjazdow bardzo niezadowoleni. jak równiez z rezydentów.

3.5/6

Agnieszka 03.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

plusy i minusy

Hotel ma niewątpliwe zalety, ale równiez wady. Po pierwsze, nie zgadzajcie się Państwo na zakwaterowanie w pokojach 168,169,170!!! Balkony wychodzą bezpośrednio na zasmiecony dach i czarną dziurę klimatyzacji. Nigdy nie widziałam w pięcigwiazdkowym hotelu takiego widoku!!! Koszmar na wakacjach! Na szczęście, po dwóch dniach udało się zmienić pokój na normalny, ale i tak pierwsze dni kosztowały nas sporo nerwów. Po drugie, cała rodzina miała poważne kłopoty żołądkowe (nudnosci, biegunki) przez kilka dni. Poniewaz jedliśmy różne dania, podejrzewam wodę hotelową ale nie mam pewnosci. Hotel ma równiez zalety - świetne położenie (10 minut piechotą do portu, 20 na stare miasto), świetna obsługa (bardzo pomocna), przyzwoity standard. Jest trochę rozrywek dla dzieci (u nas hitem było malowanie buzi). Wieczorne występy na dobrym poziomie, po 23.00 zapada cisza i można spokojnie się wyspać. Ogólnie polecam, o ile nie dostaniecie pokoju z okropnym widokiem. I trzeba się przygotowac na sensacje żołądkowe.

2.5/6

Marek 03.06.2018

komfort ?

mając pozytywne doświadczenie z pobytu w tym hotelu w 2017 postanowiliśmy powrócić w 2018 r. Znając hotel biurze RAINBOW poprosiliśmy o pokój powyżej II piętra ( hałas ), widok na morze i łóżko małżeńskie. Dostaliśmy pokój na I piętrze, widok na kort tenisowy i wysokie ściany sąsiednich budynków , słońce na balkonie od 7:30 do 9::30 i łóżka typu twin. Próby zamiany pokoju kończyły się argumentacją, że to jest standart wykupiony prze Biuro i może kiedyś ( pobyt 7 dniowy ) jak się zwolni inny pokój ..... Przestroga dla klientów Biura - żądajcie precyzyjnego opisu znaczenia słowa standart w odniesieniu do pokoju i hotelu. Oczywiście biuro jest "w porządku" ponieważ nasze prośby określone są jako " w miarę możliwości". Wszyscy pozostali klienci biura z tego terminu otrzymali pokoje na wyższych kondygnacjach z dobrym widokiem.

1.5/6

Andrzej, Szczecin 24.08.2016

Raz i nigdy więcej.

Przede wszystkim to nie jest hotel 5*, co najwyżej 3*. Hotel jest stary zaniedbany a pokoje nieremontowane. Na początek dostaliśmy pokój w korytarzu z pokojami na 100 - tragedia smród i bród, prąd wyłączany co kilka godzin, klimatyzacja ledwo działająca. Po monicie w recepcji dostaliśmy pokój 414, lepszy ale pod pralną hotelową. Pani rezydent RAINBOW poinformowała nas że powinniśmy zrozumieć że jest szczyt sezonu i czasami trzeba pomieszkać w obskurnym pokoju ( ale nie za 15 tysia.). Jedzenie to następna porażka , na następny dzień po przyjeździe biegunka, bóle brzucha , jak się okazało nie tylko my ale większość gości. Obsługa wprowadziła przed wejściem do restauracji płyn dezynfekcyjny a to że niektóre potrawy śmierdziały to nikt się nie przejmował. Tak jak napisałem raz i nigdy więcej, kto nie wierzy niech jedzie się sam przekonać
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem