Opinie o Hotel Dolomiti

4.8/6 (4 opinie)

Kategoria lokalna 3

4.8/6
4 opinie
Obsługa hotelu
5.4
Pokój
3.8
Położenie i okolica
4.5
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
4.8
Rezydent
5.0
Teren narciarski w okolicy
5.1
Wyposażenie strefy wellness
4.0
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 5.5/6

    Dobra lokalizacja dla narciarzy

    Bardzo dobre miejsce wypadowe dla narciarzy. Komunikacja skibusami na tyle sprawna, że można spokojnie dojechać nie tylko do pobliskich wyciągów ale także dalszych w regionie (np. San Pellegrino). Hotel skromny i czysty. Smaczne obiadokolacje i kameralna atmosfera. Blisko do supermarketu, jeżeli ktoś potrzebuje dodatkowych zakupów. Przechowalnia na narty wyposażona w suszarkę do butów narciarskich.

    ELŻBIETA, GDANSK - 28.01.2020

    48/58 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Jakość za rozsądną cenę

    To nic, że przy szosie, wieczorem, po nartach, na Via Dolomiti panuje względny spokój. Kuchnia jak u Mamy. Do wyciągu Catinaccio można na piechotę. Dobra (na 4) komunikacja z resztą regionu. Idealne miejsce na wyjazd narciarski. Ale jak ktoś szuka kurortu, musi szukać gdzie indziej.

    IGNACY, PRUSZKÓW - 30.03.2016

    63/106 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wyjazd na narty z Rainbow nie oznacza zabrania nart

    Będę opisywał w skrócie. Pierwszy problem okazał się już w trakcie rezerwacji. Informacje przekazywane telefonicznie odnośnie wagi bagażu oraz podane na stronie biura podróży różniły się, a to wprowadza niepewność czy będę musiał dopłacić na letnisku. Na stronie wyższe wartości wagi bagaży. Na lotnisku okazało się, że część osób z wycieczki nie może zabrać nart, bo Rainbow nie zaznaczyło czegoś w EnterAir. Na szczęście zostało to naprawione. Podróż powrotna znowu to samo, narty miały zostać we Włoszech - na szczęście wróciły do PL. Po przylocie do Włoch, pani rezydent kierowała do autobusów. Poszło to sprawnie.

    PawelEDi - 03.04.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Udany wyjazd

    Hotel ma zarówno swoje dobre jak i słabsze strony. Bardzo pozytywnie oceniam jakość wyżywienia i ogólnie miłą atmosferę. Do słabych stron zaliczam brak możliwości regulacji temperatury w pokoju (zepsuty termoregulator) oraz pojawiający się sporadycznie brak ciepłej wody. Pozytywną stroną lokalizacji jest bliskość przystanków skibusa w różnych kierunkach oraz sklepu, negatywną - hałas dobiegający z ruchliwej Strada Dolomiti,

    Mirosława, Poznań - 08.03.2022

    9/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem