Opinie klientów o El Mehdi Beach Resort

3.0 /6
opinia
Obsługa hotelowa
1.0
Plaża
5.0
Pokój
2.0
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Kinga 21.08.2024
Termin pobytu: sierpień 2024

Mieszane uczucia

Zachęceni pozytywnymi opiniami wybraliśmy hotel El Mehdi na wycieczkę last minute. Po przylocie na lotnisku przywitała nas niemiła niespodzianka - hotel był przepełniony. Nasz los dzieliliśmy z innymi uczestnikami wycieczki, którzy również wykupili wypoczynek w hotelu el Mehdi. Zostaliśmy wysłani na jedną noc do hotelu Rosa Beach w Monastyrze, który według standaryzacji własnej Rainbow Tours jest oceniony niżej niż el Mehdi, co również w rzeczywistości przekłada się na widocznie niższy standard w każdej dziedzinie. Po straconym dniu zostaliśmy przewiezieni do właściwego hotelu, w którym musieliśmy czekać do godz. 14, aby się zameldować. Dalej było tylko gorzej. Zostaliśmy zakwaterowani w bungalowie - w suterenie obok hotelu, która przypominała pokoje pracownicze - mimo, że według umowy zakupiliśmy pokój standardowy. Próbowaliśmy samodzielnie oraz wraz z rezydentką interweniować o zmianę pokoju, jednak panowie w recepcji byli aroganccy i podnosili na nas głos. W końcu udało się wynegocjować zmianę pokoju, która miała nastąpić w następnym dniu. Dla nas był to kolejny stracony dzień - na walizkach - musieliśmy opuścić bungalow do godz. 12, a następnie czekać na nowy pokój do godz. 14. Przy tygodniowym pobycie strata 3 dni to bardzo dużo. Co do samego hotelu: obiekt jest duży i zadbany. Jedzenie na plus, widać, że starają się jakkolwiek urozmaicać. Czystość jak to w Tunezji, pozostawia trochę do życzenia, ale tragedii nie ma, W hotelu większość gości stanowią Francuzi, Tunezyjczycy i Włosi - szczególnie ci ostatni wydają się być uprzywilejowani. Poza tym niestety trzeba się liczyć z bitwą o leżaki, szczególnie na plaży, gdyż większość gości „rezerwuje” je już w godzinach wczesnoporannych. Animacje są głównie przy basenie, co jest trochę na minus jeżeli ktoś spędza dzień na plaży. Plaża czysta, śmieci są na bieżąco sprzątane, ale w morzu miejscami śmierdzi paliwem. Mamy mieszane odczucia co do wyjazdu. Jeszcze niewiadomo czy wina leżała po stronie Rainbow czy hotelu, jednak ktoś zawiódł, a ucierpieliśmy na tym My. Gdyby liczyć od 4 dnia pobytu, wypoczynek można uznać za udany, ale kosztem tułaczki po hotelach i życiem na walizkach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem