Opinie o Baron Resort Sharm el Sheik

Kategoria lokalna 5

2.3/6
(2 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.0
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nasz wypoczynek

    ELŻBIETA Małgorzata, ŁÓDŹ 10.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Ogólnie hotel bardzo ładny, obsługa bardzo dobra pokój jak na Premium średnio .Wyżywienie ogólnie dobre mały wybór owoców . Ładna plaża z platformą do nurkowania, Animacje mało atrakcyjne powtarzające się.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    To nie był udany wyjazd

    Jacek 22.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    W Baron resort byliśmy już parę razy z różnymi biurami podróży. Wybieraliśmy ten hotel ze względu na przestronną plażę, na której parasole stoją w dwukrotnie większej niż na innych plażach odległości od siebie oraz fajną rafę koralową. Hotel ma już swoje lata ale może dzięki temu nie jest urządzony z przesadną ostentacją jak to jest normalne w Egipcie. Restauracja jak na warunki egipskie jest w miarę przyzwoita. Wybór dań jest spory, chociaż kolejki przy kucharzach serwujących dania z patelni czy z rusztu są oblegane przez tłumy rosjan. Jest też niewielki ale nieźle wyposażony fitness w ramach all inclusive. A teraz co do naszego pobytu. Zarezerwowaliśmy pokój superior z widokiem na ogród za 20 kpln za tydzień pobytu dla dwóch osób. Przydzielono nam pokój poza głównym budynkiem na piętrze z widokiem na mały placyk z jednym drzewkiem. Z drugiej strony placyku wznosił się mur budynku instalacji z których nieustannie wydobywał się głośny szum, prawdopodobnie z centralnej klimatyzacji, a może z systemu rozprowadzania wody. Pokój był o połowę mniejszy niż pokoje w głównym budynku hotelu, czuć w nim było silny zapach nafty. W recepcji powiedziano nam, że jest to pokój z widokiem na góry i nie ma wolnych pokoi z widokiem na ogród a o widoku na morze, nawet za dopłatą, nie ma co mówić. Po dłuższej dyskusji i interwencji u przedstawiciela Rainbow-a recepcja zgodziła się nam przedstawić kolejny pokój w tym samym budynku odległym od głównego, ale z jego drugiej strony, z balkonem wychodzącym na wewnętrzne podwórko. Pokój był co prawda odrobinę cichszy ale tak samo mniejszy i śmierdzący naftą, więc nie do przyjęcia. Ostatecznie przestawiono nam trzecią alternatywę a więc pokój nieco większy od poprzednich, na krańcu kompleksy hotelowego, wychodzący na t.zw. bulwar ze sklepami, po którego drugiej stronie na wprost balkonu znajdował się anfiteatr na którym odbywają się nocne imprezy. Recepcjonista stwierdził, że nic więcej nie może nam przedstawić ponieważ wszystkie pokoje są już zarezerwowane, co później okazało się prawdą, bo na hotel nastąpił istny najazd rosjan. Zostaliśmy więc w tym ostatnim pokoju. Imprezy w anfiteatrze kończyły się zwykle około 22-iej. Jak wspomniałem na wstępie, mieliśmy do czynienia z różnymi biurami podróży i mieliśmy różne doświadczenia na różnych kierunkach. Naszym zdaniem poziom usług polskich biur podróży stale się obniża. W pogoni za obrotem i marżą wciska się polskim klientom najgorsze pokoje w hotelach bo wiadomo, że dla hoteli klienci z Polski nie są tymi, którzy robią naj większe obroty. Jest oczywiste, że biura podróży negocjują ceny z hotelami nie po to aby klienci mieli najlepsze warunki pobytu ale aby na kliencie zarobić. Jeżeli klienci poczują się oszukani, to najwyżej nie wrócą a Biura wezmą swoje. Odradzam wszystkim, którzy wybierają się na wakacje korzystanie z usług biur podróży. Wyjazd organizowany indywidualnie może się wydawać droższy i nie każdy jest gotów wybrać się do obcego kraju bez t.zw. opieki t.zw. rezydenta. Jednak oprócz ceny wyjazdu liczy się także (a może przede wszystkim) to czy wyjazd jest tym czym być powinien t.j. przyjemnością. Bo po co w przeciwnym razie wykosztowywać się i męczyć?

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem