Opinie klientów o Włoskie Siostry - Toskania i Umbria - Dla wygodnych

5.1 /6
82 
opinie
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.0
Program wycieczki
5.6
Transport
5.2
Wyżywienie
3.9
Zakwaterowanie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

LUCYNA, JAWORZNO 23.06.2018
Termin pobytu: kwiecień 2018

Włoskie Siostry - Toskania i Umbria

Mimo wielu mankamentów organizacyjnych warto zwiedzić Toskanię i Umbrię. Piękna krajobrazów, mnogosci wspaniałych zabytków, uroku dzieł sztuki nie jest w stanie przyćmić nawet najgorszy hotel i najgorsze wyżywienie. Biuro Rainbow powinno jednak dołożyć większych starań wybierając hotele, bo czasami to co pięknie wygląda na zdjęciu w internecie nijak się ma do rzeczywistości. Hotel w Lukce , w którym przyszło mi spędzić kilka nocy, mimo atrakcyjnej lokalizacji, okazał się porażką - pokój w ciemnej, zagrzybionej przybudówce, spanie na piętrowej metalowej pryczy bardziej przypominało celę więzienną niż hotel.. We Włoszech byłam po raz 5-ty, wiem, że standard pokoi hotelowych jest niski, ale czegoś tak obskórnego nie spodziewałam się i nigdy ani wcześniej , ani później / po powrocie z Toskanii, bylam na kolejnej wycieczce po Italii- 0 sole mio/ czegoś takiego nie " dostąpilam".

2.5/6

Ryszard, Nowy Sącz 14.05.2014

Wstyd za hotel

Z uwagi na brak pozycji wycieczki "Toskania i Umbria - włoskie siostry" z daty 26.04. do 5.05.2014r. postaram się wyrazić swoją opinię (i nie tylko swoją). Wycieczka dobra, godna polecenia. Jednak blamażem dla firmy RAINBOW TOURS - jak również dla jej pracowników jest samo przyjecie takiej oferty od hotelu z takimi warunkami. Dla pilota wycieczki p. Anny Gębskiej jest wytłumaczenie, ponieważ była zakwaterowana wraz z kierowcami autokaru gdzie indziej i nie odczuła, ani też nie doznała szoku warunkami panującymi w tym hotelu - natomiast dla osób weryfikujących oferty hoteli nie ma wytłumaczenia. Hotel Rigoletto w Montecantini Terme nie powinien być dopuszczony do użytkowania a co dopiero posiadać *** (trzy) gwiazdki. To po prostu wstyd i to nie dla hotelu - tylko dla firmy RAINBOW TOURS. O opis szczegółowy - zapraszam do kontaktu. Należy stanowczo również nadmienić iż nie jest to tylko moja odosobniona krytyka - taką też krytyczna opinia wyrażali wszyscy uczestnicy wycieczki (posiadam numery telefonów innych) i wskazywali że takie krytyczne opinie były już podnoszone wobec firmy. Zatem pojawia się pytanie, kto zarabia na tym: firma RAINBOW czy jej pracownicy - bo właściciel hotelu "żygoletto" - na pewno. Reasumując - kto miał zarabiać to zarabia bo nikt nie zmienia hotelu a firma RAINBOW może funkcjonować w samozadowoleniu. W razie dalszego kwaterowania turystów w tej "norze" zastrzegam sobie szersze opisanie tej przykrej sprawy na forum Internetu. Z poważaniem Ryszard Hilger tel.503-86-04- 24
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem