Opinie o Royal Holiday Beach Resort Sharm El Sheikh (ex Sonesta Beach Resort& Casino)

Kategoria lokalna: 5

1.8/6
(6 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
2.8
Plaża
2.9
Pokój
1.8
Położenie i okolica
3.8
Rezydent
2.6
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
1.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wypoczynek w październiku

    Oliwia 23.10.2018

    Wakacje w tym hotelu oceniamy razem z mężem na 6/10 ze względu na wielka różnice pomiędzy zdjęciami w katalogu a rzeczywistością.. hotel bardzo duży, pokoje przestronne, natomiast łóżka stare i skrzypiące, wanna w łazience stara i brudna.. bez możliwości doczyszczania zabrudzeń... sufit w łazience zalany ( odchodząca farba na suficie), zaletami pokoju są jego rozmiary i ilość pomieszczeń. Głównym minusem całego hotelu jest jałowe jedzenie.. niby każdy znajdzie coś dla siebie na 20 stanowiskach z jedzeniem ale jedzenie jak w szpitalu bez przypraw i soli. Plusem pobytu jest plaża hotelowa z piękna rafa koralowa, położenie hotelu blisko miasta, na plaży stoisko z wycieczkami, miła obsługa, wielkość hotelu zapewniająca gością prywatność, charakterystyczna egipska zabudowa, bliskie położenie od lotniska. Polecam pobyt w tym hotelu osoba które chcą ponurkować i zauroczyć się prawdziwym Egiptem a nie opływać w luksusach. Pamiętajcie zabrać ze sobą aparat do robienia zdjęć pod woda.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Ocena pobytu w hotelu Royal Holiday Resort

    Danulka57 18.10.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Jak wybraliśmy ten hotel byłam zachwycona ,że spędzimy czas w 5 gwiazdkowym hotelu.Na miejscu byliśmy o 2 w nocy,po 15 minutach odwiedził nas pan z serwisu i przyniósł talerz jedzonka oraz drugi z owocamu/jabłka,grejfrut oraz banany/.Szok nastapił jak poszliśmy do restauracji na śniadanie.Nie wyszliśmy głodni bo był biały ser/słony/pomidory,ogórki i jajka na twardo oraz jajecznica rozrzedzona wodą lub mlekiem.Potem poszliśmy na kawę i na basen.Dostaliśmy ręczniki ,które były czyste i suche i poszliśmy popływać.Nie mogę narzekać bo woda była bardzo czysta i przyjemnie było korzystać z basenu.Nastał czas obiadu i już byliśmy lekko zniesmaczeni.Gdyby nie kurczak to nie miałabym co zjeść,wołowina była twarda i żylasta.były fajne ziemniaczki podpiekane,frytek nie było przez 8 dni ani razu.Był duży wybór warzyw więc można było uzupełnić tym obiad,pomimo ,że warzywa były trochę twardawe.Kolacja też była jednym wielkim znakiem zapytania,znowu nabrałam warzyw i czegoś bliżej nieokreślonego.Szokiem było proszenie się o masło,dostaliśmy po dwie małe kosteczki a potem tylko po jednej .Nie chodziliśmy głodni ale zachwytu jedzeniem nie było,mieliśmy z Polski jeszcze kabanosy i jakoś daliśmy radę.Jedynym plusem była dobra obsługa ponieważ kelner zawsze do obiadu stawiał na naszym stoliku szklanki z sokiem oraz lampki z winem.Szkoda tylko ,że bułki były słodkie bo podawane przekąski z serem były wprost niejadalne.Różne są gusta smakowe,ponieważ byli z nami Polacy,którzy nie narzekali na wyżywienie.Faktem jest ,że internetu nie było można uruchomić,udało nam się to w dniu wyjazdu do południa.Najdziwniejsze było to ,jak nam pan z serwisu przyniósł szlafroki w przeddzień wyjazdu,bardzo dziwne poczynania.Warunki mieszkaniowe oceniamy na 5 bo były 3 pokoje,garderoba i łazienka,która nie powalała na nogi ale było czysto,tylko spłuczka była uszkodzona.Nie uświadczyliśmy robactwa o czym niektórzy piszą.może lepiej trafiliśmy.Łóżko było duże i wygodne ale trochę skrzypiało.Faktem jest ,że oświetleni było nędzne w pokojach,słabe żarówki ale chyba oszczędzają na prądzie.Ogólnie meble faktycznie wymagają gruntownej renowacji ale nie przesadzajmy,dało się mieszkać całkiem fajnie.Może ktoś mieszkający na co dzień w luksusach nie mógł się tam odnaleźć.Plaża też pozostawiała wiele do życzenia,była bardzo mała,był tłok i dużo kamieni w morzu.Przyjemniej było na leżaku przed basenem.Trudno natomiast było namierzyć rezydentkę,panią Magdę,lepszy kontakt mieliśmy z panem Ahmedem.bardzo dobrze władał językiem polskim.Poświęcił nam swój czas i zabrał nas na zakupy do miasta i pomagał targować się o ceny a potem zaprosił nas na sok z bambusa,to wszystko nieodpłatnie.Byliśmy mu bardzo wdzięczni bo to duży plus z całego pobytu.Przed wyjazdem sewris hotelowy pomógł nam z bagażami,na lotnisko nas zawieziono busem ale nikogo z rezydentów już tam nie było.Mieliśmy problemy/Polacy ze wszystkich hoteli/ bo obsługa lotniska żądała od nas biletów,które dostaliśmy dopiero przy odprawie bagażowej ale trudno nam było im to wyjaśnić.Poza tym miejsce uważamy za piękne,ładnie rozmieszczone domki i cudowna roślinność.Ogólnie oceniając hotel zasługuje na 3 gwiazdki.Nasz pobyt był w I połowie października 2018.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pierwsze wakacje za granicą

    NINA, GROJEC 30.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Nie polecam nikomu tego hotelu brak wody do picia po przyjeździe z lotniska na zewnątrz +35 stopni, połamane leżaki przy basenie, ręczniki przy basenie/plaży dostaliśmy ok. 2 razy mokre i zabrudzone, szklanki do picia brudne- tłuste, resztki jedzenia przyklejone, woda w basenie brudna- pływające kępy włosów, kubeczki i słomki plastikowe, na każdym kroku tylko napiwki, osoby innej narodowości obsługiwani pierwsi nawet jeśli my zamawialiśmy pierwsi to ludzie z Ukrainy byli ważniejsi po ich zamówieniu dopiero było zrealizowane nasze, kurz w pokoju, brudna wanna oraz kran, klimatyzacja bardzo głośno działająca, brak internetu, lodówka brudna, telewizor 3 kanały działające, śnieżące nie dało się nic obejrzeć wiadomo że nikt nie jedzie na wczasy oglądać TV ale bez sensu jest pisanie że w tym hotelu jest, brak obsługi po zabranie walizki w dniu wylotu mimo że była informacja że ktoś z obsługi przyjdzie i ją zabierze, brak śniadania do samolotu, przykry incydent gdzie ktoś z obsługi hotelu wali do drzwi budząc o godzinie 00:30 a później ok. 02:30-03:00. All inclusive bez wody mineralnej? Dezynfekcja chlorem odbywała się w ciągu dnia gdy przebywaliśmy w basenie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Brud i nuda

    PORAZKA 20.08.2018

    Hotel wola o pomstę do nieba. Brudno niesmacznie nieciekawie. Rezydent pracuje hyba za karę lub jest na wczasach

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    NIE POLECAM!!!

    Rafał 13.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    W momencie gdy kupowaliśmy wycieczkę hotel prezentowany był jako 5* obecnie (póltora tygodnia później) już jest jako 4,5*. Hotel lata świetności ma już za sobą, być może jakieś 20 lat temu hotel był faktycznie 5* obecnie nie zasługuje on nawet na 2*. "Ręcznie robione meble" rozwalają się, ledwo stoją, brud na półkach oraz podłogach. Najgorsze były łazienki do których po prostu aż nie chciało się wchodzić. Brak wejścia do kasyna od strony hotelu. Plac zabaw, boisko oraz korty tenisowe zamknięte na kłódkę. Bardzo ubogie jedzenie, cały czas to samo oraz ciągłe braki. Animatorzy oraz ludzie sprzedający wycieczki oraz inne atrakcje byli bardzo nahalni - na siłę wyciągali do zabaw w których nie mieliśmy chęci uczestniczyć, budzili nas śpiących na leżakach żeby tylko sprzedać wycieczkę.

    0.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Brud i nędza

    Wczasowiczka 01.10.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Informacja o hotelu zmienia sie jak w kalejdoskopie, biuro nie podaje wiarygodnych informacji o stanie hotelu odległosci do centrum oraz wielkosci plazy. Hotel z czasów prehistorii brudny i zaniedbany. Pokoje brudne z wyposażeniem iscie spartańskim, np. brak krzeseł lub foteli. Łazienka w rozsypce cód, ze cos tam jeszce działało. Jedzenie nie ciekawe monotnone co dniennie takie samo menu, w all clusive a wszystko porcjowoane, i wiecznie czegośc juz zabrakło. Nie polecam nikomu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem