Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrażenia ogólne bardzo dobre, opis hotelu zgodny z ofertą Rainbow , polcam szczegolnie wycieczka Sahara (Tunezja w pigulce). Temperatury w lipcu wysokie, ale do zniesienia w hotelu klimatyzacja , nad morzem przyjemna bryza, morze cieple czyste mozna sie schłodzić. Wcieczka bardzo przyjemna obfita w atrakcje przemyślana, piekny wschod slonca na wyschnietym slonym jeziorem ,piesza nie trudna wedrowka po oazie zachwyca widokami , emocjonujaca przejazdzka jeepami po pustyni, nieziemskie wrazenia ,nawet na Saharze przez niska wilgotność temperatura 53 stopnie Celsjusza nie daje się mocno we znaki. Bardzo mili Tunezyjczycy i Tunezyjki, pyszne tunezyjskie wino, daktyle ,oliwa oraz harissa.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jako hotel raczej zadbany. Czystość w hotelu nie na najwyższym poziomie. Sprzątanie pokoju to raczej pobieżne zamiecienie podłogi. Plaża zamykana po godzinie 18. Basen podobnie. Animacje wieczorne w porządku, tylko szkoda, że przez cały wyjazd prawie to samo. Jedzenie różne, myślę że każdy coś dla siebie znajdzie. Żeby coś porządnego zjeść trzeba stać w kolejce bo np Pan robi na świeżo naleśniki, pizze czy smaży mięso bądź rybę. Co do ludzi na przykład w Mahdii na bazarkach, to strasznie natrętni, dopóki u nich czegoś nie kupisz nie dadzą Ci spokoju. Zresztą obsługa hotelu też, bardzo nastawiona na dostawanie napiwków. Leżaki na plaży i przy basenie to trzeba bardzo wcześnie zajmować, bo później jest problem ze znalezieniem miejsca pod parasolką, w cieniu albo samego leżaka, bo tak czasem też się zdarzało.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony jest sześć kilometrów od centrum Mahdi, w strefie turystycznej w cichej i spokojnej okolicy. Osoby planujące wypad do tego miasta mogą dojechać tam taksówką (przed hotelem - 5 DT w jedną stronę), lub wybrać się kolejką elektryczną, która dojeżdża do samej medyny. Stacja (Station Metro) znajduje się na wysokości hotelu po drugiej stronie ulicy - bilet w jedną stronę dla dwóch osób wynosi 1,100 DT. Bilety kupuje się u konduktora w pociągu, w samej Mahdi bilet powrotny kupujemy w kasie na stacji. Kompleks hotelowy jest bardzo duży i nowoczesny. Prezentuje się okazale i w pełni zasługuje na swoje 5*. Hotel leży nad samym morzem i posiada własną plażę (niestety dość wąską i w sezonie bardzo zatłoczoną). Basen jest duży i w zależności od turnusu bywa że jest tłoczno (trzeba rezerwować leżaki), jednak są też okresy gdzie jest przy basenach pusto o każdej porze. Na krytym basenie jest zawsze pełen luz, czasami ktoś korzysta z jacuzzi. Na hotelową zjeżdżalnię nie liczyłbym za bardzo, po naszym przyjeździe do hotelu rezydentka powiedziała nam, że przygotowują ją do sezonu. Ja byłem tutaj od 19 czerwca do 03 lipca i tylko jeden raz przez godzinę została uruchomiona (dla animatorów - chyba tylko w celach marketingowych). Później była znowu nieczynna. Na terenie hotelu znajduje się również parę boisk i siłownia. Animacje dla dzieci i dorosłych są super, na najwyższym poziomie. Nie można się nudzić. Przy basenach i na plaży są również stale obecni ratownicy (niestety, nie we wszystkich hotelach jest to standard). Hotel bardzo ładnie się prezentuje, jest czysty i zadbany. Pokoje są duże i i typowe jak na ten standard. Sprzątanie odbywa się codziennie, ręczniki również wymieniane są codziennie, pościel mieliśmy wymienioną po tygodniu pobytu. Środki czystości uzupełniane są na bieżąco. Wyżywienie jest bardzo urozmaicone i jak dla mnie smaczne, bardzo bogaty wybór ciast i owoców. Myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie odpowiedniego. Jadalnia jest duża i nie ma tłoku, zawsze są jakieś miejsce przy stolikach. W zdecydowanej większości kelnerzy sami witają gości i prowadzą do wolnego stolika, przyjmując zamówienie na napoje. Niestety są też negatywy (co najmniej dwóch kelnerów), którzy pracują na zły wizerunek hotelu. Jeden mimo napiwku udaje że nie widzi gości i obsługuje tylko wybrane osoby (goście musieli sami chodzić po napoje). Drugi bardzo nachalnie domagał się napiwku jeszcze przed obsłużeniem gości. Myślę że w tym zakresie były ze strony gości jakieś skargi, ponieważ w połowie naszego pobytu podejście tych gorszych kelnerów zmieniło się. Będąc w tym hotelu warto się wybrać do centrum Mahdi, jest co zobaczyć. Gorąco polecam również dwudniową wycieczkę na Saharę (210 DT - w zasadzie jest to objazd całego południa Tunezji, z noclegiem w hotelu). Z kolei wycieczka na północ do Tunisu, Kartaginy i Sidi Bou Said również jest wspaniała (90 DT). Przewodnicy są tunezyjscy, ale mówiący po polsku, można bardzo wiele zobaczyć i dowiedzieć się wiele wspaniałych rzeczy.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wakacjach byliśmy z żoną na początku sierpnia 2017 roku. Pobyt bardzo udany, piękny hotel, było niestety parę mankamentów. Restauracja nie wyrabia - 5 pięter na każdym 165 pokoi - za mała restauracja, za mało obsługi, jedzenia czasem brakowało. W weekendy zjeżdżają się goście z Algierii wtedy naprawdę jest spęd! Warto się po prostu ulotnić na jakąś wycieczkę! Plaża za mała! Często już o godzinie 8 brak leżaków i parasoli - masakra!