Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
- prawie wszystko na bardzo wysokim poziomie - POLECAM!!! Nie spisała się tylko rezydentka która mieszkała od tego hotelu 500m a nie była przy zameldowaniu i wymeldowaniu nas ( 9osób) w tym hotelu Transfer powrotny na lotnisko zaplanowany był na godz. 0.55 ,podstawiono trzy autokary i brak informacji do którego mamy wsiadać ,przerzucaliśmy bagaże z jednego do drugiego bo każdy kierowca twierdził co innego dopiero po 15min. znalazła się osoba z obsługi hotelu która pokierowała nas do trzeciego ostatniego autobusu . Po zapakowaniu się podjechaliśmy po panią rezydent która była bardzo zdziwiona ,że mamy jakieś pretensje według niej wszyscy wszystko wiedzieli .... nie przeprosiła nawet za zaistniałą sytuację tylko usiadła obrażona obok kierowcy według mnie powinna podjechać z kierowcą po turystów ,mieć listę ,sprawdzać obecność REZYDENT - najsłabszy punkt tych wakacji ( do wymiany albo naprawy )
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel. Nazwa Iberostar mówi sama za siebie. Jak na Tunezję pełne pięć gwiazdek.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany. Wyżywienie OKI. jedynie śniadania monotematyczne. Pogoda dopisała. Wielki plus dla obsługi - zawsze uśmiechnięta i uczynna. Pokoje czyste i zadbane. Szkoda tylko, ze trzeba dopłacać za widok na morze. Brakowało nam też jakiejś rozrywki typu dyskoteka lub wieczorek przy dźwiękach muzyki. Oceniam na 5.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecamy. Rewelacyjny hotel w Mahdii z wygodnym dostępem na plażę. Położenie hotelu bardzo blisko pięknego historycznego centrum Mahdii. Pokoje bardzo ładne, czyste. Obsługa w hotelu uprzejma, zawsze uśmiechnięta i przyjaźnie nastawiona do gości.