Opinie o Symbole Egiptu - Nil i Piramidy

5.3/6
(1152 opinie)
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Symbole Egiptu

    Nataliia, - 08.02.2024

    Szanowni Państwo, chciałabym skierować swoją uwagę na brak dokładnej informacji oraz nieprofesjonalne podejście do klienta. Dzisiaj próbując uzyskać informacji o szczegółach pobytu w hotelach, płatnościach oraz wycieczkach fakultatywnych Przedstawiciel firmy nie podała żadnych szczegółów. Mam nadzieje, że Państwa firma przyjmie moje uwagi z otwartością i zrozumieniem oraz podejmie odpowiednie kroki w celu poprawy jakości świadczonych usług.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Tragiczna wycieczka

    Mikołaj Adam, --- 09.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Biuro podróży zareklaomowało nam tę podróż jako rejs po Nilu podczas gdy na statku spędziliśmy łącznie 2 pełne dni. Cała wycieczka była dziką objazdówką gdzie więcej czasu spędziliśmy w autokarze budzili nas o jakiś dzikich godzinach jak 1 lub 3 w nocy i zwiedzanie do 19, odsypianie w busie. Dodatkowo wycieczka miała być all inclusive na miejscu okazało się że nic nie było wliczone w cenę, za wszystko musieliśmy płacić jak np. wifi, napoje, jedzenie oraz często toaletę. Już nigdy nie pojadę na jakąkolwiek wycieczkę z Państwa biurem podróży i każdemu będę odradzał

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    to był najgorszy wyjazd w moim życiu

    Rafal, --- 13.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Dzięki Temu wyjazdowi, przestałem już wyjeżdżać z rainbow na jakiekolwiek wakacje. Jedyne szczegó korzystam to loty czarterowe. Poprzednia opinia została wykasowana.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    49

    Skrajne zaniedbanie klienta

    Klaudia, Piotrków Trybunalski 12.01.2020

    Jako uczestnicy podróżujący z Warszawy po przyjeździe do Hurghady dostalismy pokój na zaledwie jedną godzinę (od 5 rano do 6) , po czym po całonocnym locie wylądowalismy w autokarze jadącym cały dzień do Asuanu, nie mając ciepłego posiłku przez 24 godziny. Suchy prowiant był bardzo złej jakości. Pobyt na statku Esmeralda nie był all inclusive. Ostatniego dnia lot do Warszawy był w środku nocy, a my zostaliśmy wykwaterowani o 12 w południe. Zmęczeni musieliśmy koczować cały dzień w lobby hotelowym. Nie wiadomo dlaczego zostaliśmy przetransportowani na lotnisko 5 godzin przed odlotem, gdzie nie było jak wypocząć. Zupełnie nie rozumiem po co hotel dla nas został wynajęty na tę jedną godzinę pierwszego dnia, zamiast na cały ostatni dzień. Loty w obydwie strony były spóźnione. Zabrałam na wycieczkę moją mamę, licząc że będzie miała godne warunki, ale nigdy nie spotkałam się z tak skandalicznym traktowaniem klienta. Jestem bardzo niezadowolona i nigdy więcej nie skorzystam z Państwa firmy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem