Opinie klientów o Club Lella Meriam

3.3 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
3.5
Plaża
3.3
Pokój
3.6
Położenie i okolica
3.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Bożena Teresa, Białystok 02.07.2022

Miłe zaskoczenie.

Czytając wcześniej komentarze byłam przekonana, że źle wybraliśmy hotel a tymczasem zostaliśmy mile zaskoczeni.- Co prawda hotel lata swojej świetności ma już za sobą, ale atmosfera, która tam panuje jest cudowna. Miła obsługa, szczególnie Pani Menager, której za wszystko serdecznie dziękujemy a zwłaszcza za piękną imprezę urodzinową mojego siostrzeńca. Hotel polecam również ze względu na animacje, którymi dzieci były zachwycone.- Na jedzenie również nie narzekamy, ponieważ było smaczne. Polecam ten hotel szczególnie dla rodzin z dziećmi.

5.0/6

Elżbieta, Polkowice 26.06.2022

Dobta

Hotel zaczyna przygotowywac się na sezon letni,pokoje sprzatanie,jednak brak wody w pokojach codziennie mogłaby być w butelce,ogolnie spokojnie

3.0/6

Aurelia, Korfantów 14.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Bardzo słabo.

Hotel zaniedbany. Zbyt mało personelu. Menadżer nie radzi sobie z problemami. Plaża brudna, nie sprzątana na bieżąco. Rainbow podaje nierzetelne informacje. Nieprawdą jest, że WiFi jest dostępne na terenie całego obiektu. W pokoju nie było klimatyzacji tylko nawiew, który nie działał poprawnie. Z kratki ścieków ej unosił się fetor. Określenie "hotel dla niewymagających" bardzo niefortunne, bo co to znaczy??? Pilotka na wycieczce do parku krokodyli sprawiała wrażenie osoby, której uczestnicy przeszkadzają w pracy. Na przyszłość z pewnością długo będę zastanawiała się nad wyborem oferty tego biura.

2.0/6

Jerzy 25.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Ten hotel to żenada

Hotel może kiedyś miał lata świetności i miał 4* ale aktualnie zaniedbany max.1*, wszędzie pełno uszkodzonych i zepsutych rzeczy. Przy basenie jest tylko jedna sprawna drabinka a basen jest dość duży, Pozostawione metalowe fragmenty po parasolach oraz wystające śrubki na obrzeżach basenu o które nie jest trudno ulec wypadkowi. Wieczorem na klatkach schodowych brak oświetlenia i przez cały pobyt coraz więcej na nich śmieci, butelek i suchych roślin. Nikt tego nie sprzątał. Basen kryty przedstawiony na fotce biura jest nieczynny i ma brudną wodę. Bar na plaży jest w opłakanym stanie sanitarnym nie mówiąc już o toalecie, która tam się znajduje. Na plaży brudno, rozkładające się ryby i wodorosty. Trudno znaleźć nieuszkodzony leżak, parasole też masakryczne sprawiające wrażenie,że za chwile się przewrócą. Pokój otrzymaliśmy brudny. Armatura łazienkowa zardzewiała.W łazience brudne ręczniki i dorodny karaczan. Kilkakrotnie chodziliśmy do recepcji i prosiliśmy o posprzątanie i wymianę ręczników. Doczekaliśmy się po 10 godzinach. Problem z otrzymaniem papieru toaletowego.Sprzątanie i wymiana ręczników przez cały pobyt odbyła się tylko 1 raz i w dodatku dzień przed wyjazdem a przy okazji zostały skradzione nam pieniądze.Sejf w pokoju nieczynny. Klimatyzacja raczej słabiutka. Wi-fi cud jak uda się połączyć. Jedzenie wyłącznie o wyznaczonych godzinach (trzy razy dziennie) i niezgodne czasowo z tym co podaje BP Rainbow. Wybór żywności mocno ograniczony. Żadnych możliwości przekąsek zwłaszcza jeśli ktoś wybiera się z dziećmi. Przy takich upałach żaden z barów nie serwuje lodu do napojów. Zrobienie sobie herbaty do śniadania było mocno utrudnione bo kurek do wrzątku był urwany przez cały pobyt. Uwagi zgłosiliśmy rezydentowi i na recepcji. Dysponujemy zdjęciami i filmami potwierdzającymi opisany stan. Cena mocno nieadekwatna w stosunku do tego wszystkiego co zastaliśmy na miejscu. Nie przypuszczaliśmy,że tak dobre biuro podróży może wysyłać tam swoich klientów. Zdecydowanie najgorszy hotel w jakim byliśmy. Najbardziej uciążliwe jest wpuszczanie na basen osób z zewnątrz, które nie dość,że hałasują to jeszcze opanowują basen, kradną (niestety bezpośrednio nas to dotknęło), zalewają wodą rzeczy gości hotelowych, sprawiają,że nie da się czuć komfortowo. Jest ich więcej niż gości hotelowych. Bardzo głośna muzyka codziennie do północy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem