Opinie o Mahdia Palace

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(363 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje w "Pałacu"

    Dorota, --- 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel Mahdia Palace lata świetności ma już za sobą. na pierwszy rzut oka wszystko pięknie, ale gdy opadnie pierwsze zauroczenie oczom gości ukazuje się następujący obraz: wykładzina w pokojach lepiąca się z brudu, ciśnienie wody pod prysznicem zerowe, ręczniki szare, stare, zardzewiałe lodówki, przedpotopowe suszarki do włosów, zerwane firanki (oceniam tylko mój pokój, podobno standard), klimatyzacja działa bez zastrzeżeń. Osoby sprzątające ograniczały się do ścielenia łóżek. Jak tłumaczył mi manager hotelu formuła 5 gwiazdek to oprawa muzyczna smutnego pana przygrywającego zawsze te same smętne kawałki, a goście hotelowi są na 3 gwiazdki i nie zasługują na taki hotel, bo brudzą. W hotelowej restauracji notoryczny brak talerzy, pomimo podzielenia posiłków na dwie tury, a obsługa przygotowuje posiłki dopiero, gdy goście wchodzą, więc trzeba się przygotować na kolejki. W hotelu jest jedna restauracja w ramach all inclusive, pozostałe płatne, nawet tunezyjska herbata wymaga zapłacenia 6 dinarów. Snack bar to lodówka przy basenie z kilkoma kawałkami pizzy i starymi ciasteczkami. Rozrywki wieczorne odbyły się dopiero po naszej interwencji. To co zasługuje na pochwałę to plaża i personel, który bardzo się stara, ale czy to wystarczy?

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Tunezja po raz pierwszy

    Robert, --- 05.09.2022

    Witam, Tunezja po raz pierwszy i na chwilę obecną ostatni. Hotel czysty, poza hotelem totalnie inny świat ( brud, syf). Niezły basen z dużą ilością lokalnych turystów. Braki leżaków na basenie, które były rezerwowane wieczorem. Nikt nad tym nie panował. Jedzenie słabe, monotonne. Kolejki w restauracji w oczekiwaniu na stoliki, sztućce, szklanki. Bar snack bar nie działał, deklarowany bar na plaży nie działał. Drinki w ofercie all inculisives nie do wypicia. Dostępna woda pitna bez żadnych ograniczeń. Animacje dzień w dzień identyczne (włącznie z muzyką). Głośna muzyka na basenia nie pozwalająca na normalna rozmowę. Reasumując: byłem, widziałem, nie polecam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Słabo, polecamy jedynie na krótki wypad

    MariO 29.08.2024

    Oferta last minute, więc oczywiste, że wsadzili nas do najgorszego pokoju. Nie dajcie się zakwaterować na poziomie -2 a już nanl pewno w pokoju 3125. Śmiedzi, ciemno, staro, wilgoć. Jedzenie bardzo słabe, tłumy, brak miejsc i walka o talerze. Fajna plaża, ale niesprzątana, więc syf. Na basenoe bardzo gorąco, bie nie ma przepływu powietrza. Ale sam hotel ogólnie nie najgorszy. Miejsce też fajne. Polecamy na krótkie wypady.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel nie powinien mieć 5 gwiazdek

    Jacek 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    W czasie naszego pobytu była zatkana umywalka, nie działały przez 3 dni telewizory, w pokojach było ciężko z wifi, klimatyzacja kapała woda podczas czyszczenie wyleciała czarna maź, po czyszczenie woda nadal kapała w wyniku obaw o zdrowie nie używaliśmy jej wcale. Powrót samolotem z biura raibow to podróż jak w lodówce gdzie załogo stwierdziła że nic nie da się zrobić. Biuro od tygodnia nie odpowiada na reklamację. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego biura.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem