Opinie klientów o Falcon Naama Star

4.6 /6
26 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.2
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Marcin, Wola Uhruska 21.11.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Falcon Naama Star

Hotel w porządku (basen, bar, etc), jednak w moim pokoju tak średnio z czystością. Więksozść wyjazdu spędziłem na wycieczkach fakultatywnych, więc nie miałem czasu na narzekanie. Dla bardziej wymagających turystów, hotel Falcon Naama Star może być ciężki do zaakceptowania. Bardzo miły i pomocny rezydent.

4.0/6

Tomasz, Chorzów 25.08.2022

Niekoniecznie rafa.

Tak się złożyło, że moja osoba towarzysząca słabo pływa. Plaża hotelowa jest co prawda położona około kilometra od hotelu, ale jest piaszczysta i tak naprawdę mało kto używał w wodzie buty. Poza tym nie jest głęboko i nie ma fali, dla osób nie szukających wrażeń na rafie jest moim zdaniem idealna, a za 10 dolarów można wsiąść na łódkę ze szklanym dnem i popłynąć na rafę. Sam hotel jest położony u podnóża dużego centrum sportowo - handlowego w którym np. możecie w środku lata pojeździć na łyżwach. Możecie także po zakończeniu animacji w hotelu pojechać tam ruchomymi schodami i kontynuować pokazy przed centrum, każdego dnia do późnych godzin nocnych. Wokół hotelu jest też bardzo dużo małych sklepików. Jest to hotel dla osób niewymagających, ale lubiących wieczorem wyjść na zewnątrz. Jadąc na wycieczki zabieraliśmy ludzi z wypasionych hoteli z rafą i z golfem, ale były one na odludziach. Połowę gości hotelowych stanowią ludzie z krajów arabskich i Egipcjanie. Każdy ma inne gusta, moja partnerka powiedziała mi, że gdyby jeszcze raz miała pojechać do Sharm El Sheik, to wybrałaby ten hotel ponownie.

4.0/6

Grazyna, Pawłowice 17.09.2022

Hotel nienajgorszy

Hotel przecietny.Lokalizacja bardzo dobre polozenie.Pare kroków do sklepów ,ktorych jest dużo. Obsluga w hotelu przesympatyczna,animatorzy niestrudzeni .Polecam.

4.0/6

Rajmund, Jaworzno 01.02.2020

Falcon Naama Star

Kameralny hotel w samym sercu Naama Bay. W hotelu byliśmy w połowie stycznia dwie osoby dorosłe i nastolatek. Pokój, który dostaliśmy przy zakwaterowaniu był obskurny-widok na zaplecze, pęknięta deska klozetowa brudne obicie łóżek. Po interwencji rezydentki mogliśmy wybrać z pośród dwóch pokoi. Kilkoro naszych rodaków, chciało dokonać zmian na własną rękę i niestety zmuszeni byli dopłacić 35$. Nie dajcie się naciągnąć- po to macie rezydentów. W okresie zimowym basen jest nie podgrzewany, natomiast w pokojach nie ma możliwości dogrzewania klimatyzacją. W niektóre noce było naprawdę zimno. Pokoje bardzo średnie, łazienki nadają się do remontu,ale klimatyzacja jest, codziennie czysta pościel i ręczniki oraz sejf i lodówka do dyspozycji. Woda butelkowana jest dostępna bez ograniczeń w barze przy recepcji. Hotel oferuje dwa bary jeden przy jadalni-basenie i drugi przy lobby. Bar przy recepcji bardzo zadymiony nie da się siedzieć jeśli ktoś nie pali! Drinki nie oszukiwane nawet lepsze niż w niektórych hotelach 5*. Jedzenie monotonne, głównie królował kurczak ryż parówki z warzywami, fasolę lepsze porcje mięsa były wydzielane przez kucharzy. Natomiast słodkości wyborne! Obsługa miła i pomocna mówiąca w w języku angielskim i rosyjskim. WiFi w hotelu bardzo słabiutkie, największy zasięg w lobby , Plaża hotelowa oddalona ok 1200 metrów, nieduża ,wynajmowana przez hotel. Nieduża rafa, dno piaszczyste, nie potrzeba butów do wody. Ręczniki pobiera się w hotelu jak również bilety na plażę. Obsługa na plaży nachalna licząca na napiwki! Bar na plaży płatny. W sezonie zimowym na plaży jak i w hotelowej stołówce bardzo tłoczno i to bez pełnego obłożenia. Nie wyobrażamy sobie pobytu latem. Cena, którą zapłaciliśmy była adekwatna do jakości. Po odcięciu opaski o 12 przestaje działać All inclusive! Przedłużanie doby jest możliwe tylko o 5h i koszt to 18$. Hotel polecamy osobom nie wymagającym. Serdeczne podziękowania dla fantastycznej i pomocnej pani rezydent Katarzyny Ratajczyk.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem