Opinie o One Resort Aquapark & Spa

5.0/6 (173 opinie)

5.0/6
173 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Mieszane uczucia

    Na zdjęciach i folderach wyglądało całkiem miło. Musimy pamiętać że 4 na Rainbow to nie 4 w rzeczywistości. Jakbym miał dawać gwiazdki to uczciwe 3. moze 2.8. Jedzenie bardzo słabe. Pogoda połowicznie dopisała. Nie jestem wymagającym człowiekiem, jednak za 11000 zł myślałem, że bedzie coś znacznie lepszego.

    Marcin Antoni, Karczew - 01.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Wakacje ...

    Już tam nigdy nie pojadę jestem nie zadowolona i to bardzo. Pokoje straszne stołówka straszna obsługa na średnim poziomie

    Łukasz, Myślibórz - 11.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    One Resort Aquapark & Spa

    Pobyt w hotelu odbył się w czerwcu 2023, pokój nie zgodny z opisem, brak mini baru w dniu przyjazdu, w pokoju chodziły wielkie mrówki, czuć było świeżą farbę i pościel wyglądała jak by była brudna. Jedzenie średniej jakości, na plaży w barze podawana pizza z surowym ciastem. Co do alkoholi słaba jakość, udzielają po dwa centymetry alkoholu, kelnerzy w barach bardzo nie mili. Dodam jeszcze że dopatrzyłam się jednej istotnej rzeczy, alkohol który był dostępny w barach był rozrabiany by zawartość alkoholu była mniejsza. Kelner oryginalny alkohol zabierał na zaplecze, po czy przynosił otwarty i ewidentnie było widać że jest pomieszany z czymś. Jadąc na wakacje i płacąc za All inclusive nie powinno dochodzić do takich sytuacji. Woda w basenach zimna. Zraziłam się Tunezją i więcej tam już nigdy nie polecę. Dlatego odradzam ten hotel.

    Krysia - 13.06.2023

    12/17 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Najgorszy pobyt! Ostrzegam!

    1. Na początek Rainbow nie rezerwuje pierwszej doby po przylocie - oznacza to konieczność wielogodzinnej wegetacji w lobby hotelowym po całonocnej podróży. Przybyliśmy o 6 rano, a zameldowanie oficjalnie odbywa się od ....15. Chyba że dacie w łapę cwaniczkowi na recepcji to może dostaniecie pokój szybciej. 2. Czystość u Tunezyjczyków to pojęcie obce, więc w 4-gwiazdkowym (omg) hotelu nawet sprawianie pozorów im nie wychodziło, bo drzwi wejściowe były brudne. Musieliśmy kupić mydło i papier toaletowy oraz umyć łazienkę. 3. Standardem jest, iż coś nie działa. Nie tak jak mówiący pan na recepcji już w pierwszym dniu pobytu "no problem". Należy liczyć się z regularnymi wizytami na recepcji w zgłaszaniu, że coś nie działa, u nas: brak prądu, migająca żarówka w łazience powodujaca półmrok, brak sprzątania, stoły bilardowe połykające monety i nie wydające bil. 4. Rezydentka bardzo nieuprzejma - na uwagę jednej z uczestniczek wycieczki, że niedopuszczalne jest niezapewnienie noclegu po całonocnej podróży powiedziała: "Czy reszta z Państwa też nie przeczytała umowy przed przyjazdem?". 4. W trakcie fakultatywnej wycieczki na Sahare dostaliśmy bardzo gburowatego i agresywnego Tunezyjczyka o imieniu Abdul. Facet zachowywał się od początku tak jakby ludzie byli dla niego bydłem a on szefem. Do chłopaczka, któremu wiało powietrze z nawiewu powiedział w bardzo niegrzeczny sposób aby się przesiadł. Osoby lekko spóźnione zgarniał dopiero jak zaczęły pukać do autokaru. W sytuacji gdy nie korzystaliśmy z żadnych atrakcji fakultatywnych (wizyta w oazie palmowej, jazda na wielbłądach i quadach) skomentował: "To po co tu przyjechaliście". No i wisienka na torcie. Rezydentka zapewniała nas zarówno ustnie jak i na chacie, że w przypadku nie korzystania z atrakcji fakultatywnych zostaniemy odwiezieni do hotelu tymczasem przewodnik odpowiedział, "że jego rezydentka nie interesuje". Pozostaliśmy w autobusie domagając się odwiezienia do hotelu. Wobec agresywnego zachowania się tego męźczyzny poczuliśmy się zagrożeni więc zacząłem go nagrywać. W reakcji wyrwał mi telefon i zaczął grozić (udało mi się to nagrać). Musiałem interweniować u konsula. Tylko dlatego został nam jeszcze w tym samym dniu zmieniony przewodnik. Gdyby nie to, to rezydentka narażała nas na pozostawanie z agresorem. Drugi dzień kontynuowaliśmy z innym przewodnikiem Nourim, który był bardzo sympatyczny. Rezydentka oraz jej osoba przełożona można by powiedzieć, iż po tej sytuacji wręcz nas zastraczały pisząc, że nagrywanie w Tunezji jest zabronione. Dzięki naszej determinacji w sprawę zaangażowanych było dwóch konsulów a czyn przewodnika zakończył się zgłoszeniem zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa na posterunku Policji.

    Paweł, Kraków - 01.11.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem