Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tunezja naprawdę zaskoczyła mnie - jedyne państwo w którym nie kwitnie dyktatura postawiło na turystykę i to był strzał w dziesiątkę - jeszcze tylko nauczy się sprzątać walające się śmieci i może stawić czoło Egiptowi i Turcji :) Ja podczas swojego pobytu naprawdę wypoczęłam - jedyne co mnie denerwowało to marudzenie rodaków - na szczęście szum ciepłego morza, pogoda i widoki zepchnęły te niedogodność na drugi plan :) Tunezję warto odwiedzić !
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ciekawa lokalizacja i bliskość do dwóch ciekawych do zwiedzenia miast. plaża przylegająca do hotelu, zadbana i z dodatkowymi atrakcjami. duży basen i wyposażenie. pomocny i aktywny personel. duża dbałość o czystość i wygodę oraz bezpieczeństwo gości hotelowych.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt uważamy za udany, obsługa bardzo pomocna, wyżywienie bez zarzutów, pokój wystarczający duży codziennie sprzątany ręczniki codziennie wymieniane ogólnie rzecz biorąc hotel godny polecenia. Anna Janusz, Będzin
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Można by uznać wakacje w "Neptunia" w czerwcy 2025 za bardzo udane i wspaniałe ale,,, jest kilka minusów , które psują wrażenie : 1) Wiele gości Hotelu "Neptunia"- ostrzegało nas o tym że w hotelowym sklepie "Achmat" oszukuje się gości na duże kwoty, Ale niestety, nie posłuchaliśmy porad osób życzliwych i również niestety , doświadczyliśmy nieprzyjemną sytuację, kiedy właściciel tego sklepu( wraz z pracownikiem) próbował nas oszukać , doliczając na końcu rachunku kwotę, która o ponad 200% większą, niż była ustalona podczas (tradycyjnych ) negocjacji. Oczywiście, to był nasz błąd że nie posłuchaliśmy ostrzeżeń życzliwych nam gości Hotelu , tym bardziej że ceny w sklepie Achmat" , nawet po dłuższych negocjacjach są w 4 - 10 razy wyższe , niż stałe, napisane ceny w sklepie Market , który znajduje się w 5= minut spacerem, kierując się w lewą stronę od wyjścia z Hotelu i po przejściu na drugą stronę drogi. 2) Kolejnym problemem był brak suszarki w łazience i po pływaniu w morzu trzeba było iść na kolację z mokrymi włosami, co miało negatywny wpływ nie tylko na samopoczucie ale i na stan zdrowia zatok ( przeziębienie). 3) No i mały wybór świeżych owoców, warzyw, zieleni w sałatkach , możemy uznać za wadę dla nas, kochających zdrowe odżywianie.. 4) Brak zajęć z aerobiku lub podobnych aktywnych treningów, brak siłowni i dość mało animacji, które uaktywniały by wypoczywających gości do ruchu ... 5) Godziny obiadu ustawione w krótkim przedziale i tylko do godziny 14 , a nie do 15, co uniemożliwia korzystanie z wielu atrakcji i zwiedzania miasta, Ale plusów jest znacznie więcej : wielkim plusem była miła, uprzejma obsługa Hotelu, smaczna,( chociaż, dość prosta- "domowa" kuchnia. profesjonalne masaże w SPA, a najważniejsze: bliskość morza i plaży!. Na plaże polecamy: pływanie katamaranem , prowadzonym przez prawdziwego " Robisona Crusoe" i wiele innych atrakcji wodnych. Ogólnie, polecamy wakacje w "Neptunia" Hotel ale NIE POLECAMY korzystania ze sklepu na terenie Hotelu, który administracja Hotelu wynajęła do prowadzenia dla Firmy/ Osoby nie zbyt uczciwej, a która psuje całość pozytywnych wrażeń o pobycie w Hotelu, ponieważ nikt nie lubi być traktowany cynicznie i perfidnie przez sprzedawcę, , który najpierw uśmiecha się do nas i dość dobre mówi po polsku, a następnie- próbuje oszukać, cynicznie wykorzystać nasze zaufanie i pozytywne nastawienie. .... Ale najważniejsze: Wielkie podziękowanie dla Rainbow za świetną organizację odbioru z lotniska i z Hotelu- klimatyzowanymi autokarami, z bardzo miłymi iuiprzejmymi kierowcami!