Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie polecam hotel dla osób, które nie mają wysokich wymagań co do animacji i jedzenia.Jak najbardziej pobyt dla osób, które spokojnie chcą spędzić czas.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt ok. Jednak nie polecam dla wymagających. Mimo że początek sezonu i pandemia. Obsługa bez zaangażowania. Plaża nie przygotowana.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu bardzo dobre, bezpośredni dostęp do pięknej piaszczystej plaży z piękną czystą wodą. Sporo leżaków bezpośrednio na plaży. Na terenie hotelu nieduży basen, leżaki wokół basenu oraz na terenie zielonym wokół drzew oliwkowych, usytuowane w miejscach gdzie można było schronić się w cieniu. Ilość leżaków skłaniała do tego aby wcześniej zajmować je w wybranych lokalizacjach. Wiele z nich było zajmowanych o bardzo wczesnych godzinach. Odbiór ręczników na początku dnia był stale spóźniony, nawet gdy obsługa była już na miejscu to oczekiwała wraz z tłumem gości na dostawę ręczników. Najsłabszym ogniwem była restauracja serwująca posiłki, ciągłe kolejki. Kolejki - bo brakowało talerzy, kolejki - bo brakowało szklanek do napojów, kolejki - przed smażonymi potrawami, kolejki - przed przygotowywanymi potrawami. Śniadania były bardzo słabe. Posiłki wyjątkowo monotonne. Pozytywnie wyróżniała się obsługa kelnerska, która obsługiwała stoliki, byli jedynymi pozytywnymi wyjątkami tej restauracji.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w Mahdii od4do18.09.2022r. To był nasz drugi pobyt w tym hotelu. Pierwszy przed 3 laty należał do bardzo udanych. Niestety nie możemy tego powiedzieć o tegorocznym. Wypoczynek zepsuł nam brak internetu i tym samym niemożność kontaktu z rodziną. WiFi było przez moment w ciągu kilku dni dopiero w drugim tygodniu pobytu. Można było wysłać SMS ale rozmowa nie była możliwa. Tłumaczenie rezydentki ze tak jest w całej Tunezji nie zadowoliło nas bo przecież biuro podróży zapewniało o WiFi przy recepcji. Drugi mankament to strasznie głośna muzyka przy basenie. W hotelu byli prawie sami starsi ludzie. Na prośbę o wyciszenie niegrzecznie odsyłano nas na plażę. Również zachowanie kelnerów było naganne. Wyraźnie faworyzowali tych którzy dawali napiwki, pozostali musieli prosić o sztućce czy serwetki. Natomiast pani sprzątająca pokój że swoich obowiązków wywiązywała się wzorowo! Niestety do Mahdi PLace już nie pojedziemy.