Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(350 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Tunezja po raz pierwszy

    Robert, --- 05.09.2022

    Witam, Tunezja po raz pierwszy i na chwilę obecną ostatni. Hotel czysty, poza hotelem totalnie inny świat ( brud, syf). Niezły basen z dużą ilością lokalnych turystów. Braki leżaków na basenie, które były rezerwowane wieczorem. Nikt nad tym nie panował. Jedzenie słabe, monotonne. Kolejki w restauracji w oczekiwaniu na stoliki, sztućce, szklanki. Bar snack bar nie działał, deklarowany bar na plaży nie działał. Drinki w ofercie all inculisives nie do wypicia. Dostępna woda pitna bez żadnych ograniczeń. Animacje dzień w dzień identyczne (włącznie z muzyką). Głośna muzyka na basenia nie pozwalająca na normalna rozmowę. Reasumując: byłem, widziałem, nie polecam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Słabo, polecamy jedynie na krótki wypad

    MariO 29.08.2024

    Oferta last minute, więc oczywiste, że wsadzili nas do najgorszego pokoju. Nie dajcie się zakwaterować na poziomie -2 a już nanl pewno w pokoju 3125. Śmiedzi, ciemno, staro, wilgoć. Jedzenie bardzo słabe, tłumy, brak miejsc i walka o talerze. Fajna plaża, ale niesprzątana, więc syf. Na basenoe bardzo gorąco, bie nie ma przepływu powietrza. Ale sam hotel ogólnie nie najgorszy. Miejsce też fajne. Polecamy na krótkie wypady.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel nie powinien mieć 5 gwiazdek

    Jacek 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    W czasie naszego pobytu była zatkana umywalka, nie działały przez 3 dni telewizory, w pokojach było ciężko z wifi, klimatyzacja kapała woda podczas czyszczenie wyleciała czarna maź, po czyszczenie woda nadal kapała w wyniku obaw o zdrowie nie używaliśmy jej wcale. Powrót samolotem z biura raibow to podróż jak w lodówce gdzie załogo stwierdziła że nic nie da się zrobić. Biuro od tygodnia nie odpowiada na reklamację. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego biura.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Obiektywnie 3*

    Sławek 26.06.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Hotel z całą pewnością nie zasługuje na 5* - raczej 3. Hoć hol i obszar wokół hotelu jest dość zadbany to same pokoje mają już lata swojej świetności daleko za sobą. Poza tym Polacy lokowani są na parterze (poziom -2), gdzie standard nieco odbiega od tych zlokalizowanych na wyższych piętrach - duszący zapach, brak wykładziny w pokoju (płytki), zamiast normalnej pościeli przykurzone koce i prześcieradła. Osobiście nie oczekiwałem luksusów ale czystości i schludnosci dlatego wybrałem 5* i po przekroczeniu progu hotelu takie odczucie miałem jednak po zjechaniu na poziom -2 i wejściu do pokoju rzeczywiśtość okazała się wyraźnie inna. W restauracji brakuje wentylacji - po wizycie ubranie przesiąka zapachem jedzenia; i jest stanowczo za mała - tłum turystów w godzinach szczytu. Plus to na pewno plaża - piękna.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem