Opinie o Rosa Beach Thalasso & Spa

Kategoria lokalna 4

4.6/6
(258 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.5
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Możemy polecić.

    ANGELIKA, ŁÓDŹ 02.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Dzisiaj wróciliśmy, baliśmy się po przeczytaniu opinii ale śmiało można polecić. Jedzenia nie brakowało, kolejki były tylko w miejscach w których gotowali lub smażyli na bierząco. Woda w basenach ok(słona). Pokoje też spoko, czystość jak to w krajach Arabskich, zawsze mogło być lepiej ale da się spokojnie przeżyć. Obsługa bardzo miła i pomocna. Zawiodło nas jedynie zoo bo szczerze nie warto za takie pieniądze( ratują je tylko lemury).

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje 2024

    Irena, Rąty 14.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Ogólne wrażenie dobre, trochę początek był nerwowy, ponieważ pokoje nie były jeszcze przygotowane o godz. 21:00, sytuacja się unormowała dopiero po dwóch dniach. Jedzenie różnorodne, każdy mógł wyszukać coś dla siebie. Wspaniałe wejście do morza, woda wspaniała. Do basenu tylko jedna drabinka, przydałoby się jeszcze jedno. Otoczenie basenu i wewnątrz bardzo przyjemne. co nas zaskoczyło to pogoda - trzy razy była burza z deszczem. Skorzystaliśmy z jednodniowej wycieczki - super przewodnik z Tunezji wspaniale mówił po polsku.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Egzotyczne wakacje w Tunezji

    Krzysztof, Koszalin 26.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Wyjazd do Tunezji okazał się strzałem w dziesiątkę. Rewelacyjnie spędzony tydzień z rodzinką. Obsługa hotelu bardzo przyjazna, jedzenie urozmaicone, animacje dla dzieci codziennie. Polecam każdemu kto chce z dziećmi miło spędzić czas w egzotycznym kraju. Jedynym minusem są komary, które gryzły po nocach (zabierzcie ze sobą środki na komary), osoby z wrażliwym żołądkiem lepiej aby zaopatrzyły się w węgiel aktywny i stoperan :-). Zwiedzajcie Monastyr na własną rękę (za 20-25 dinarów taksówką spod hotelu dojedziecie do centrum). Polecam dla rodzin wycieczkę fakultatywną do zoo, kontakt ze zwierzętami tutaj wygląda inaczej, zwierzęta są na wybiegach a nie w klatkach. Pozdrawiamy serdecznie kelnera Karima, który miał ogromne serducho dla naszej córki, bardzo przyjazny, młody człowiek. Proponuję w hotelu dopłacić do pokoju z widokiem na morze, bo jak weźmiecie standardowy pokój, to widok będzie na ścianę muru i zasieki :-).

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Nareszcie udało się wyjechać...

    SEBASTIAN, Bielsko-Biała 09.07.2021

    Po zamieszaniu spowodowanym Pandemią Covid 19 i jej skutkach w końcu udało się wyjechać. Wyjazd ogólnie oceniam na duży plus. Świetni animatorzy i dużo różnorodnych możliwości spędzania wolnego czasu, rozmaite animacje gry zabawy masaże wycieczki itp. Każdy z pracowników hotelu miły, zaangażowany, pomocny. Hotel, okolice i sam Monastyr uważam za bardzo bezpieczne a samych mieszkańców za miłych i kulturalnych pomimo wiecznej chęci sprzedaży pamiątek i innych rzeczy po czasem nieco zawyżonych cenach (warto się targować). Niestety kraje Arabskie mają to do siebie, że poza hotelem mnóstwo śmieci, ale sam teren hotelu, plaża hotelowa czyste i zadbane. Jedzenie dobre i różnorodne. pokoje czyste i codziennie sprzątane. Z uwagi na nieduże obłożenie w weekend do hotelu zjeżdżają się miejscowi na imprezy organizowane tylko dla nich niestety dużo bardziej atrakcyjne niż dla turystów z zagranicy mieszkających w hotelu (różnorodna kuchnia i muzyka na żywo po cenach dużo niższych niż te dostępne dla faktycznych gości hotelowych ). Podczas takiego weekendowego szaleństwa ktoś próbował się włamać do naszego pokoju. Obsługa bez problemu wymieniła nam pokój … trudno  Odpoczęliśmy i w końcu udało się naładować baterie. Nie mamy dużych wymagań, ale brakowało nam wsparcia po stronie organizatora. Osobiście nie mam problemów z językiem Angielskim więc nie miałem bariery komunikacyjnej, ale niestety ze strony Rainbow brak wsparcia od Pani rezydent. Której globalnie nie było. Po dwóch dniach pojawiła się w końcu w hotelu i jedynym co ją interesowało była sprzedaż dodatkowych wycieczek lub wymiana waluty. Nie była nawet zainteresowana tym żeby odpowiedzieć na pytania :O. Poza tym dała nr telefony i tyle ją widzieli  Brak wsparcia, dla osób które nie znają języków obcych i osób starszych. Zaletą jest to, że część Tunezyjczyków chociaż szczątkowo mówi po naszemu  Jedyny „–„ po stroni hotelu lub może bardziej po stronie informacji od organizatora to brak faktycznej możliwości skorzystania z Restauracji A’la Carte. Brak terminów pomimo niewielkiego obłożenia. Dodatkowo na samej kolacji (dla tych co się załapali  nam się niestety nie udało a byliśmy na 11 dni :O) podane dokładnie to samo co było danego dnia dostępne w ramach all inclusive.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem