Opinie o SUNSOL Ecoland

5.2/6 (246 opinii)

5.2/6
246 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.8
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 0.5/6

    wymarzone wakacje z problemami

    Drodzy Państwo, Postaram się jak najkrócej. Hotel, personel, plaża, jedzenie, napoje - wszystko na co najmniej 4/5 gwiazdki, standardowo spędzone wakacje bez przygód - będziecie zadowoleni. Problem zaczyna się, kiedy wakacje stają się niestandardowe - czyli tak jak w moim przypadku. W piątym dniu urlopu złamałem rękę, zero kontaktu z rezydentem. Do szpitala zabrała mnie taksówka, brak kontaktu z biurem podróży. Na miejscu nie ma roamingu (o czym Rainbow nie informuje), ubezpieczenie z Rainbow (tu europa) - żenada. Na miejscu w szpitalu nikt się mną nie zajął przez 6 godzin gdyż ubezpieczyciel nie odpisywał na maila z potwierdzeniem polisy. Potrzebna była operacja, która się nie odbyła bo ubezpieczyciel tak zwlekał z wydaniem zgody (kolejne 8 godzin), że musiałem wypisać się na własne żądanie gdyż nie zdążyłbym na samolot. Gdy wreszcie żona dodzwoniła się do rezydenta usłyszała: no a co możemy zrobić... Tak to w rzeczywistości wygląda, w ofercie jest informacja o opiece polskojęzycznego rezydenta, natomiast jego rola sprowadza się do sprzedawania wycieczek fakultatywnych. W związku z brakiem możliwości poddania się operacji na miejscu leciałem samolotem ze złamaną ręką do Polski - średnio polecam. Niestety jak to w życiu bywa, jak się ofertę kupuje to wszystko jest pięknie, a obsługa posprzedażowa nie istnieje - Rainow idealnie wpisuje się w ten schemat. Reklamacji oczywiście nie uznają, nie mają sobie nic do zarzucenia. Nie polecam wakacji z tym biurem, i już na pewno nie z ubezpieczycielem z którym biuro współpracuje.

    Dawid - 25.02.2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    opinia o hotelu.

    Plaża piękna. W oceanie woda zimna, bardzo duże fale, bardzo wietrznie. W pokojach brudno, ręczniki wymienione przez cały pobyt tylko raz. Przez 5 dni prosiłam o ciepłą wodę, cały czas wmawiali mi że woda jest ciepła a była zimna. Poprosiłam o zmianę pokoju to kazali mi dopłacić żeby była ciepła woda a już w Polsce dopłaciłam za pokój z widokiem na morze, którego nie było. Jedzenie monotonne, codziennie to samo, owoce dostępne tylko w głównej jadalni 3 x dziennie. Przez cały pobyt jeden gatunek ryby -codziennie ta sama, owoce morza pojawiły się 2 razy (ośmiornica) wymieszana z kurczakiem. Animacje wieczorem słabe. Jeżeli ktoś lubi duże fale, wietrzną pogodę to będzie zadowolony ale dla mnie katastrofa. Ja osobiście nie polecam tego hotelu.

    Wioletta - 25.02.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem