Opinie klientów o Paradis Palace

4.5 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.8
Pokój
4.3
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Urszula, Czerwionka -Leszczyny 26.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wypoczynek bardzo udany

Miejsce piękne,morze ciepłe,baseny czyste ,obsługa rewelacyjna,jedzenie bardzo smaczne ,drinki zimne i jak dla mnie wystarczająco mocne,poprostu super.

5.5/6

Katarzyna, Gdańsk 08.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

rajskie wakacje w Tunezji

Paradis Palace - lipiec 2023 - moja subiektywna ocena 1. Pokoje - są w 2 budynkach głównych znajdujących się bliżej plaży i przy basenach, przy których prowadzone są animacje oraz bungalowach zlokalizowanych w tylnej części hotelu, gdzie również jest cichy basen. Mój apartament dwu pokojowy znajdował się w budynku głównym z widokiem na morze i baseny. Uwaga w pokoju pomimo zamkniętego balkonu do 23 było głośno, ale można było oglądać animacje wieczorne bez wychodzenia :-) W pokoju suszarka, telewizor, lodówka i sejf (za dodatkową opłatą). Na klimatyzację w obu pokojach nie mogę narzekać, w łazience brak klimy. Codziennie donoszona woda w dużych butelkach. Pani sprzątająca bardzo miła, uśmiechnięta i bardzo kreatywna w ozdabianiu łózka i pokoju. Co mnie zaskoczyło to klasyczny klucz do pokoju (a nie karta magnetyczna). 2. Recepcja i zameldowanie. Przyjechaliśmy o 3 w nocy - od razu dostaliśmy pokój - ale rodzinny zamiast apartamentu. Rano pokój został zmieniony zgodnie z rezerwacją. Obsługa bardzo uprzejma i pomocna. Bez problemu można było porozumieć się w języku angielskim. Oczywiście cała obsługa znała też francuski. 3. Baseny - czynne do 18 - później wszyscy wypraszani i nasypywany był chlor. Rano w basenach pierwsze osoby kąpały się już o 7 rano. W hotelu są następujące baseny: basen ze zjeżdżalnią czynną okresowo (z przerwą na lunch), basen z animacjami i barem w wodzie podającym lemoniadę, brodzik dla dzieci oraz cichy basen z leżakami w wodzi i okresowo czynnym hydromasażem oraz barem w wodzie serwującym napoje bezalkoholowe. Kafelki koło basenu są dość śliskie. Ręczniki za kaucją (10 dinarów) do odbioru w barze barbecue. Wymiana raz na tydzień. 4. Leżaki - materace na leżaki przynoszone rano przez obsługę. Spora ilość parasoli. Rezerwacja leżaków - ręczniki pozostawione z samego rana przed 7 przy których nikogo nie było były zbierane przez obsługę. Obsługa pomagała znaleźć wolne miejsca i przenosiła leżaki - jak nie było leżaków to dostawiali małe rozkładane leżaki. Na trawniku pomiędzy morzem a basenami w czasie mojego pobytu zamontowano parasole. Na plaży bardzo duża ilość leżaków. 5. Plaża - piaszczysta, duża, z palmami. Morze w zależności od wiatrów czyste albo z naniesionymi wodorostami. Woda cudownie ciepła. Na plaży 2 pola do siatkówki, boisko do piłki nożnej, sprzęt do wypożyczenia. W czasie mojego pobytu powstawał też na plaży beach bar (obecnie jest już czynny). 6. Animatorzy - zgrany zespół, który nienachalnie angażował turystów do zabawy, a animatorki zachęcały dzieci do zajęć w mini clubie. Od rana do wieczora coś się działo (aqua aerobic, piłka wodna, siatkówka, zumba, aerobic, zawody w wodzie, rzutki, boccia, nauka języka arabskiego, a wieczorem mini disco i występy). Jest też stół do ping-ponga (paletki na recepcji). 7. Wyżywienie. W głównej restauracji (brak klimy) serwowane śniadania i kolacje. Wystarczająca ilość stolików i kelnerów. Nie trzeba było czekać na obsługę, która była bardzo uprzejma i uśmiechnięta. Do kolacji napoje przynoszone przez kelnerów. Śniadania jak dla mnie najsłabsze. Bardzo dużo na słodko (jogurty, naleśniki, ciastka, rogaliki, smażone oponki, dżemy, ale na słono też się trochę znalazło). Kolacje tematyczne, nie brakowało owoców morza jak i miejscowych specjałów, a dla niejadków zawsze znalazła się pizza. Lunch wydawany był przy plaży. A później w tym samym miejscu przekąski na słodko. 8. Bar. Eden bar jeżeli zamawiało się na miejscu to napoje podawane w szkle, na basen wydawane w plastiku. Kelnerzy chodzili też przy basenie i można było zamawiać. Barbecue bar przy plaży to napoje bezalkoholowe oraz piwo i wino. Bar na plaży (jak byłam był dopiero budowany). Sky bar - czynny wieczorami dodatkowo płatny, kawiarnia mauretańska - dodatkowo płatna. Możliwość zamówienia sziszy - 30 dinarów. 9. Ogrody - przepięknie utrzymane - dużo zieleni - spacer alejkami w tym upale bardzo przyjemny. 10. Hotel ma swoje niedociągnięcia ale jego największym atutem są ludzie. Sympatyczni, uśmiechnięci, starający się pomóc. Kelnerzy zapamiętujący co lubisz, pilnujący aby Twój kieliszek był pełen cały czas. Boy interesujący się Twoim krajem. Szef kuchni dopytujący się jak smakują potrawy. Animatorzy umilający czas. To wszystko sprawiło, że hotel oceniam wysoko.

5.0/6

Łukasz, Tomaszów Mazowiecki 27.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wakacje Sierpień 2023

Plaża piękna, palmy, piasek, wielbłądy. Jedzenie pyszne każdy znajdzie coś dla siebie, dużo owoców morza. Pokoje powiedzmy na 4, ale sporzatane codziennie . Hotel baseny super.

4.0/6

Dariusz, Gdynia 29.08.2022

I tak i nie.

Pobyt tydzień / druga połowa sierpnia 2022. 1. Transfer z lotniska w Monastyrze 1,5 godz. Hotel generalnie średniej wielkości, mieliśmy "apartment" rodzinny z dwoma pomieszczeniami w budynku głównym z widokiem na morze bez dopłaty. Standard typowa Afryka - wymaga remontu, ale jeszcze się trzyma i nie jest tak źle. O dziwo wygodne materace w łóżkach, pościel czysta, serwis sprzątający nasz pokój bardzo ok. Pani otrzymała parę dinarów i naprawdę się starała. Bungalowy stylowe, roślinność wśród nich robi wrażenie, ale o standardzie się nie wypowiem bo nie widziałem wnętrz. W hotelu internetu brak, coś grzebali i chwilę działał po czym znów go nie było. Można kupić na lotnisku lub w samym hotelu SIM Internet only. W hotelu 60% Francuzów, trochę Niemców, mało Polaków, reszta to tubylcy. 2. Napoje - Cola, Boga (Sprite), piwo i wino ok. W drinkach nie gustujemy to się nie wypowiem, ale zasłyszanie inni twierdzili że ujdą czyli jak wszędzie (słodko). Kawa z automatów Nescafe - do wypicia, soki w restauracji na maxa słodkie - znaczy się z prochu i tu raczej nie do picia. Woda butelki lub baniak w restauracji. Jeździmy tylko ze swoimi kubkami a widząc te ichniejsze i jak są myte, to nie wiem czy bym cokolwiek z nich wypił. Jak się kończą, to obsługa wydaje w papierowych 100ml od kawy. 3. Jedzenie - to niestety najsłabszy punkt w hotelu. Dni tematyczne to mit. Chyba najgorsze żywienie z jakim mieliśmy do czynienia do tej pory. Nie będę się rozpisywał, bo choć nie jesteśmy wybredni to naprawdę ciężko było cokolwiek wybrać zjadliwego prócz owoców i deserów. I tu bardzo pozytywna uwaga - tunezyjskie brzoskwinie to poezja, lepsze niż greckie. W zasadzie na lunch jedliśmy tylko arbuzy i brzoskwinie. Totalnie negatywna uwaga - brak frytek, nosz jak w zasadzie tak powszechny i w miarę tani produkt jest niedostępny w tym hotelu ? 4. Baseny - leżaki zajmowane od godz. 7, wszystkie 3 baseny ok, chociaż po południu już woda robi się mętna. Nie ma tłoku, każdy znajdzie sobie na spokojnie miejsce. Plaża czysta ( nie wliczając przy brzegu masy odchodów "turystycznych" wielbłądów ) i bardzo szeroka, dużo miejsca i wolnych parasoli / leżaków. Morze Śródziemne w tej części to termicznie bajka (30*C), w sierpniu prawie tak ciepłe jak Morze Czerwone i co ciekawe cieplejsze niż woda w basenach. Nie warto zabierać masek czy płetw, bo prócz meduz, kilku ryb i (fart) latającej rybki nic nie widzieliśmy. 5. Animacje - nie nasza bajka, wolimy odpoczynek ale jakieś aktywności organizowali. Water polo, siatkówka itp. Show wieczorem - byliśmy raz. Fakir ok, ale reszta słaba, zresztą organizowana przez animatorów. Ale najbardziej co drażni, to poziom głośności muzyki towarzyszącej występom i po ich zakończeniu. Woodstock wysiada poziomem decybeli .... Koszmarnie głośno od 21 do północy. Ludzie wręcz uciekali sprzed sceny z powodu przekroczenia progu bólu. Ps. Polecam wybrać się do Mediny i fortu w Hammamet. Taxi z hotelu za grosze, a miejsce warte odwiedzenia. Można zrobić fajne zakupy. Reasumując - biuro Rainbow bez zarzutu, wakacje udane gdyby nie to żarcie ....
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem