Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna: 5

5.2/6
(379 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Tunezja

    Agata Kr 22.08.2022

    Wyjazd w czesci zwiedzanie, był w porządku jesli chodzi o spełnienie programu, jednak program realizowany w takim pośpiechu, że np poza obejrzeniem niemal w biegu kilku ul "suku" ciezko było przyjrzeć się przedmiotom i coś kupić, to samo przy zwiedzaniu wielu atrakcji np mowiono nam, że mamy X czasu a w efekcie było to brane prawie przez pół. Czesto zwiedzanie realizowane jest w szybkim tempie ale tak jak w Tunezji, po łebkach, to jeszcze się nie spotkałam... niestety. Jesli chodzi o wypoczynek: hotel bardzo ładny, jednak 5 gwiazdek jest mocno przesadzone za całokształt. Pokoje przejsciowe, gdzie zza kolejnych drzw słychać sąsiadów jak z za parawanu, nawet klikanie na komórce... krany tak zakamienione, że woda bryzga na wszystkie strony. Jedzenie dobre, ale obsługa dosyć opieszała, czesto i długo czekało się na stolik i sztućce. Plaża blisko, z parasolkami i leżakami, jednak kilkakrotnie widzielismy jak plazowa obsluga zabiera ręczniki i inne rzeczy z leżaków, żeby udostepnić innym lub przekłada na najblizszy... zajety przez kogoś leżak!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pozytywne zaskoczenie

    Olek 07.09.2024

    Jeśli szukacie miejsca gdzie można odpocząć w spokojnych warunkach, bez zgiełku, imprez i natłoku ewentów to Mahdia Palace będzie idealna. Obiekt nie jest nowy ale utrzymany w czystości. Oczywiście można się przyczepić nienajnowszych mebli w pokoju, ale kto kupuje wakacje w Tunezji, żeby tam siedzieć?... Na pewno atutem jest cudowna piaszczysta plaża, z niepłatymi leżakami, których nie trzeba jakoś wcześniej rezerwować. Od morza wieje cudowna bryza, która zachęca do spędzenia czasu nad wodą. Można sobie spacerować brzegiem i w ten sposób dojść do miasta leżącego ok 6 km od hotelu. Wi-Fi w miarę ok, posiłki może nie przygniatają różnorodnością ale każdy znajdzie coś dla siebie no i daktyle pycha. W pobliżu hotelu kilka sklepów, gdzie nie ma nahalnej obsługi i można w przyzwoitej cenie obkupić się w "oryginalne" pamiątki z wakacji.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Raczej polecam

    Dorota 20.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel czysty choć nie jest najnowszy. Dość zatłoczony ale obsługa w porządku. Codziennie zmieniana pościel i ręczniki w pokojach. Leżaki na basenie plaży często zajmowane przez pozostawione ręczniki ale zawsze można było znaleźć jakieś wolne miejsce. Wśród gości hotelowych dużo osób z Polski, Czech i Rosji. Wykupiłam opcję all inclusive. Dla mnie minusem był brak internetu w pokojach i przypominanie kelnerom o zamówionej kawie czy napoju. Skorzystałam ze spa oferowanego przez hotel ale wrażenia mieszane. Dużo Rosjan którzy byli dość głośni a i sama masażystka dość często krzyczała z pokoju coś do koleżanki przez co bardzo zakłócała relaks:( dużo

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ocena dotyczy ogólnej organizacji wyjazdu, pobytu oraz wycieczek fakultatywnych

    Ewa, POZNAŃ 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Plaża i część basenowa do wypoczynku bardzo atrakcyjne. Wyżywienie b. monotonne a owoce podawane do posiłków przeważnie niedojrzałe. Obsługa hotelowa i restauracyjna b. miła. co sprawiało przyjemny klimat pobytu w hotelu. Poziom obsługi rezydenta na b. niskim poziomie, jak sądzę na podstawie zdania tej Pani, z powodu zbytniego obłożenia ilością hoteli i tematów, które miała do ogarnięcia. Pani obsługiwała kilka hoteli i wycieczek jednocześnie-to nie jest rezydent dla klienta tylko dla Rainbow, tak być nie powinno. Pani rezydent nie miała czasu zająć się tematem pozostawionego przez zmęczenie w autokarze telefonu, co stwierdziłem zaraz po wejściu do hotelu. Autokar niestety już odjechał a Pani rezydent stwierdziła, że zajmie się tematem następnego dnia rano. Telefon oczywiście po takim czasie już się nie zanalazł. Ponadto pobyt obejmował 10 noclegów, ale czy można przyjąć za nocleg, kiedy do hotelu przyjeżdża się o 1. w nocy, albo kiedy o godz. 0.25 opuszcza się hotel aby dotrzeć na lotnisko ponieważ wylot jest między 4. a 5. rano ? Niestety nie ma wtedy czasu na spanie!!!! Powinno się płacić za 9 noclegów albo inaczej zaplanować przeloty. To jest naciąganie klienta. Czas dojazdu do hotelu miał nie przekraczać 40-50 min. wg informacji z biura a trwał ok.2,5 godz. Wykupione w Polsce przez biuro za złotówki wycieczki miały być znacznie tańsze niż te wykupione za waluty u rezydenta na miejscu - to nie prawda!!! Cena była zbliżona lub nawet nieco tańsza przy zakupie na miejscu w hotelu u rezydenta. Wycieczki bardzo ciekawe i dość dobrze zorganizowane. Byliśmy z żoną już na kilku wycieczkach z waszym biurem, ale oceniając całokształt tego wyjazdu, to mam wrażenie, że jakość obsługi znacznie spada. Pozdrawiam

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem