Kategoria lokalna: 5
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy wraz żoną przez 9 dni. Wszystko ale to wszystko dla nas wspaniałe i jedzenie i pogoda i położenie hotelu oraz okolica. Naprawdę można wypocząć. Obsługa bardzo miła i lubią polaków. Pani Kinga rezydent nasza to osoba na którą można było liczyć i realistycznie mówi o wszystkim tak jak to jest na miejscu. Mamy prośbę do innych nie piszcie bzdur na temat że drinki w plastikowych, że gdzieś jakieś niedociągnięcia widzieliście - jak się nie podoba to nad Bałtyk sie wczasować.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany ze względu na miejsce nurkowe. Rafy piękne. Reszta taka sobie. 5* ? Nigdy w życiu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt bardzo udany. Plaża, morze jak i rafa bardzo piękne. Dostępnych kilka basenów gdzie nigdy nie było tłoku, a co się z tym wiąże o każdej porze dnia można było znaleść wolny leżak z parasolem. Pokoje duże, przestronne. Wyżywienie w hotelu dostosowane bardziej do turystów z Egiptu. Obsługa bardzo miła nie nachalna. Animatorzy potrafiący zadbać o dobre samopoczucie gości. Do minusów należy zaliczyć: W ofercie było napisane, że do dyspozycji gości jest 3 restauracje a’la carte- BBQ, z owocami morza i włoska. Była tylko niby „włoska”, a niby dlatego że nie było w niej dań włoskich tylko 3 dania, które były tego dnia na kolację w restauracji głównej. Późnej kolacji , która miała być w restauracji głównej Panorama w godzinach 23:00-01:00, nie było. Napoje w barze przy plaży miały być do zachodu słońca, który był około godziny 18:30, a były do godziny 17:00. Napoje w lobby barze miały być w godzinach10:00-07:00 rano a były w godzinach 10:00-24:00, różnica 7 godzin.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem 4 raz w Egipcie i pierwszy raz trafiłam na taki hotel.Nie polecam,a mojemu biurowi proponuję zrezygnowanie z tego hotelu w swojej ofercie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Continental to jeden wielki syf ! obsługa mowi tylko w jezyku rosyjskim a po angielsku nie chce im sie rozumiec i mowic, nie wspominajac o jezyku polskim, nie znaja nawet najprostszych polskich zwrotow tak jak w innych hotelach. Restauracja-stolowka jest tak brudna ze az sie klei .. ;/ pokoj dostalismy w ogrodzie, co prawda blisko do basenu ale baaaardzooo daleko od reszty hotelu. Na basenie o muzyke musielismy prosi sie ponad godzine. Butelke wody dostaje sie raz na pobyt, pozniej trzeba sie martwic jak umyc zeby - menager nie podpowiedzial ze mozna wziazc pusta butelke i napelnic ja w lobby - musielismy sledzic rosjanow gdzie ida z pustymi utelkami i isc za nimi. Zmienilismy ten hotel po drugim dniu i byl to nasz blad, moglismy zmienic go jeszcze w dzien przylotu. Nie polecam , wrecz odradzam, skoro ten hotel ma 5 gwiazdek to niestety ja przyznaje tylko 2.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nasz pobyt w tym hotelu trwał tylko 4 godziny. Już na dzień dobry LOBBY śmierdziało stęchlizną i widać było wszechobecny bród (kanapy brudne poplamione cuchnące starością ,szyby okienne tak jak i drzwi zalepione były brudem to samo podłogi) . Jeszcze gorzej było na jadalni głównej ,wszędzie bród i smród. Stoliki brudne pozalewane tak samo krzesła poplamione porwane obicia a na podłodze przewalało się jedzenie. Dopełnieniem tego okropnego widoku były stada ptaków latających nad głowami spożywających posiłki MASAKRA. Tego dnia do hotelu przyjechało w sumie 5 osób. Pokoje które nam proponowano znajdowały się daleko od LOBBY i morza, z widokiem na pustynny ogród. Po „rozmowach ‘’ w recepcji zaproponowano nam pokój bliżej morza oczywiście za dopłatą 12 USD za dobę. Tego było już za dużo. Nie wyobrażaliśmy sobie spędzenia 14 dni urlopu w takim SYFIE gdzie zgodnie z katalogiem miał być to hotel 5 *****. W Polsce taki hotel SANEPID zamknął by natychmiast. Wielokrotnie byliśmy w Egipcie w różnych hotelach, znamy standardy ale takiego smrodu i brudu nigdzie nie widzieliśmy. Po żądaniach, naleganiach, groźbach i prośbach nasza rezydentka P. Kinga zmieniła nam hotel na „AA GRAND OASIS ‘’ 4****.Mimo mniejszej ilości gwiazdek ten hotel przewyższał o niebo czystością jakością obsługi w dwóch słowach wszystkim „Continental Plaza Beach Resort ‘’. Po dwóch dniach dołączyli do nas do „AA GRAND OASIS ‘’ pozostałe osoby z polskiej grupy które wcześniej zakwaterowano w „Continental Plaza Beach Resort ‘’. Nie wytrzymały tam dłużej niż 2 dni. Pobyt w hotelu „AA GRAND OASIS ‘’uważamy za udany i polecamy ten hotel. Dziwimy się że tak poważna Firma jak Rainbow Tours ma w swojej ofercie tak paskudny hotel jak „Continental Plaza Beach Resort ‘’.:( :( :(