Opinie klientów o IBEROSTAR Selection Royal El Mansour

5.5 /6
59 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Elżbieta, Warszawa 25.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Wakacje _ Tunezja padzieenik 2022

Spędziłam w hotelu Iberostar Royal. Jestem mega zadowolona. Właściwie nie mam jeden rzeczy która mi się nie podobała. Wszystko na 6. Mogę polecać każdemu z całą odpowiedzialnością. Biuro Rainbow jest super.

6.0/6

ladylavender 13.06.2022

Udany pobyt

Byłam w tym hotelu po raz drugi, wiec już to świadczy o mojej pozytywnej opinii. Znam większość hoteli w Mahdii i uważam że Iberostar jest najlepszy z nich. Położony jest najbliżej centrum, więc miasteczko jest na wyciągnięcie ręki. Pokoje są bardzo duże i przestronne. Warto wybrać pokój z widokiem na morze, bo pozostałe są od ulicy. Jeśli ktoś lubi posiedzieć na balkonie, to naraża się na hałas z dość ruchliwej ulicy. Na duży plus zasługuje kuchnia. Codziennie jest duży wybór dań od typowo europejskich po tunezyjskie. Obsługa jest bardzo pomocna i reaguje na każda prośbę. Jedyny zarzut i duży minus nie dotyczy hotelu, a wycieczki na Saharę organizowanej przez Rainbow. Wycieczka jest standardowo dwudniowa. Pierwszy dzień – nie mam zarzutów, wszystko było zorganizowane dobrze. Minus – hotel w Douz, w którym jest nocleg podczas tej wycieczki. W miarę dobrze utrzymany, ale stary hotel z dość przygnębiającymi pokojami nawet na jedną noc był dla mnie elementem mocno psującym wrażenia z wycieczki. Część drugiego dnia to strata czasu i pieniędzy. Z hotelu autokar wyruszył o świcie, by dotrzeć na słone jezioro i zdążyć na wschód słońca. Następnie zwiedzaliśmy plantację palm daktylowych. Kolejnym punktem była obowiązkowa wycieczka jeepami do wioski Star Wars. Tutaj pierwszy zgrzyt – w jeepach 7 osób + kierowca. Było bardzo ciasno, niewygodnie, a podróż przez pustynię jest dość wyboista. Gdyby trwała tylko do wioski SW i z powrotem, byłoby do przeżycia. Niestety tymi jeepami zawieziono nas do oazy górskiej (częściowo przez pustynię, częściowo drogą asfaltową). Całość trwała ok 3h. Kolejna, ostatnia i najgorsza część wycieczki, do której mam główne i największe zarzuty, to 3h jazdy autokarem do Kairuanu – tylko po to, by zobaczyć z zewnątrz tamtejszy meczet i zrobić (lub nie) zakupy w sklepie poleconym przez pilota (!). Następnie kolejne 3h w autokarze - powrót do Mahdii. Kompletnie bez sensu wożono nas z południa na północ kraju i potem znów na południe. Można było zakończyć wycieczkę w oazie górskiej i odwieźć ludzi do hoteli. Rainbow Tours - zmieńcie to!

6.0/6

Jakub, Katowice 11.05.2019

Relaksujący wypoczynek

Drugi rok z rzędu wybrałem się na wakacje do Tunezji. Bardziej był to zbieg okoliczności niż zamierzone działanie, nie żałuję jednak ani trochę. Podobnie, drugi rok z rzędu gościłem w jednym z hoteli sieci Iberostar. Tak samo jak powyżej, zero rozczarowania. Hotele tej marki są świetne. Dobrze przygotowane, przemyślane, pełne atrakcji oraz dobrej obsługi. Ten, nieco mniej przeznaczony dla dzieci, jest idealnym miejsce na spokojne wakacje bez wszędobylskiego zgiełku.

5.5/6

Beata, Warszawa 27.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

udane wakacje

Hotel ok ale ​według mnie nie jest to 5* ale max 4,5*. Ciekawe jak Rainbow kategoryzuje hotele - jak po ich gwiazdkach zorientować się który hotel jest naprawdę dobry? ​Posiłki smaczne i urozmaicone. Szokiem dla mnie było, że do posiłków nie było masła, tylko margaryna. Personel fantastyczny, wszyscy uśmiechnięci, ​uczynni, prawie czytali w myślach. ​Na miejscu organizacja beznadziejna. Przy powrocie autobus odjechał 5 minut wcześniej i nie zabrał mnie, musiał wracać, czekałam pół godziny. Rezydentka ​Justyna sprawiała wrażenie, że jest tam jakby za karę, robiła łaskę że jest, udzielała nie sprawdzonych informacji​, nie potrafiła odpowiedzieć na większość pytań.
1891015
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem